Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albanische Straßen / Schnellstraßen / Autobahnen

Von Peje nach Prizren sollte man Bauen 4 Spurig und nach Podgorica ebenso.

Der Bauer investiert aber keinen Cent in die Dukagjin Region, naja was soll man machen, warten bis vernünftige Leute an die Macht kommen, die Ära Thaqi ist eh bald vorbei.

Von Peje nach Prizren sollte man Bauen 4 Spurig bauen und nach Podgorica ebenso.

Der Bauer investiert aber keinen Cent in die Dukagjin Region, naja was soll man machen, warten bis vernünftige Leute an die Macht kommen, die Ära Thaqi ist eh bald vorbei.

na na las mein thaqi in ruhe er machts richtig.

er baut ja die 4 spurige nach peja. als aller erstes von allen wurde das angefangen.

dann kommt die autobahn dann das nach shkup.

mach langsam mein freund kosovo kann sich ned mal die scheisse leisten die sie grade baut.

da shat nichts mit er will ned mit was soll er den.

na na las mein thaqi in ruhe er machts richtig.

er baut ja die 4 spurige nach peja. als aller erstes von allen wurde das angefangen.

dann kommt die autobahn dann das nach shkup.

mach langsam mein freund kosovo kann sich ned mal die scheisse leisten die sie grade baut.

da shat nichts mit er will ned mit was soll er den.

du irrst dich normal duhet me nda Buxhetin e komunave aj, hat er aber für Peja nicht gemacht, weil er dort keine einzige Stimme gekriegt hat. Peja bedarf es an neuer Infrastruktur und anderen Dingen allein schon weil 90% im Krieg zerbombt wurde und es ist beachtlich wieviel die Pejan selber auf die beine gestellt haben ohne jegliche Hilfe vom Staat.

Peja hat sehr viel Einfluss in Kosovo, shum prodhime vijn nga ky Vend.
Edhe nje Pytje e kam thjesht prej kuriositetit a e din neper cillin Kufi kalojn me se shumti shqiptar kur shkojn mi kalu pushimet ne kosov? dhe Sa pare i harxhojn per regjistrimin e Makinave? e dyta Pik asht numri i banoreve i dyti apo i treti qytet eshte ne kosovo, dmth. kan dytin vend ne rang vendi cka i perket taksave qe i pagujn.

du irrst dich normal duhet me nda Buxhetin e komunave aj, hat er aber für Peja nicht gemacht, weil er dort keine einzige Stimme gekriegt hat. Peja bedarf es an neuer Infrastruktur und anderen Dingen allein schon weil 90% im Krieg zerbombt wurde und es ist beachtlich wieviel die Pejan selber auf die beine gestellt haben ohne jegliche Hilfe vom Staat.

Peja hat sehr viel Einfluss in Kosovo, shum prodhime vijn nga ky Vend.
Edhe nje Pytje e kam thjesht prej kuriositetit a e din neper cillin Kufi kalojn me se shumti shqiptar kur shkojn mi kalu pushimet ne kosov? dhe Sa pare i harxhojn per regjistrimin e Makinave? e dyta Pik asht numri i banoreve i dyti apo i treti qytet eshte ne kosovo, dmth. kan dytin vend ne rang vendi cka i perket taksave qe i pagujn.

gabim je.

buxhetin komunal se cakton qeverija, republika e kosoves e ka buxhetin e vet, komunat buxhetin e vet.

secila komun iveston ku don ajo.

qeverija investon ne krejt kosove ku ka nevoj ma shume edhe ku i ka prioritet ajo.

kjo thrret qeverisje lokale (komuna me bugjet vetin) edhe qeverisje qendrore bugjeti i republikes kosoves.

se di valla. na ne kline jena dukagjin veq prej si e ka kap pdk dore ka ndryshu klina 500% super u ba.
shumica e investimeve jan komunale bile ama kta te pdk s jan mat fort valla ne kline mjau dhan doren.

edhe ni sen me randsi

po harron ti se hajredin kuqi asht bash i pejes asht nr 2 mas thaqit pdk,ka edhe plot tjer te pdk qe jan prej dukagjini mos u ngut shoki!!

ama asht e vertet qe pak qeverija anon ma shume atje ku i merr votat.

po qaq shum nuk munet se ka parlament nuk e lajn me ba qka don.

peje sdi. ju po votoni per aak duheni nashta me ndrru.

gabim je.

buxhetin komunal se cakton qeverija, republika e kosoves e ka buxhetin e vet, komunat buxhetin e vet.

secila komun iveston ku don ajo.

qeverija investon ne krejt kosove ku ka nevoj ma shume edhe ku i ka prioritet ajo.

kjo thrret qeverisje lokale (komuna me bugjet vetin) edhe qeverisje qendrore bugjeti i republikes kosoves.

se di valla. na ne kline jena dukagjin veq prej si e ka kap pdk dore ka ndryshu klina 500% super u ba.
shumica e investimeve jan komunale bile ama kta te pdk s jan mat fort valla ne kline mjau dhan doren.

edhe ni sen me randsi

po harron ti se hajredin kuqi asht bash i pejes asht nr 2 mas thaqit pdk,ka edhe plot tjer te pdk qe jan prej dukagjini mos u ngut shoki!!

ama asht e vertet qe pak qeverija anon ma shume atje ku i merr votat.

po qaq shum nuk munet se ka parlament nuk e lajn me ba qka don.

peje sdi. ju po votoni per aak duheni nashta me ndrru.

Deri diku e ke mir, Qeveria nuk e cakton Buxhetin komunal sepse ai eshte i varur nga Paret qe i pagujn Taksapaguesit, por ata e kan per detyr me nda ket Buxhet qe i takon Pejes, e kete se kan bo.

Njerzt jon lodh nga llafet e Thaqit ni premtin prej meje e ke, ne zgjedhjet e ardhshme PDK-ja ka me kon dika shum posht, jo sa i perket pejes, po edhe Partia vet Gjys a gjel asht. Nuk po dihet hiq cka asht tu u zi me Fatmir limen edhe Thacin.
Nuk e di sa i ke ndegju lajmet, cfar deshmive ka dhon aj "deshmitari x" per Limen.

Deri diku e ke mir, Qeveria nuk e cakton Buxhetin komunal sepse ai eshte i varur nga Paret qe i pagujn Taksapaguesit, por ata e kan per detyr me nda ket Buxhet qe i takon Pejes, e kete se kan bo.

Njerzt jon lodh nga llafet e Thaqit ni premtin prej meje e ke, ne zgjedhjet e ardhshme PDK-ja ka me kon dika shum posht, jo sa i perket pejes, po edhe Partia vet Gjys a gjel asht. Nuk po dihet hiq cka asht tu u zi me Fatmir limen edhe Thacin.
Nuk e di sa i ke ndegju lajmet, cfar deshmive ka dhon aj "deshmitari x" per Limen.

paj thaqi garant ka me qeveris deri 2013. prej 2007 deri fund 2013= 6 vjet qeverisje .

per uck e familje tyne ka ba boll hallal i koft autostraden e bani tani le ta merr kush don dor.

sa per limen nese ka vjedh e hjekin edhe u kry.

ka boll njerzt mir ne pdk-

hajredin kuqi, enver hoxha e plot tjer po pritoj edh eni njeh :D

kallxova niher autostrada per peje asht shume investim i fort per dukagjin njeri.

qka ban peja me buxhet vet asht pun e saj atje e ka dor ky ali berisha AAK

shengjin ist schon erreichbar jetzt bist du mal der neuen autobahn gefahren? die endet genau an shengjin!

ich weiss au ned was der meint, ich glaub die zwei stäte dörfer aus deiner karte stimmen ned ..

bin auch gespannt was er meint damit. ich denke bestimmt ne neeue verbindung zu gjakova.

oder aber eine erweiterung von der jetzigen A1

ja mir kam das auch so komisch vor diese dörfer sind normal weiter voneinander entfernt

bei google maps kommt eine andere route und das sieht realistischer aus

58670939.png

Zurück
Oben