Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

★ ★ ★ Përfaqësuesja e Kosovës ★ ★ ★

Futbollisti i lindur në Kosovë, Përparim Hetemaj, ka vendosur që të luaj për kombëtaren e Finlandës dhe nuk do të luaj për Kosovën, ka njoftuar Asociacioni Futbollistik i Finlandës.

Përparim Hetemaj, që është figura kryesore në kombëtaren e Finlandës prej vitit 2009, nuk pat luajtur kundër Kosovës në ndeshjen kualifikuese të Kupës Botërore, më herët këtë muaj, dhe kjo pat shkaktuar spekulime se ai mund ta ndryshoj fanelën dhe të përfshihet në kombëtaren e Kosovës, raporton Reuters nga Helsinki.

Por, kryetrajneri i Finlandës, Hans Backe, dje e ka përfshirë emrin e Hetemajt në kombëtaren finlandeze për duelet kualifikuese kundër Islandës dhe Kroacisë, duke e konfirmuar zgjedhjen e lojtarit.

“Ky vendim është i përhershëm”, i tha sot agjencisë Reuters një zëdhënës i Asociacionit Futbollistik të Finlandës.
 
Wie es aussieht spielt Nurkovic für Kosovo

ich finde das nicht gut welche Bezug hat er zum Kosovo?
Nicht dass ich was gegen Bosnier hätte ich würde mich freuen einen Bosnier aus Kosovo in unserer Mannschaft zu sehen aber jemanden der in Bosnien geboren, aufgewachsen und kein Kosovare ist und in der 2. bosnischen Liga spielt?

Wahrscheinlich kam der Befehl von der Regierung man muss ja der Welt zeigen wie tolerant und multiethnisch der Kosovo mit seiner über 90 Prozent albanischen Bevölkerung doch ist :rolleyes:


20160930090909771646.jpg

73






Kosova bëhet me lojtarin e parë të huaj


Kosova bëhet me lojtarin e parë të huaj ? KOHA


- - - Aktualisiert - - -

Alle 17.000 Karten für das Kosovo-Kroatien Spiel waren innerhalb 1 Stunde ausverkauft :D

Habe irgendwie gar kein Bock auf das Spiel :D
Kosovo wird wahrscheinlich ne fette Packung bekommen
 
Nurkovic ist mit einer Kosovarin verheiratet...das ist der einzige Bezug zum Kosovo :D

Bemühungen um Rijad Sadiku (talentiertester IV seiner Generation in BiH) würden mehr Sinn machen.
 
Zurück
Oben