Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Weil es keinen Thread für Zypern gibt, werde ich die Meldung hier posten:

Sa’ar S-72 για την Κύπρο: Έτσι χτίζεις στρατηγικές σχέσεις

Όπως μεταδίδουν κυπριακά μέσα ενημέρωσης, ολοκληρώθηκε στο υπουργείο Άμυνας χθες, η συμφωνία για την αγορά δύο ισραηλινών περιπολικών σκαφών ανοιχτής θαλάσσης (OPV: Offshore Patrol Vessels) με τα οποία η κυπριακή Διοίκηση Ναυτικού να συνεισφέρει ενεργά, μέσω περιπολιών, στην ασφάλεια των «οικοπέδων» με τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων, στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) της νήσου.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, πρόκειται για την μίνι-κορβέτα που παρουσίασε η Israel Shipyards κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης ναυτικών συστημάτων IMDEX 2013 που διεξήχθη στη Σιγκαπούρη από 14 ως 16 Μαΐου 2013 (βλ. http://www.defence-point.gr/news/?p=76025). Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο πλοίο με αξιόλογες δυνατότητες, κυρίως όμως πρόκειται για μια πολιτική απόφαση η οποία σηματοδοτεί την απόφαση της Λευκωσίας να οικοδομήσει πραγματικά στρατηγική σχέση με το Ισραήλ.

Δεν χρειάζεται να θυμίσουμε την αντίστοιχη ελληνική συμπεριφορά όταν είχε προταθεί στην Ελλάδα τέτοια σχέση τη δεκαετία του 1990, με συμφωνία η οποία ήταν – από τότε, το τονίζουμε – πολύ πιο προωθημένη από αυτή που διατηρούσε το Ισραήλ με την Τουρκία. Να είμαστε καλά… οι αποκαλύψεις για τα εξοπλιστικά στην Ελλάδα έχουν αρχίσει να αγγίζουν και αυτούς που δεν υπολόγισαν ούτε τις ευρύτερες διαστάσεις τέτοιων συμφωνιών.
http://www.defence-point.gr/news/?p=91950
 

Anhänge

  • SAAR-72_02_Israeli-Shipyards.jpg
    SAAR-72_02_Israeli-Shipyards.jpg
    39,3 KB · Aufrufe: 140
ΕΑΣ: Συμβόλαιο εκατ. δολαρίων για την αμυντική βιομηχανία!

03/10/2013 12:09 | Κατηγορίες: Main,Βιομηχανία & Τεχνολογία Αποστολή με email |


Ο εν λόγω διαγωνισμός ολοκληρώθηκε στις ΗΠΑ μετά από τέσσερα χρόνια σκληρών δοκιμών και αφορά τα πυρομαχικά 40L60 και στον οποίο συμμετείχαν τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ), μαζί με την αμερικανική ΑΤΚ.Για πρώτη φορά στην ιστορία, ελληνική αμυντική βιομηχανία σε συνεργασία με διεθνή εταίρο, κατορθώνει να αποσπάσει διεθνή διαγωνισμό και συγκεκριμένα στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξασφαλίζοντας συμβόλαιο που μπορεί να ανέλθει στα 220 εκατομμύρια δολάρια.

Η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών επέλεξε δύο προμηθευτές – κατά πάγια πρακτική – για το πενταετές πρόγραμμα που περιλαμβάνει την προμήθεια 2 εκατομμυρίων βλημάτων. Η επιλογή ΕΑΣ-ΑΤΚ αποτελεί αναμφισβήτητα επιτυχία αφού η κοινοπραξία εξασφαλίζει τουλάχιστον το 40% του προγράμματος, που αντιστοιχεί σε παραγγελίες – όπως προαναφέρθηκε – της τάξεως των 220 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πυρομαχικά των ΕΑΣ ήταν τα πρώτα που πέρασαν με επιτυχία όλες τις δοκιμασίες από τον περασμένο Ιούνιο. Προς στιγμήν μάλιστα διαφάνηκε ότι ενδεχομένως θα ήταν και ο μόναδικός προμηθευτής για το σύνολο του προγράμματος.
Όμως, η επιλογή και δεύτερου προμηθευτή, είναι βέβαιο ότι οφείλεται στην κωλυσιεργία των Ελλήνων υπευθύνων να πάρουν τις αποφάσεις που απαιτούνται, ώστε να σταματήσει η φιλολογία που αναπτύσσεται… ακατάσχετα περί ενδεχομένου κλεισίματος των ΕΑΣ. Ίσως είναι η πρώτη φορά που η αυτοκαταστροφική μας φύση στην Ελλάδα, δεν κατέληξε σε μέγα φιάσκο, αλλά ελληνική αμυντική βιομηχανία κατόρθωσε να αποσπάσει ένα πραγματικά ζωτικό για τη διάσωσή της συμβόλαιο.
Αν της δοθεί η ευκαιρία, με τις κατάλληλες συμμαχίες αλλά και αυτόνομα, προφανώς θα διεκδικήσει και άλλα, αφού τα παθήματα έγιναν μαθήματα… Κι όταν μιλάμε για «παθήματα» εννοούμε τις ευθύνες ΟΛΩΝ, από την παρασιτική – πελατειακή νοοτροπία της πολιτικής εξουσίας και την αδυναμία των εργαζομένων, με τη βοήθεια του αυτοκαταστροφικού και παράλογου στα αιτήματά του συνδικαλισμού, να διακρίνουν το που οδηγούσε η πορεία που χάραζαν κάποιοι.
Μια νοοτροπία κοινή σε όλα τα επίπεδα του κράτους, τα αποτελέσματα της οποίας τα βιώνουμε σήμερα. Ας ελπίσουμε ότι ο τόσο συκοφαντημένος τομέας της αμυντικής βιομηχανίας του οποίου την αναπτυξιακή προοπτική – δυναμική δεν μπορούν πολλοί να αντιληφθούν, θα είναι ο πρώτος που θα κάνει αυτό που το «defence-point.gr» έχει αποκαλέσει ως «επανάσταση της λογικής», δείχνοντας τον δρόμο…


http://www.defence-point.gr/news/?p=85829


Ist einer so nett und übersetzt das mal?!
 
Προχωρά η προμήθεια 72.154 αντιβαλλιστικών κρανών για το σύνολο των Ενόπλων Δυνάμεων

Κινητικότητα παρουσιάζει η προμήθεια 72.154 αντιβαλλιστικών κρανών kevlar από τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) προς κάλυψη των αναγκών και των τριών Κλάδων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, μετά και την επίτευξη συμφωνίας για το μέλλον της εταιρείας. Όπως επισημαίνει το Hellenic Armed Forces, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας αποφάσισε την παράταση υποβολής της τεχνικοοικονομικής προσφοράς από τα ΕΑΣ για διάστημα 6 μηνών. Το πρόγραμμα έχει ορίζοντα πενταετίας εκ των οποίων τα 16.000 κράνη αναμένονται να παραδοθούν στο πρώτο έτος υλοποίησης της σύμβασης ώστε να καλυφθούν επιτέλους οι κατεπείγουσες ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων στο ζήτημα του ατομικού εξοπλισμού, με προτεραιότητα στο Δ΄Σώμα Στρατού και την ΑΣΔΕΝ. Σημειώνεται πως ο αμυντικός προϋπολογισμός δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί από τη συγκεκριμένη προμήθεια καθώς η εκτιμώμενη δαπάνη ύψους €9,7 εκατ. θα καλυφθεί από μη υλοποιηθέν πρόγραμμα ΑΩ στο πλαίσιο της προμήθειας των αεροσκαφών Mirage 2000-5 Mk2.
http://strategyreports.wordpress.co...ρομήθεια-72-154-αντιβαλλιστικώ/#comment-21392
 

Anhänge

  • GALLET.jpg
    GALLET.jpg
    8,1 KB · Aufrufe: 88
Intracom: Συμβόλαιο από τη Northrop Grumman για α/α

Νέα ανάθεση στην INTRACOM Defense Electronics (IDE) από τη Northrop Grumman (NYSE: NOC) που αφορά ηλεκτρονικά αμυντικών αεροπορικών εφαρμογών (Defense Avionics)
για την παγκόσμια αγορά, ύψους 3,7 εκατ. δολ και με ορίζοντα υλοποίησης τον Ιούνιο του 2015.

Όπως αναφέρει η εταιρία σε Δελτίο Τύπου που εξέδωσε, «η συμφωνία επιβεβαιώνει την εδραίωση της IDE στην παραγωγή ηλεκτρονικών αεροπορικών εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας
και παράλληλα η Northrop Grumman παραμένει σταθερός πελάτης της, αναγνωρίζοντας και αξιοποιώντας τις παραγωγικές δυνατότητες και το υψηλό επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού της IDE».
Intracom:
 
Οι Έλληνες πιλότοι της 340Μ "διέλυσαν" Ισραηλινούς και Αμερικανούς - Δείτε video
17/01/14 - 11:19

88


Blue_flag13_XL.jpg
Με εξαιρετικές επιδόσεις σε ένα από τα δυσκολότερα είδη αποστολών, αυτό της καταστροφής της εχθρικής αεράμυνας, αλλά και σε πεδίο άγνωστο για τους Έλληνες πιλότους, όπως αυτό της ερήμου Negev οι Αεροπόροι μας διέπρεψαν και άφησαν άφωνους τους λοιπούς συμμετέχοντες στην άσκηση Blue Flag, τους Ισραηλινούς, του Αμερικανούς και τους Πολωνούς.
Σε βίντεο από την άσκηση φαίνεται ξεκάθαρα πώς οι Έλληνες πιλότοι της 340 Μοίρας με τα τέσσερα F-16 block 52+ εφαρμόζοντας προηγμένες τακτικές εγκλώβισαν ισραηλινά και αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη F-16 και F-15 και «κατέστρεψαν» την Ισραηλινή αεράμυνα.
Συγκεκριμένα εγκλώβισαν τα επίγεια αντιαεροπορικά συστήματα που χρησιμοποίησαν οι Ισραηλινοί (MIM-23 Hawk και MIM-104 Patriot) ξεπερνώντας με χαρακτηριστική ευκολία τις φονικές ζώνες τους και εκτελώντας επιτυχεις εικονικές βολές AGM-88B HARM εναντίον τους.
Τα τέσσερα ελληνικά F-16 block 52+ που πήραν μέρος στην άσκηση και σύμφωνα με τις πλέον συγκρατημένες εκτιμήσεις ουσιαστικά εξουδετέρωσαν κάθε «εχθρικό» αντιαεροπορικό σύστημα που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο μεικτών πακέτων (COMAO) της άσκησης.
Για τις αντιδράσεις της στις προσβολές των επίγειων αντιαεροπορικών συστημάτων GBAD (Ground Based Air Defence), η ελληνική αποστολή χρησιμοποιήθηκε ως παράδειγμα στους υπολοιπους συμμετέχοντες (Αμερικανοί και Ισραηλινοί χειριστές των F-15E Strike Eagle και F-15 Raam πήραν μαθήματα στο συγκεκριμένο είδος αποστολών.
Απολαύστε το βίντεο και δείτε φωτογραφίες.
Blue_flag13_1.jpg

Blue_flag13_2.jpg

Blue_flag13_3.jpg

Blue_flag13_4.jpg

Blue_flag13_5.jpg








BlueFlag 2013 - YouTube
 
Polen will deutsche U-Boote vom Typ U-214 kaufen - Polskaweb News

Die U-214 für Griechenland liegt seit dem Jahre 2006 im Hafen von Kiel. Die griechische Marine hatte damals die Beschaffung von vier U-Booten dieses Typs mit der eigenen Bezeichnung "Katsonis-Klasse" beschlossen. Das erste Schiff wurde in Deutschland gebaut. Die anderen bei der "Hellenic Shipyards" in Griechenland welche zu den Howaldtswerken gehört. Im Dezember 2006, nach der Auslieferung der ersten in Griechenland gebauten U-214, meldete die griechische Marine zahlreiche Probleme mit dem Schiff. So sollen z.B. Erscheinungen wie eine übermäßige Propeller Kavitation, Überhitzung des Luft-unabhängigen Antriebes der Brennstoffzellen und ein übermäßiger Rollwiderstand im aufgetauchten Zustand aufgetreten sein. Die Kieler Werft behauptete, dass man alle etwaigen Probleme bereits im Jahre 2006 beseitigt habe und spricht von "griechischer Trickserei", womit immer wieder neue Preisnachlässe für das Schiff durchgesetzt werden sollen. Die griechische Marine versucht so die seit 2006 das im Hafen von Kiel liegende U-214 unter Nachlass seiner erheblichen Schulden bei den Howaldtswerken nach Piräus zu locken.

- - - Aktualisiert - - -

U-Boot-Klasse 214

Im Dezember 2006 wurde bekannt, dass die Papanikolis mit technischen Problemen zu kämpfen hatte.[2] Nach dem Bericht hatte das Boot massive Probleme mit Kavitation, Überhitzung der Brennstoffzelle und starkem Rollen bei Überwasserfahrt. Es wurde weiterhin berichtet, dass die griechische Marine das Boot nicht abnahm und auch weitere Probleme mit der Brennstoffzelle, dem Vibrieren des Periskops, Seewasserlecks im Hydrauliksystem sowie Probleme mit dem Sonar reklamierte.[3]

Im März 2008 wurde bekannt, dass Griechenland den deutschen Entwicklern von HDW beinahe 500 Millionen Euro aus dem Bau der vier Boote schuldet. HDW erklärte alle Probleme der Papanikolis behoben zu haben und beklagte, dass Griechenland sich nur deshalb weigere das Boot abzunehmen, um den Preis zu drücken.

Im Oktober 2008 wurde die Papanikolis getestet und festgestellt, dass alle Probleme behoben wurden. Obwohl ein entsprechendes Zertifikat von der Güteprüfstelle der Bundeswehr ausgestellt wurde, weigerte sich die griechische Marine weiterhin, das Boot zu akzeptieren und in Dienst zu stellen. Daher hat HDW die Lieferverträge schließlich im September 2009 gekündigt.
 
Zurück
Oben