Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Basketball: Kroatisches Finale in Beograd

• Ersteller Ersteller Gelöschtes Mitglied 8317
  • Erstellt am Erstellt am
G

Gelöschtes Mitglied 8317

Guest
CEDEVITA-PARTIZAN 81:79

Imamo hrvatski finale! Smith tricom u zadnjoj sekundi srušio Partizan!

Hrvatska će sljedeće godine igrati dva kluba u Euroligi. Ciboni se u finalu pridružila Cedevita koja je sa 81:79 pobijedila Partizan.

f0e55018760e5f31415750333a742862.jpg

Hrvatska će sljedeće godine igrati dva kluba u Euroligi. Ciboni se u finalu pridružila Cedevita koja je sa 81:79 pobijedila Partizan.

Junak Cedevite bio je Nolan Smith koji je u posljednjoj sekundi zabio tricu za pobjedu 81:79. Imao je Partizan plus jedan i napad za barem potvrdu produžetka, ali je Tepić promašio šut za tri. Uzeo je loptu Nolan Smith i sa devet metara u zadnjoj sekundi pogodio, iako treba istaknuti kako se lopta dosta nećkala.
- Čestitike za obje momčadi na euroligaškoj utakmici. Posebno čestitke mojim igračima što su se vratili nakon minus 11 - rekao je Jasmin Repeša.
Cedevita je fantastično otvorila utakmicu i u jednom trenutku druge četvrtine imala je plus 16. Međutim, Partizan se uspio vratiti i to prvenstvo odličnim šutom za tri poena. Na početku drugog poluvremena Partizan je potpuno preokrenuo utakmicu i stigao do vodstva.
- Nismo ušli u drugo poluvrijeme na identičan način kao u prvo poluvrijeme. U tom periodu Bogdanović je postigao nekoliko teških koševa. I kad se činilo da je utakmica otišla na stranu Partizana, pronašli smo mirnoću i stigli do zaslužene pobjede - kazao je Repeša.
Beogradska momčad u 35. minuti imala je i plus 11, međutim u završnici Cedevita je sustigla prednost Partizana. A onda je stigla već dobro opisana završnica i nevjerojatna trica Smitha za veliko slavlje zagrebačke momčadi.

Miro Bilan bio je najbolji kod Cedevite sa 14 koševa. Nurkić je ubacio 13, Smtih i Babić po 12. Partizan je predvodio Pavlović sa 25 koševa.
Finale Cedevite i Cibone igra se u nedjelju u 20 sati.

Nach dem Sieg von cedevita gegen Partizan treten jetzt cedevita gegen Cibona im Finale in Beograd an.

Mal hoffen dass es ein ruhiges Spiel gibt publikumstechnisch, falls einheimisches Publikum da sein wird

lieber cobra, weißt du welche farbe überhaupt n basketball hat
oder dient der thread nur als provo?

lieber cobra, weißt du welche farbe überhaupt n basketball hat
oder dient der thread nur als provo?

Provo? Fühlst du dich provoziert weil es 2 kroatische Mannschaften ins Finale geschaft haben oder wurmt dich die Niederlage von Partizan? Was auch immer, da kann ich dir leider nicht helfen. Ich finds ne fantastische Leistung die einen Thread verdient.

Zu deiner kindischen Frage. Ich habe selber Basketball gespielt, zwar nur 7 Jahre in der Basketball AG zwei mal die Woche, aber immerhin. Zudem habe ich zu Zeiten der legendären Bulls in Miami ein Spiel gegen die Heats live sehen dürfen mit Legenden du du bestenfalls von Aufzeichnungen kennst. Also die Antwort auf deine kindische Frage, ja ich weiß welche Farbe ein Basketball in der Regel hat.

Provo? Fühlst du dich provoziert weil es 2 kroatische Mannschaften ins Finale geschaft haben oder wurmt dich die Niederlage von Partizan? Was auch immer, da kann ich dir leider nicht helfen. Ich finds ne fantastische Leistung die einen Thread verdient.

Zu deiner kindischen Frage. Ich habe selber Basketball gespielt, zwar nur 7 Jahre in der Basketball AG zwei mal die Woche, aber immerhin. Zudem habe ich zu Zeiten der legendären Bulls in Miami ein Spiel gegen die Heats live sehen dürfen mit Legenden du du bestenfalls von Aufzeichnungen kennst. Also die Antwort auf deine kindische Frage, ja ich weiß welche Farbe ein Basketball in der Regel hat.

hättest es einfach im adria thread posten können :)
aber naja bins von dir ned anders gewohnt ;)

sieben jahre :tu: dobar si... kannst dich ja dann bissl mehr schreiben so ... kp nba oder euroleague thread is ja langweilig sonst wenns nur 3-4 user sind.

Zurück
Oben