Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Angst stärker als Liebe..............

Bin anderer Meinung, die Liebe kann, und ist es oft, staerker als jede Angst, habe das schon erlebt!

“Savrsena ljubav iskljucuje strah. Tamo gde postoji ljubav ne postoje zahtevi, ocekivanja, zavisnost. Ja ne trazim da me ucinite srecnim; moja sreca ne zavisi od vas. Ako morate da me napustite, nece mi biti zao samog sebe; izuzetno mi prija vase drustvo, ali ja se ne vezujem za vas. Ja uzivam u vasem drustvu na temelju nevezanosti – ne uzivam ja u vama, to je nesto vece i od vas i od mene, nesto sto sam otkrio, neka vrsta simfonije, neka vrsta orkestra svira u vasem prisustvu. Ali, kad odete od mene, orkestar ne prestaje da svira. To je orkestar sirokog repertoara i nikad ne prestaje da svira.”

siehe dazu "1984" von George Orwell und "Zimmer 101" ...

1984-Bild-3.jpg
mqdefault.jpg

Das war ein Film nach dem Buch, kenne Film und Buch in Originalsprache, war Teil meiner Englischausbildung ;)
Ich bleibe dabei, die Liebe KANN staerker sein, kommt auf die Situation UND die Person darauf an ...

Das war ein Film nach dem Buch, kenne Film und Buch in Originalsprache, war Teil meiner Englischausbildung ;)
Ich bleibe dabei, die Liebe KANN staerker sein, kommt auf die Situation UND die Person darauf an ...

Du hast vergessen POZDRAV SARAJEVA zu sagen , ncncncnc

Zurück
Oben