Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Endlich nutzt Griechenland seine maritime Infrastruktur um in die Liga der großen Schiffsbauer einzusteigen. Die Modernisierung der Werften auf Syros durch die Amerikaner
war schon eine positive Nachricht, die Mitsotakis nach seiner Washington-Reise ankündigte. Dass es aber so schnell zu einer Lizenz für israelische Korvetten kommt, hätte ich
nicht gedacht. Neben den französischen Fregatten kommen dann wohl auch noch einige Korvetten hinzu, die dann auch noch selber gebaut werden. Das schont die WIrtschaft
und hoffentlich kommen noch zivile Aufträge. An sich schon krass, dass eine so kleine Insel wie Syros so große Werften hat.
 
Endlich nutzt Griechenland seine maritime Infrastruktur um in die Liga der großen Schiffsbauer einzusteigen. Die Modernisierung der Werften auf Syros durch die Amerikaner
war schon eine positive Nachricht, die Mitsotakis nach seiner Washington-Reise ankündigte. Dass es aber so schnell zu einer Lizenz für israelische Korvetten kommt, hätte ich
nicht gedacht. Neben den französischen Fregatten kommen dann wohl auch noch einige Korvetten hinzu, die dann auch noch selber gebaut werden. Das schont die WIrtschaft
und hoffentlich kommen noch zivile Aufträge. An sich schon krass, dass eine so kleine Insel wie Syros so große Werften hat.
Mein Gott die können nicht einmal die Löhne der Arbeiter bezahlen und ihr redet hier von irgendwelchen Investitionen,unglaublich...
 
Gibt es aus griechischen Quellen auch Angaben über die Anzahl der bestellten EPC sowie Saar S-72?

Die Israelis garantieren angeblich den Bau eines S-72 innerhalb von rund 270 Tagen.
 
Die S-72 wird man in Lizenz herstellen und ich schätze, dass man 6-8 von ihnen produzieren wird, als Gegengewicht zur türkischen Ada-Klasse des MILGEM-Programmes,
von denen 4 bereits in Dienst gestellt wurden und weitere 4 sich im Bau befinden. Was die Fregatten angeht, wird GR wahrscheinlich um die 4 der FTI-Klasse aus
Frankreich als Gegengewicht zu den geplanten 4 Fregatten der Istanbul-Klasse, auch aus dem MILGEM-Programm, kaufen. Vielleicht werden die auch in Lizenz produziert.
Jedenfalls wird sich GR auch an Projekten mit ITA und FR beteiligen.
Was den Übergang von konventionellen zu Stealth-Kriegsschiffen angeht, scheinen beide Seiten mit der Zeit zu gehen.
 
Ναυπηγείο Σκαραμαγκά Αγήνωρ: Το νέο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου του ΠΝ
Το σκάφος κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό

Αγήνωρ: Το νέο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου του ΠΝ | tanea.gr
TANEA Team 14 Φεβρουαρίου 2020 | 16:50





Με ένα νέο, σύγχρονο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου που θα φέρει το όνομα «ΑΓΗΝΩΡ» θα ενισχυθεί το Πολεμικό Ναυτικό.
Το σκάφος κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό. Πριν από λίγες ημέρες σε ειδική εκδήλωση έγινε διάλεξη για την «Ανάδειξη της Ελληνικής Μελέτης / Σχεδίασης και Κατασκευής του Σκάφους ΑΓΗΝΩΡ», με ομιλητές τους Αναστάσιο Κυπριάνη, Μηχανολόγο Μηχανικό (ΕΜΠ) και Παναγιώτη Αλούρδα, Ναυπηγό Μηχανολόγο (MIT).
Φορολοταρία : Μεγαλύτερα τα έπαθλα, λιγότεροι οι τυχεροί στο εξής

Το σκάφος ανορθόδοξου πολεμου «ΑΓΗΝΩΡ» θα μπορεί να αναλάβει τις παρακάτω αποστολές:
-Διείσδυσης και Απαγκίστρωσης Ειδικών Δυνάμεων (Insertion and Extraction of Special Operations Forces).
-Αναχαίτισης και Παράκτιας Περιπολίας (Interdiction and Coastal Patrol).
-Έρευνας και Διάσωσης (Search and Rescue).
Η μέγιστη ταχύτητα του ΑΓΗΝΩΡ σε κατάσταση πλήρους φόρτου και κατάσταση θαλάσσης 1 (sea state 1) θα είναι άνω των 45 knots στη μέγιστη συνεχή ισχύ των μηχανών (MCR maximum continuous rating). Το σκάφος ανορθοδόξου πολέμου ΑΓΗΝΩΡ θα επιχειρεί σε κατάσταση θαλάσσης 4 (sea state 4). Η ακτίνα ενεργείας του σκάφους στους 35 knots θα είναι 350 nm.
aginor2-600x292.jpg

Τα κύρια χαρακτηριστικά του πρωτότυπου σκάφους ΑΓΗΝΩΡ έχουν ως εξής:
Μήκος ολικό: 17,60 m.
Πλάτος ολικό: 4,20 m.
Βύθισμα: 0,95 m
Εκτόπισμα πλήρους φόρτου: 22 tonnes.
Ωφέλιμο μεταβλητό φορτίο: 4,5 tonnes
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προ ημερών ο Αναστάσιος Κυπριάνης από τα Ελληνικά Ναυπηγεία αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην τεχνογνωσία που χρησιμοποιήθηκε.
Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Αλούρδας, επικεφαλής της Σχεδιαστικής Ομάδας τόνισε ότι το πρωτότυπο ταχύπλοο σκάφος ΑΓΗΝΩΡ είναι ένα σκάφος υψηλών επιδόσεων κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Ο ΑΓΗΝΩΡ έχει γάστρα ολισθακάτου με μεγάλη γωνία ανύψωσης και καινοτόμα χαρακτηριστικά (planing craft with deep V hull)
 
Meine Aufgabe ist es das Feuer der Helenas zu löschen,wie du siehst hat jeder eine Mission 😁
...damit gibst du bereits deine INSUFFIZIENZ zu, die mit deiner Aussage determiniert in den Allerwertesten gehen wird.
Und zwar meine Grundaufgabe ist es, den Allerhärtesten in den Allerwertesten zu delegieren........ Eiskalte kurze Schläge......mach dich flach, Maikäferrückenlage alle vier von dir.....und ab die Post nach Larramie....ho-ho-ho, der Eismann kommt.....
 
Ναυπηγείο Σκαραμαγκά Αγήνωρ: Το νέο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου του ΠΝ
Το σκάφος κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό

Αγήνωρ: Το νέο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου του ΠΝ | tanea.gr
TANEA Team 14 Φεβρουαρίου 2020 | 16:50





Με ένα νέο, σύγχρονο σκάφος ανορθόδοξου πολεμου που θα φέρει το όνομα «ΑΓΗΝΩΡ» θα ενισχυθεί το Πολεμικό Ναυτικό.
Το σκάφος κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό. Πριν από λίγες ημέρες σε ειδική εκδήλωση έγινε διάλεξη για την «Ανάδειξη της Ελληνικής Μελέτης / Σχεδίασης και Κατασκευής του Σκάφους ΑΓΗΝΩΡ», με ομιλητές τους Αναστάσιο Κυπριάνη, Μηχανολόγο Μηχανικό (ΕΜΠ) και Παναγιώτη Αλούρδα, Ναυπηγό Μηχανολόγο (MIT).
Φορολοταρία : Μεγαλύτερα τα έπαθλα, λιγότεροι οι τυχεροί στο εξής

Το σκάφος ανορθόδοξου πολεμου «ΑΓΗΝΩΡ» θα μπορεί να αναλάβει τις παρακάτω αποστολές:
-Διείσδυσης και Απαγκίστρωσης Ειδικών Δυνάμεων (Insertion and Extraction of Special Operations Forces).
-Αναχαίτισης και Παράκτιας Περιπολίας (Interdiction and Coastal Patrol).
-Έρευνας και Διάσωσης (Search and Rescue).
Η μέγιστη ταχύτητα του ΑΓΗΝΩΡ σε κατάσταση πλήρους φόρτου και κατάσταση θαλάσσης 1 (sea state 1) θα είναι άνω των 45 knots στη μέγιστη συνεχή ισχύ των μηχανών (MCR maximum continuous rating). Το σκάφος ανορθοδόξου πολέμου ΑΓΗΝΩΡ θα επιχειρεί σε κατάσταση θαλάσσης 4 (sea state 4). Η ακτίνα ενεργείας του σκάφους στους 35 knots θα είναι 350 nm.
aginor2-600x292.jpg

Τα κύρια χαρακτηριστικά του πρωτότυπου σκάφους ΑΓΗΝΩΡ έχουν ως εξής:
Μήκος ολικό: 17,60 m.
Πλάτος ολικό: 4,20 m.
Βύθισμα: 0,95 m
Εκτόπισμα πλήρους φόρτου: 22 tonnes.
Ωφέλιμο μεταβλητό φορτίο: 4,5 tonnes
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προ ημερών ο Αναστάσιος Κυπριάνης από τα Ελληνικά Ναυπηγεία αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην τεχνογνωσία που χρησιμοποιήθηκε.
Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Αλούρδας, επικεφαλής της Σχεδιαστικής Ομάδας τόνισε ότι το πρωτότυπο ταχύπλοο σκάφος ΑΓΗΝΩΡ είναι ένα σκάφος υψηλών επιδόσεων κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Ο ΑΓΗΝΩΡ έχει γάστρα ολισθακάτου με μεγάλη γωνία ανύψωσης και καινοτόμα χαρακτηριστικά (planing craft with deep V hull)

(y)
 
Zurück
Oben