Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

[h=1]«Έγραψαν» ιστορία οι Έλληνες πιλότοι στο Albacete: Ελληνικά Mirage αναχαίτισαν F-22 Raptor – Τρομερή επιτυχία για την ΠΑ[/h] Δημοσίευση: 27 Σεπτεμβρίου 2018, 9:52 πμ

m2000_5_10.jpg




Πραγματικά η Ελλάδα διαθέτει τους καλύτερους πιλότους του ΝΑΤΟ, όταν πριν μερικές ημέρες είχαν μια τρομερή επιτυχία στο TLP 2018-3 στην βάση Albacete στην Ισπανία, όταν φέρονται να αναχαίτισαν δύο αμερικανικά F-22 Raptor, αφήνοντας τους Αμερικανούς με ανοικτό το στόμα.


Οι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας και συγκεκριμένα της 331 Μοίρας της 114 Πτέρυγας Μάχης στην Τανάγρα, προκάλεσαν πανικό σε όλους τους συμμετέχοντες με τις δυνατότητες και την μαχητικής τους αξία, αναχαιτίζοντας το καλύτερο αεροσκάφος του κόσμου, το αμερικανικό F-22 Raptor, σύμφωνα με τον Veteranos.gr.
Οι πιλότοι μας συμμετείχαν στην 3η εκπαιδευτική σειρά Αέρος για το 2018, του Tactical Leadership Programme – Τακτικού Προγράμματος Ηγεσίας (TLP), που διεξάγεται στην ισπανική αεροπορική βάση Los Llanos, στο Albacete της Ισπανίας.
Η Πολεμική Αεροπορία συμμετείχε στο εν λόγω πρόγραμμα, με τέσσερα αεροσκάφη και ανάλογο ιπτάμενο και τεχνικό προσωπικό, καθώς και ελεγκτές Αεράμυνας και προσωπικό ειδικότητας Πληροφοριών.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η 331 Μοίρα ανέλαβε αποστολές προστασίας μικτών σχηματισμών σύνθετων αεροπορικών επιχειρήσεων (COMAO), με σκοπό την εξοικείωση και την συνεργασία όλου του προσωπικού, που υποστηρίζει τέτοιου είδους αποστολές, σύμφωνα με τα πρότυπα και τις διαδικασίες του ΝΑΤΟ.

Σήμερα επίσης έγινε γνωστό ότι βαίνει προς ολοκλήρωση συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Γαλλία για την υποστήριξη των αεροσκαφών Mirage.
Σε επικείμενο συμβούλιο εξωτερικών και Άμυνας της βουλής θα παρουσιαστούν όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες της νέας αυτής σύμβασης που αφορά τον εκσυγχρονισμό στις μοίρες 331,332, και αφορά τα μαχητικά Mirage 2000-5 & Mirage 2000EGM/BGM.
Πρόκειται για ένα τύπο αεροσκαφών τα οποία στην κυριολεξία τρέμουν οι Τούρκοι μιας και δεν διαθέτουν στο δικό τους οπλοστάσιο.
Υπενθυμίζουμε ότι πριν μερικούς μήνες, έμπειροι αξιωματικοί του Ισραηλινού στρατού είχαν ανακοινώσει «για να ακούσει η Τουρκία», ότι με πλήρη δράση της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, όλες οι τουρκικές αεροπορικές βάσεις θα «σβηστούν» από τον χάρτη μέσα σε 48 ώρες.
Η 331 Μοίρα ιδρύθηκε στις 18 Απριλίου 1988, με σκοπό την παραλαβή των νεοαποκτηθέντων αεροσκαφών Mirage 2000 EGM/BGM από την ΠΑ. Έμβλημα της Μοίρας είναι ο αρχαίος ήρωας Θησέας.
Τα πρώτα αεροσκάφη προσγειώθηκαν στην αεροπορική βάση της Τανάγρας στις 27 Απριλίου 1988 και αμέσως άρχισε η εκπαίδευση των πρώτων Ιπταμένων από Γάλλους εκπαιδευτές. Σε σύντομο χρονικό διάστημα η Μοίρα στελεχώθηκε από έμπειρους Ιπταμένους μαχητικών αεροσκαφών, οι οποίοι επελέγησαν από διάφορες Μοίρες της ΠΑ.
Ο κύριος ρόλος της 331 Μοίρας είναι η αναχαίτιση παντός καιρού. Για το σκοπό αυτό διαθέτει στο οπλοστάσιό της βλήματα Magic II καθώς και S-530D τα οποία σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας ICMS, καθιστούν το Mirage 2000 EGM/Mk-I το πληρέστερο αποτρεπτικό όπλο του Αιγαίου. Επιπλέον, την άνοιξη του 1999 προστίθεται ακόμη ένα όπλο υπεροχής, το βλήμα AM-39 EXOCET και πλέον η Μοίρα αναλαμβάνει και τον ρόλο της προσβολής στόχων επιφανείας.
Όπως και να έχει όμως η ελληνική ικανότητα και μαχητική αξία είναι γνωστή στους επιτελείς του ΝΑΤΟ, για όλους τους κλάδους των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και αυτό έχει τεράστια σημασία για τις γεωπολιτικές εξελίξεις οι οποίες λαμβάνουν χώρα στην Α.Μεσόγειο και στην Ελλάδα ενόψει εξορύξεων υδρογοναθράκων.
 
Noch mehr Informationen zum UAV

DELAER RX-3: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το UAS του ΑΠΘ

Πριν λίγες ημέρες, έγινε στη ΔΕΘ η παρουσίαση του καινοτόμου Συστήματος Μη-Επανδρωμένου Αεροχήματος (UAS), διαμόρφωσης Blended Wing Body (BWB), DELAER RX-3.

Το Εργαστήριο Μηχανικής Ρευστών & Στροβιλομηχανών (ΕΜΡΣ, www.lfmt.gr) του
Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ εξειδικεύεται στον αεροδυναμικό
σχεδιασμό και στην ανάπτυξη UAVs, καθώς και στον σχεδιασμό στοιχείων αεροπορικών
κινητήρων, διαθέτοντας πειραματικά και υπολογιστικά εργαλεία. Έχει μακροχρόνια συνεργασία με την MTU Aero Engines AG στον σχεδιασμό καινοτόμων θερμοδυναμικών κύκλων αεροπορικών κινητήρων για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου
και εκπεμπόμενων ρύπων. Έχει αναπτύξει μεθοδολογίες και εργαλεία διαστασιολόγησης αεροσκαφών και αεροχημάτων σταθερής πτέρυγας, συμβατικών και καινοτόμων γεωμετριών. Το ΕΜΡΣ με την ερευνητική ομάδα του καθ. Κ. Υάκινθου, ο οποίος συντονίζει το έργο, έχει τον καθορισμό της διαμόρφωσης και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του RX-3.

Στο έργο συμμετέχουν δύο ακόμα ερευνητικές ομάδες της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Το Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών και Μηχανολογικού Σχεδιασμού με την ομάδα του καθ. Γ. Σαββαΐδη, που έχει αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες με διεθνούς εμβέλειας βιομηχανίες στο σχεδιασμό οχημάτων (ΜΑΝ Truck & Bus, Rheinmetall κ.α.), το οποίο και έχει αναλάβει το δομικό σχεδιασμό, και η ερευνητική ομάδα γεωπληροφορικής του αν. καθ. Ε. Στυλιανίδη του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του λογισμικού συλλογής δεδομένων των επιχειρήσεων που θα εκτελεί το RX-3.
Αεροδυναμικός σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός του DELAER RX-3 βασίστηκε σε μεθοδολογίες σχεδιασμού αεροσκαφών και
υλοποιήθηκε με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων διαστασιολόγησης. Τα εργαλεία αυτά
προσαρμόστηκαν στις ανάγκες των UAVs καθώς και στα καινοτόμα χαρακτηριστικά της
πλατφόρμας BWB. Έχουν πιστοποιηθεί μέσα από τον σχεδιασμό του HCUAV RX-1, του πρώτου Ελληνικού Πολιτικού UAV μεγάλου μεγέθους για αποστολές επιτήρησης, το οποίο δοκιμάστηκε και σε πτήση.

Υπολογιστικές αναλύσεις
Η διαδικασία σχεδιασμού και διαστασιολόγησης είναι συμβατή με τον FAA pt23 υποστηρίχθηκε
από αεροδυναμικές αναλύσεις (CFD) και δομικές αναλύσεις (FEM). Η γεωμετρία που χρησιμοποιήθηκε για τις αναλύσεις μοντελοποιήθηκε με τη χρήση υφιστάμενων
παραμετρικών εργαλείων 3D CAD, που επιτρέπουν την πραγματοποίηση αλλαγών στη
γεωμετρία του αεροχήματος με ακρίβεια και ταχύτητα. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων
εισάχθηκαν και σε εξομοιωτή πτήσης για τον έλεγχο των πτητικών χαρακτηριστικών του RX-3.


Ηλεκτρονικά συστήματα
Τόσο το RX-3, όσο και ο GCS θα φέρουν υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά και τηλεπικοινωνιακά συστήματα, τα οποία θα αναπτυχθούν ώστε να ικανοποιούν τις επιχειρησιακές προδιαγραφές και να μπορούν να λειτουργήσουν απρόσκοπτα υπό αντίξοες καιρικές και περιβαλλοντικές συνθήκες. Η επικοινωνία με τον GCS θα γίνεται μέσω ραδιοεπικοινωνιών. Για τις επιχειρησιακές ανάγκες του συστήματος DELAER RX-3 θα αναπτυχθεί και εξειδικευμένο λογισμικό συλλογής δεδομένων.
Κατασκευή
Η κατασκευή του RX-3 θα γίνει τηρώντας όλες τις διαδικασίες κατεργασίας, διαμόρφωσης και εφαρμογής των τμημάτων από σύνθετα υλικά. Τόσο τα μεταλλικά εξαρτήματα, όσο και τα καλούπια διαμόρφωσης των υφασμάτων ανθρακονημάτων θα κατασκευαστούν σε
εργαλειομηχανές CNC 5-αξόνων, τελευταίας τεχνολογίας. Η επεξεργασία για την τελική παραγωγή θα γίνει σε autoclave, σε συνθήκες κατάλληλης θερμοκρασίας και πίεσης, βάσει πιστοποιημένης διαδικασίας.
https://www.ptisidiastima.com/delaer-rx-3-uas/

Folgende Firmen sind beteiligt:

Το αερόχημα Delaer RX-3 σχεδιάστηκε για να μπορεί να αναλάβει τις ακόλουθες αποστολές• Υποστήριξη επιχειρήσεων αντιμετώπισης αστικών και φυσικών καταστροφών
• Παρακολούθηση και προστασία δασικών εκτάσεων
• Επίβλεψη υποδομών, αγωγών, δικτύων ηλεκτροδότησης κ.α.
• Αποστολές έρευνας και διάσωσης
• Επιτήρηση θαλασσών και ακτογραμμών.

Συντονιστής του έργου είναι ο Καθηγητής Κύρος Υάκινθος του Εργαστηρίου Μηχανικής Ρευστών & Στροβιλομηχανών, ενώ οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Delaer RX-3 είναι:

• Το Εργαστήριο Μηχανικής Ρευστών & Στροβιλομηχανών (ΕΜΡΣ, www.lfmt.gr) του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, το οποίο εξειδικεύεται στον αεροδυναμικό σχεδιασμό και στην ανάπτυξη UAVs, καθώς και στον σχεδιασμό στοιχείων αεροπορικών κινητήρων, διαθέτοντας πειραματικά και υπολογιστικά εργαλεία

• Το Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών και Μηχανολογικού Σχεδιασμού του ΑΠΘ με την ομάδα του καθ. Γ. Σαββαΐδη, που έχει αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες με διεθνούς εμβέλειας βιομηχανίες στο σχεδιασμό οχημάτων (ΜΑΝ Truck & Bus, Rheinmetall κ.α.), το οποίο και έχει αναλάβει το δομικό σχεδιασμό

• Η ερευνητική ομάδα γεωπληροφορικής του ΑΠΘ του αν. καθ. Ε. Στυλιανίδη του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του λογισμικού συλλογής δεδομένων των επιχειρήσεων που θα εκτελεί το RX-3

• Η εταιρεία CFT, η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή προϊόντων από ανθρακονήματα και σύνθετα υλικά και στην ανάπτυξη νέων, καινοτόμων σύνθετων υλικών

• Η εταιρεία Intracom Defense Electronics – IDE η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη του συνόλου των ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων του Delaer RX-3, καθώς επίσης και τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του φορητού σταθμού εδάφους• Η εταιρεία YFOS, η οποία κατασκεύασε τα καλούπια για το μοντέλο RX-3

• Η εταιρεία BETA CAE, η οποία παρείχε στο ΑΠΘ το αναγκαίο λογισμικό για την πραγματοποίηση των υπολογιστικών μοντελοποιήσεων

• Η εταιρεία CFT η οποία σε συνεργασία με την εταιρεία P. CHEM ΕΛΛΑΣ έβαψε το Delaer RX-3 με χρώματα της εταιρείας STANDOX και

• Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ)


 

Anhänge

  • 3-5.jpg
    3-5.jpg
    43,5 KB · Aufrufe: 76
  • 2-8.jpg
    2-8.jpg
    20,2 KB · Aufrufe: 70
  • RX-3-600x400.jpg
    RX-3-600x400.jpg
    32,3 KB · Aufrufe: 71
  • 11-1.jpg
    11-1.jpg
    104,7 KB · Aufrufe: 73
Die griechische Firma EAS hat einen Auftrag aus Indien zur Lieferung von Munition erhalten.

Später wird eine Produktionslinie in Indien aufgebaut.


Μεγάλη εξαγωγική επιτυχία από τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα


Μεγάλη εθνική εξαγωγική επιτυχία στην Ινδία επέτυχαν εμμέσως τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ), αφού η Ισραηλινή εταιρεία Elbit Systems με την οποία συνεργάζονται
κέρδισε στον μακροχρόνιο διεθνή διαγωνισμό της Ινδίας για την αγορά 747 τηλεχειριζόμενους σταθεροποιημένους ναυτικούς σταθμούς οπλισμού με πολυβόλο των 12,7 χλστ x 99 (Remote Controlled Weapons Station – RCWS).

Αυτή την περίοδο η Ισραηλινή εταιρεία Elbit Systems βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την Ινδική Υπηρεσία Εξοπλισμών για τον καθορισμό του κόστους του προγράμματος και την τελική υπογραφή της σύμβασης.
Στο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η Ινδική Υπηρεσία Εξοπλισμών, συμμετείχαν οι εταιρείες Elbit Systems και η βρετανική EM Digital, οι οποίες όμως είχαν εκ των προτέρων υπογράψει συμφωνία με τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα,
για την κατασκευή των πυρομαχικών των 12,7 χλστ x 99 που θα χρησιμοποιηθούν από τους 742 τηλεχειριζόμενους σταθεροποιημένους σταθμούς οπλισμού.


Επομένως ανεξάρτητα από το ποια από τις δύο εταιρείες επρόκειτο να επιλεγεί από την Ινδία, τα ΕΑΣ είχαν διασφαλίσει σημαντικό τμήμα της παραγγελίας.


Σύμφωνα με το Jane’s το συνολικό κόστος του προγράμματος υπολογίζεται στα 282 εκατ. δολάρια (250,4 εκατ. ευρώ) και από τους 747 τηλεχειριζόμενους σταθεροποιημένους σταθμούς,
οι 136 μαζί με το ηλεκτροπτικό σύστημα θα κατασκευαστούν στο Ισραήλ και οι υπόλοιποι σε μορφή συλλογών θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο της εταιρείας OFB στην Καλκούτα.
Οι τηλεχειριζόμενοι σταθεροποιημένοι σταθμοί θα εξοπλίσουν τα πλοία του Ινδικού Ναυτικού και της Ακτοφυλακής.
Η σύμβαση είναι πολυετής και ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο στα ΕΑΣ στην ινδική αγορά, η οποία μέχρι σήμερα δεν διαθέτει πολυβόλο των 12,7 χλστ x 99.


Με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες τα ΕΑΣ θα κατασκευάσουν μεγάλο αριθμό του πυρομαχικού των 12,7 χλστ για την Ινδική παραγγελία και αργότερα θα αναλάβουν την δημιουργία
γραμμής παραγωγής του συγκεκριμένου πυρομαχικού στην Ινδία από την οποία η ελληνική εταιρεία θα εισπράττει σταθερά και αδιάλειπτα ετήσια έσοδα.
https://www.viadiplomacy.gr/megali-exagogiki-epitichia-apo-ta-ellinika-amintika-sistimata/
 

Anhänge

  • 127-ΧΛΣΤ.jpg
    127-ΧΛΣΤ.jpg
    17,3 KB · Aufrufe: 61
Die griechische Firma EAB hat ein neues Radar entwickelt.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Ένα ελληνικό ραντάρ κατασκευής ΕΑΒ μπορεί να αλλάξει πολλά…


ο πρώτο ελληνικής σχεδίασης, ανάπτυξης και κατασκευής radar επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ πρόκειται να παρουσιαστεί δημόσια από την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)
το Σάββατο και την Κυριακή στο Athens Flying Week (AFW) Tanagra International Air Show 2018 στην αεροπορική βάση της Τανάγρας.
Του Γιώργου Τσιμπούκη

Πρόκειται για την πρώτη δημόσια παρουσίαση του νέου προϊόντος της ΕΑΒ, το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας,
καθώς και επιχειρήσεων που διαθέτουν σημαντικές υποδομές (High Value Assets).

Το radar επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ, είναι ένα 100% ελληνικό προϊόν το οποία αναπτύχθηκε από Έλληνες επιστήμονες και αποτελείται από ένα radar, ένα συγκρότημα ηλεκτρο-οπτικών
αισθητήρων ημέρας/νύκτας (θερμική κάμερα), το τρίποδο επί του οποίου βρίσκεται το radar και το ηλεκτρο-οπτικό σύστημα και ένα φορητό σταθμό ελέγχου με μία οθόνη υγρών κρυστάλλων.


Η ανάπτυξη του συστήματος ξεκίνησε το 2016 και σύντομα η εταιρεία θα ολοκληρώσει τις τελευταίες δοκιμές πιστοποίησης, ώστε το radar να είναι έτοιμο να διατεθεί στην διεθνή αγορά.
Πρόκειται για το πρώτο νέο προϊόν που η ΕΑΒ αναπτύσσει εδώ και 15 χρόνια και αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ελληνική εταιρεία.

Η σχεδίαση του radar επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ, ακολουθεί την ευρύτατα πλέον αποδεκτή φιλοσοφία ανάπτυξη οπλικών και ηλεκτρονικών συστημάτων «Open Architecture»,
που επιτρέπει στον κατασκευαστή τη συνεχή αναβάθμιση του συστήματος και την προσαρμογή των δυνατοτήτων του σύμφωνα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του κάθε πιθανού χρήστη.

Το ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ είναι ένα radar συνεχούς κύματος διαμόρφωσης συχνότητας (Frequency-Modulated Continuous Wave radar (FMCW)), το οποίο εφαρμόζει τεχνική Doppler.
Το radar μπορεί να λειτουργήσει υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και μπορεί να εντοπίσει κινούμενους στόχους.

Η δε εμβέλεια του ελληνικού radar είναι τουλάχιστον 10 χλμ η οποία μπορεί να αυξηθεί εφόσον απαιτηθεί από το χρήστη…

Το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα ή να διασυνδεθεί με σύστημα επικοινωνίας Wi-Fi επιτρέποντας την διασύνδεση περισσότερων συστημάτων επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ,
καθώς και την μετάδοση της εικόνας σε άλλους χρήστες, οπουδήποτε και αυτοί βρίσκονται μέσα από το δίκτυο επικοινωνιών των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Κατά αυτό τον τρόπο, αριθμός συστημάτων επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ μπορούν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο επιτήρησης, καλύπτοντας σημαντική έκταση. Επιπλέον το radar ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
μπορεί να αξιοποιηθεί για τον εντοπισμό και παρακολούθηση συστημάτων Drones, τα οποία ομολογουμένως αποτελούν την νέα διάσταση της εναέριας απειλής στο σύγχρονο πεδίο της μάχης,
αλλά και στον τομέα της ασφάλειας κατά κρίσιμων υποδομών.
Η λειτουργία αυτή είναι σημαντική, αφού το σύστημα ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλαπλές αποστολές, συμπεριλαμβανομένης
και της αεράμυνας σημείου για κρίσιμες υποδομές
όπως αεροδρόμια, διυλιστήρια, αποθηκών, μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις και χώρους συγκέντρωσης πλήθους που παρευρίσκονται σε εκδηλώσεις.


Μάλιστα τόσο στην διαμόρφωση χερσαίας επιτήρησης, όσο και στον τομέα εντοπισμού πτητικών μέσων, το σύστημα ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ επιτρέπει στον χρήση την παρακολούθηση του στόχου
και με το συγκρότημα του ηλεκτρο-οπτικού αισθητήρα ημέρας/νύκτας που διαθέτει.

Το ηλεκτρο-οπτικό σύστημα είναι διασυνδεδεμένο-συζυγές με το ραντάρ και διαθέτει δυνατότητα αυτόματης παρακολούθησης-ιχνηλάτησης πολλαπλών στόχων.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα του radar επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ, είναι το μικρό του μέγεθος και βάρος που επιτρέπει την μεταφορά του από τρία άτομα. Το στοιχείο αυτό
είναι ιδιαίτερα σημαντικό επιχειρησιακά, αφού διευκολύνει την ταχύτατη και ευέλικτη αξιοποίηση του ελληνικού radar από τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.

Τέλος θα πρέπει να επισημανθεί ότι η ΕΑΒ ανέπτυξε το radar επιτήρησης ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ τόσο για στρατιωτική όσο και για πολιτική χρήση, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προστασία σημαντικών εγκαταστάσεων όπως, αεροδρόμια, διυλιστήρια, λιμάνια, μεγάλα συγκροτήματα αποθηκών, μεγάλες συγκεντρώσεις πλήθους (γήπεδα, συγκεντρώσεις) κλπ.

Κατά αυτό τον τρόπο η ΕΑΒ επιδιώκει την διεύρυνση της βάσης των πιθανών πελατών του ελληνικού συστήματος, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τους περιορισμένους πόρους
που διαθέτει για την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων.
https://www.defence-point.gr/news/tilemachos-ena-rantar-kataskevis-eav-pou-bori-na-allaxi-polla



https://youtu.be/3tNL1nJW0so

 

Anhänge

  • THELEMACHUS-790x400.jpg
    THELEMACHUS-790x400.jpg
    22,8 KB · Aufrufe: 50
Neuer Auftrag an die griechische Firma Intracom zur Produktion von elektronischen Teilen für das deutsche Luftabwehrsystem
IRIS-T SLM (Surface-Launched Medium range).

IDE Participation in the Production of GBAD (Ground Based Air Defence System)

September 25, 2018: IDE (INTRACOM Defense Electronics), Greece’s leading defense and security electronic systems manufacturer, extends its cooperation
with the German Company Diehl Defence, by signing a 5-Year frame contract of 10 € million value for the series production of crucial electronic missile components
of the Ground Based Air Defence System IRIS-T SLM (Surface-Launched Medium range).


These missile components have been developed by IDE and were tested with absolute success during extensive trials in the certification phase of the system.

IDE was selected by Diehl Defence, one of the leading defense companies worldwide, after an international bid for the most suitable available technology.
This selection establishes IDE as a reliable partner of Diehl Defence and confirms the excellent cooperation of the two companies during the last twenty years.


“This new success confirms not only IDE’s competitiveness, but also our company’s advanced technological level in cutting-edge technologies, acknowledged in
practice by our international customers”, stated Mr. George Troullinos, CEO of IDE.
https://www.intracomdefense.com/post/522#0



IRIS-T SLM: Χέρι-χέρι η Diehl Defence, με την INTRACOM Defense Electronics


Η IDE (INTRACOM Defense Electronics επεκτείνει τη συνεργασία της με τη γερμανική εταιρεία Diehl Defence, υπογράφοντας σύμβαση –
πλαίσιο πενταετούς διάρκειας και ύψους 10 εκατ. Ευρώ, όπως ενημερώνει σε ένα ενδιαφέρον Δελτίο Τύπου.

Η σύμβαση αφορά τη μαζική παραγωγή κρίσιμων ηλεκτρονικών πυραυλικών τμημάτων που αναπτύχθηκαν από την IDE και δοκιμάστηκαν με απόλυτη επιτυχία
κατά την διάρκεια εκτενών δοκιμών στη φάση πιστοποίησης του επίγειου Συστήματος Αεράμυνας IRIS-T SLM (Surface Launched Medium range).


Η IDE επιλέχθηκε από την Diehl Defence, μία από τις κορυφαίες αμυντικές εταιρείες παγκοσμίως, μετά από διεθνή διαγωνισμό για την πιο κατάλληλη διαθέσιμη τεχνολογία.

Η επιλογή αυτή καθιερώνει την IDE ως αξιόπιστο συνεργάτη της Diehl Defence και επιβεβαιώνει την εξαιρετική συνεργασία των δύο εταιρειών τα τελευταία είκοσι χρόνια.

“Η νέα αυτή επιτυχία επιβεβαιώνει όχι μόνο την ανταγωνιστικότητα της IDE, αλλά και το προηγμένο τεχνολογικό επίπεδο της εταιρείας μας σε τεχνολογίες αιχμής, που αναγνωρίζονται
στην πράξη από τους διεθνείς πελάτες μας”, δήλωσε ο κ. Γιώργος Τρουλλινός, Διευθύνων Σύμβουλος της IDE.
https://www.defence-point.gr/news/i...l-defence-me-tin-intracom-defense-electronics


 

Anhänge

  • IRIS-T-SL-1-696x465.jpg
    IRIS-T-SL-1-696x465.jpg
    44,7 KB · Aufrufe: 43
  • IRIS-T-SLM-Surface-Launched-Medium-range-700x400.jpg
    IRIS-T-SLM-Surface-Launched-Medium-range-700x400.jpg
    24,7 KB · Aufrufe: 45
Die Patrouillenboote Mark V für die Spezialeinheiten der griechischen Marine werden nächstes Jahr von den USA geliefert.

4 Stück, Kosten Null, nur den Transport muss Griechenland zahlen.

Το Πολεμικό Ναυτικό προκηρύσσει διαγωνισμό για την μεταφορά των MK V


Το Πολεμικό Ναυτικό προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό μειοδοτικό διαγωνισμό για τη σύναψη συμφωνίας-πλαίσιο, με αντικείμενο την μεταφορά των τεσσάρων σκαφών MK V και υποστηρικτικού με αυτά εξοπλισμού από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, χρονικής διάρκειας μέχρι τις 31 Αυγούστου 2019. Το κόστος μεταφοράς των σκαφών και των υλικών εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τις €990.000, απαλλασσόμενου ΦΠΑ.

Με βάση τα συνοδευτικά στοιχεία της προκήρυξης του διαγωνισμού, τα MK V θα φθάσουν στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας εντός τριών μηνών από την έγγραφη ειδοποίηση της υπηρεσίας για την εκτέλεση της μεταφοράς.Τα τέσσερα MK V προορίζονται να αξιοποιηθούν από την ΔΥΚ και αποκτούνται μέσω των προγραμμάτων Excess Defense Articles (EDA). Να θυμίσουμε, προηγουμένως η Υπηρεσία Προμηθειών της Αμερικανικής Κυβέρνησης είχε προκηρύξει διαγωνισμό για την φόρτωση των σκαφών σε πλοίο από το North Island των ΗΠΑ έως τις 29 Οκτωβρίου 2019.
 

Anhänge

  • mark_v_sof_craft-630x433.jpg
    mark_v_sof_craft-630x433.jpg
    34 KB · Aufrufe: 37
  • mark_v_sof_craft_2 (1).jpg
    mark_v_sof_craft_2 (1).jpg
    93,1 KB · Aufrufe: 37
  • 100426-F-7003O-123.jpg
    100426-F-7003O-123.jpg
    99,7 KB · Aufrufe: 38
  • mark_v_sof_craft_guns (1).jpg
    mark_v_sof_craft_guns (1).jpg
    127,2 KB · Aufrufe: 37
Die M1 Abrams warten seit Jahren zum Nulltarif zur Abholung im Hafen von Philadelphia. Die Unterzeichnung zur Modernisierung für 85 F16 steht auch noch aus. Was ist da schiefgelaufen?
 
Das erste von 12 bestellten Trainingsflugzeugen für die griechischen Luftwaffe wurden geliefert


First Delivery of Tecnam Trainer to the Hellenic Air Force

SOURCE: TECNAM OCT 12, 2018

The aircraft was welcomed at the home of Hellenic Air Force Academy at Tatoi/Dekelia (Athens) Air Base by the General Staff of the Hellenic Air Force, in the presence of the
Commander of the HAFA Mr John Gkontikoulis.

This is the first of 12 Tecnam P2002JF low wing trainers due to be delivered to the HAF. The order being the result of a thorough and intensive evaluation process.
The delivery flight from Tecnam production facility in Capua, Italy was performed by Tecnam Chief Test Pilot, Massimo de Stefano and Tecnam Global Sales and Marketing Director,
Walter Da Costa.

After a stop in Lecce, the flightcontinued over Corfu and Oxia, arriving at HAF base of Tatoi LGTT at 2 pm local time.
The HAF selected the Tecnam P2002 JF as its next-generation screening/primary training aircraft.

In addition to the 12 P2002 JF aircraft ordered, Tecnam will provide a SOFTEK simulator and a computer-based integrated training system with ancillary support services.
The Tecnam P2002JF is a two-seat, single engine, low wing aircraft. Powered by the popular ROTAX 912, and with the latest avionic from GARMIN, it is firmly established as one
of world’s most popular single engine aeroplanes and the aircraft of choice by so many Flight Training Organisations and Air Forces.

In 2016 Tecnam delivered 8 P2002JF to Argentina Air Force. This fleet has amassed a total of over 6,000 hours and performed 16,000 landings to date.
Walter De Costa,Tecnam Global Sales & Marketing Director says: “We are very proud that after extensive evaluation the Hellenic Air Force selected Tecnam.
With delivery today of the first of 12 P2002JF’s exactly on schedule, we very much look forward to supporting our friends in Greece for many years to come”.
https://www.aviationpros.com/press_...y-of-tecnam-trainer-to-the-hellenic-air-force


Προσγειώθηκε στην Αεροπορική Βάση ( Δεκέλειας, στο Τατόι, το πρώτο αεροσκάφος Σταδίου Επιλογής P-2002JF. Η άφιξη του αεροσκάφους
σηματοδοτεί την έναρξη των παραδόσεων, από την εταιρεία TECNAM, των δώδεκα (12) αεροσκαφών P-2002JF και συναφούς εξοπλισμού,
που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Το νέο εκπαιδευτικό αεροσκάφος θα αντικαταστήσει το αεροσκάφος Τ-41D, το οποίο παρέμεινε στην υπηρεσία της Πολεμικής Αεροπορίας
για περίπου πενήντα (50) χρόνια, από το 1969, ενώ στην άφιξη του αεροσκάφους παραβρέθηκαν ο Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης,
Υποπτέραρχος (Ι) Λαμπράκης Δημητρίου και ο Διοικητής της Σχολής Ικάρων, Υποπτέραρχος (Ι) Ιωάννης Γκοντικούλης.


https://www.militaire.gr/prosgeiothike-sto-tatoi-to-proto-neo-aeroskafos-stadioy-epilogis/
 

Anhänge

  • ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5591-630x420.jpg
    ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5591-630x420.jpg
    38,6 KB · Aufrufe: 22
  • ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5560-630x420.jpg
    ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5560-630x420.jpg
    36,6 KB · Aufrufe: 21
  • ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5510.jpg
    ekpaideytiko_aeroskafos_tn_DSC_5510.jpg
    63,8 KB · Aufrufe: 21
Die griechische Firma EAS will das sturmgewehr g3 modernisieren.

Μια πρώτη γεύση από το σχέδιο αναβάθμισης του τυφεκίου εφόδου, G3 του Ελληνικού Στρατού

Δούκας Γαϊτατζής
11 Οκτωβρίου 2018


Του Γιώργου Τσιμπούκη, πηγή: defence-point.gr
Μια ανέλπιστη φωτογραφία από την επίσκεψη του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Απόστολου Κατσιφάρα, στο εργοστάσιο των ΕΑΣ στο Αίγιο,
μας επέτρεψε να έχουμε μια πρώτη εικόνα του υπο ανάπτυξη νέου σχεδίου αναβάθμισης του γνωστού τυφεκίου εφόδου του Ελληνικού Στρατού G3.

Όπως φαίνεται στην φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην τοπική ιστοσελίδα «Φιλόδημος» από την επίσκεψη του κυρίου Κατσιφάρα στο εργοστάσιο των ΕΑΣ,
οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν αναπτύξει και κατασκευάσει από ειδικό κράμα αλουμινίου αεροπορικού τύπου ένα νέο χειροφυλακτήρα με διάκενο που αντικαθιστά τον υπάρχοντα πλαστικό.

Στο κάτω μέρος του χειροφυλακτήρα υπάρχει μια ράγα τύπου Picatinny επί της οποίας έχει τοποθετηθεί ο εκτοξευτής βομβίδων χαμηλής ταχύτητας των 40 χλστ τύπο Μ203.
Επιπλέον, στο κάτω μέρος του χειροφυλακτήρα έχουν τοποθετηθεί δύο ακόμη ράγες Picatinny, εκ των οποίων η αριστερή έχει μικρότερο μήκος από αυτή που βρίσκεται τα δεξιά.

Επί αυτών μπορεί να τοποθετηθεί τακτικός φακός που διευκολύνει τον αγώνα του τυφεκιοφόρου κατά την διάρκεια της νύκτας ή μέσα σε κλειστό χαμηλά φωτισμένο χώρο
ή εναλλακτικά καταδείκτης laser ή συνδυασμός και των δύο στις δύο διαφορετικές ράγες.
Όπως φαίνεται στην φωτογραφία επί του κορμού του τυφεκίου έχει τοποθετηθεί ράγα Picatinny η οποία επιτρέπει την εγκατάσταση επί αυτής θερμικής κάμερας ή συστήματος
ενίσχυσης αστρικού φωτός ή σκοπευτικό ημέρας ή διόπτρα σκοπεύσεως Red Dot.

Σε περίπτωση που δεν τοποθετηθεί ο εκτοξευτής βομβίδων Μ203 μπορεί να τοποθετηθεί χερούλι-δίποδο κατασκευασμένο από ενισχυμένο πλαστικό υλικό ή εναλλακτικά
ένα μεταλλικό (αλουμίνιο αεροπορικού τύπου) χερούλι και ένα δίποδο των ΕΑΣ.
Τέλος το παλαιό κοντάκι του τυφεκίου έχει αντικατασταθεί από πτυσσόμενο κοντάκι της σουηδικής Spuhr το οποίο προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του χρήστη και
μειώνει σημαντικά την ανάκρουση του τυφεκίου ένα γνωστό πρόβλημα σε όσους είχαν την τύχη να χρησιμοποιήσουν το G3 κατά την στρατιωτική τους θητεία.

Η σουηδική εταιρεία θα κατασκευάζει τα πλαστικά τμήματα του κοντακίου τα ΕΑΣ τα μεταλλικά μέρη και η τελική συναρμολόγηση θα πραγματοποιείται στα ΕΑΣ.
Επιπλέον τα ΕΑΣ εξετάζουν τη δυνατότητα σχεδίασης και κατασκευής ενός νέου τύπου γεμιστήρα η οποία θα επιτρέπει στο χρήστη να μπορεί να ελέγχει το απόθεμα των πυρομαχικών που περιέχει.
Το πρόγραμμα αναβάθμισης του τυφεκίου G3 βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών και προσαρμογής της σχεδίασης ανάλογα με τα αποτελέσματα των δοκιμών σε συνεργασία με το ΓΕΣ.
http://www.proelasi.org/μια-πρώτη-γεύση-από-το-σχέδιο-αναβάθμι/
 

Anhänge

  • HELLAS_G3-e1539236682489.jpg
    HELLAS_G3-e1539236682489.jpg
    63,4 KB · Aufrufe: 16
Zurück
Oben