Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bauprojekte in Mazedonien

Leute wenn ihr irgendwas von Bauprojekten in meiner Gegend wisst, dann rein damit und alarmiert mich :D
 
Museum der Stadt Skopje.




0005a.jpg




StaraZS%2011.jpg

Gut, dass ich den alten Bahnhof 2010 nochmal gesehen habe... 1965 bin ich auf dem angekommen u. später wieder abgefahren...

Wann soll das fertig werden???
 
Baubeginn des Schienen Korridor 8 nach Bulgarien ab Frühjahr 2013.


Janakieski: Construction of railway Corridor 8 to begin next spring
Skopje, 8 July 2012 (MIA) – The construction of the railway corridor 8, a section from Kumanovo to Beljakovce is to begin on February or March 2013, Minister of Transport and Communications Mile Janakieski said at Sunday’s press conference.


The talks with European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) are underway from which funds at amount of EUR 46.4 million are to be provided this year and the construction of section from Kumanovo to Beljakovce is to begin during 2013 and to be completed in 2017, Janakieski said.


He added that grant has been approved from Western Balkans Investment Framework (WBIF) instrument for selection of consultants, which will monitor Kumanovo – Beljakovce section at amount of EUR 2.5 million.


Public Enterprise Macedonian Railways Infrastructure on March 29, 2012 signed agreement with Austria’s consulting company ILF which is to prepare the project and tender documentation for selection of construction company. In September the public call will be announced for engagement of construction company and on February or March next year the construction works from Kumanovo to Beljakovce section will begin, he added.


European bank for Reconstruction and Development (EBRD) and European Investment Bank (EIB) pointed out the necessity of breaking the contracts that Public Enterprise Macedonian Railways Infrastructure had signed with construction companies as pre-condition for future credit loans, Janakieski said.


That’s why government at its last session proposed law on cease of valid of law on providing fund for financing programme for construction of railway track approved in 1994.


In regard to Beljakovce – Kriva Palanka section, Janakieski said that European Investment Bank informed them in a letter that they will enter the investment of the project for which EUR 145 million are needed for the construction works.


Related to Kriva Palanka – Deve Bair section, Janakieski said that it is most difficult and most expensive section. Ministry of Transport and Communications has submitted request to IPA for providing funds at amount of EUR 2 million for preparation of basic projects.


This section is estimated to cost EUR 332 million, funds which would be provided by IPA, EBRD and EIB, Janakieski said adding that the construction of the section is planned to begin in 2017 and to end in 5-year deadline.


Јанакиески: Изградбата на железничкиот Коридор 8 за Бугарија започнува на пролет

Oбјавено на 08.07.2012 од ВМРО-ДПМНЕ
Согласно планираната динамика изградбата на железничкиот Коридор 8, на патниот правец Куманово-Бељаковце, треба да започне во февруари или март следната година, изјави на денешната прес-конференција министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.
- Во тек се преговори со Европската Банка за обнова и развој, од каде се планира годинава да се обезбедат финансиски средства во висина од 46,4 милиони евра и градбата на делницата Куманово-Бељаковце да започне во текот на 2013 година и да заврши најдоцна во 2017 година, рече Јанакиески.
Тој додаде дека се одобрени грант средства од инструментот WBIF за избор на консултанти кои ќе вршат надзор на делницата Куманово-Бељаковце во износ од 2,5 милиони евра.
- На 29 март годинава ЈП Македонски железници Инфраструктура има склучено договор со консултантската компанија ИЛФ од Австрија, која треба да го изработи проектот и тендерската документација за избор на градежна фирма. Согласно планираната динамика се очекува во септември да се распише повик за ангажирање на градежна компанија, а во февруари или март следната година да се започне и со градежните работи од Куманово до Бељаковце, додаде тој.
Европската Банка за обнова и развој и Европската инвестициска банка, како што рече, како предуслов за идни кредитни задолжувања, а со цел изградба на Коридорот 8 во дел на железничката инфраструктура, посочиле дека потребно е раскинување на договорите кои ЈП Македонски железници Инфраструктура, односно претходниците на ова ЈП, ги имаа склучено со градежните компании, согласно претходно донесен закон.
- Затоа Владата на Република Македонија на својата последна седница предложи закон за престанување на важењето на Законот за обезбедување средства за финансирање на програмата за изградба на железничка пруга, кој е донесен во 1994 година кога на големо се најавуваше изградбата на Коридорот 8. Но, за жал, само две години имаше градежни активности, а во 2004 година тогашната влада и официјално ги прекина сите градежни работи на оваа железничка пруга, рече Јанакиески.
Притоа, како што истакна, небиле преземени никакви активности во однос на конзервација на веќе изградените или започнатите објекти, ниту пак биле преземени мерки за раскинување на договорите со градежните компании.
- Веќе имаме раскинато договори со три компании по вонсудски пат, а со овој закон ќе се раскинат и останатите два договори, рече министерот и додаде дека поради тоа што претходно не се раскинале договорите направени се штети од околу 20 милиони евра.
Во однос на делницата од Бељаковце до Крива Паланка, како што рече Јанакиески од Европската инвестициска банка имаат добиено писмо во кое се вели дека ќе влезат во реализација на овој проект, за кој се потребни 145 милиони евра за градежни работи.
- Според планираната динамика градбата би започнала најдоцна во 2015 година, а би завршила во 2020 година, истакна тој.
Во однос на делот од Крива Паланка до Деве Баир, кој, како што посочи Јанакиески, е најтежок и најскап, Министерството за транспорт и врски поднело барање до ИПА за обезбедување на средства во висина од два милини евра за изработка на основните проекти.
- Се проценува дека оваа делница ќе чини 332 милиони евра, средства кои треба да се обезбедат од ИПА, Европската Банка за обнова и развој и Европската инвестициска банка, посочи Јанакиески и додаде дека изградбата на оваа делница се планира да започне во 2017 година, а да заврши во рок од пет години.
Зборувајќи за западниот дел од Пан европскиот коридор 8, односно делницата Кичево-Лин, министерот рече дека во текот на 2009, 2010 и 2011 со средства од буџетот се изработи Физибилити студија од Градежниот факултет, а во март 2011 година добиени се позитивни завршни извештаи.
- Во декември преку оперативната програма се побарани пет милиони евра за изработка на главен проект, кој треба да се изработува минимум две години, а потоа би започнувала и реализацијата на овој дел од железничката пруга, нагласи Јанакиески.
Според него, ова е правиот пат за изградба на железничкиот Коридор 8. – Во 1994 година е направена огромна грешка, при што се потрошени милионски суми и затоа сега немаме функционална железница. Со законот кој е доставен во Собранието на Република Македонија ќе се надминат проблемите и потоа ќе можеме да склучуваме договори со Европската инвестициска банка, додаде Јанакиески.
Тој најави дека пругата кон Бугарија би требало да биде завршена во 2020 година.
Прашан до каде е реализацијата на проектот за изградба на висококатници во Аеродром, Јанакиески одговори дека веќе е издадено одобрение за градење од општина Аеродром и дека се очекува градежните работи интензивно да започнат многу скоро, бидејќи сите административни препреки се надминати.




 
Zuletzt bearbeitet:
Reconstruction of rail infrastructure along Corridor 10 starts
Skopje, 9 July 2012 (MIA) - The Government on Monday announced the official start of the reconstruction of Corridor 10's rail infrastructure as project studies and design documentation are to be prepared for rail sections Kumanovo-Deljadrovce, Dracevo-Veles and Bitola-Kremenica. The Euro 1.4 million project is financed with 1.24 million euros from the IPA component on regional development and 200 thousand euros singled out from country's budget.


"The project is focused on preparing project studies and design documentation about the corridors in a bid to complete the entire documentation, after which Macedonia will have mature projects for future steps enabling the rail infrastructure to be entirely overhauled," Minister of Transport and Communications Mile Janakieski told a press conference.


By implementing rail infrastructure projects in Macedonia, being a strategic transportation point in the region, connections with neighbouring countries will be reinforced as well as the flow of goods to and from Macedonia, according to him. The project, Minister Janakieski said, is a confirmation that system's institutions have sufficient capacity to implement projects in cooperation with the EU and to withdraw finances from IPA funds.


The realisation of Bitola-Kremenica section will be a priority due to its importance for the region of Pelagonija and the connection with Greece. Reconstruction works are planned to start in 2013 for a period of 24 months. The overhaul will cost approximately Euro 9 million - 8.6 million will be provided by the IPA regional development component and 400 thousand by the country's budget.


Vice PM and Finance Minister Zoran Stavreski said the preparation of projects for upgrading railway connection along the two corridors was an overture into a large investment in railroad transportation.


"Starting from 2014, Macedonia will begin implementing projects worth Euro 22 million and financed within the operational programme for regional development," Stavreski stated.


He added that one of these projects that "will benefit the citizens of Macedonia" would focus on reconstructing and modernizing railway stations in Macedonia.


According to Vice PM for Economic Affairs, Vladimir Pesevski, the project will boost the capacity of Corridor 10, increase the speed, reduce the negative effect over the environment, security will be improved, flow of international trade and cargo transport will be increased, etc.


EU Ambassador Aivo Orav told the press conference that the European Union had been investing in transport infrastructure, emphasising that support to Macedonia's transportation sector remained a priority. The goal is to create a single transportation network that is essential in improving socio-economic conditions, according to him.


In Macedonia, the railroad section of Corridor 10 - the basic element of the main transportation network - begins in Tabanovce border crossing in the north and ends in the vicinity in Gevgelija in the south.


A bulk of the rail infrastructure in Macedonia hasn't been renovated in the past 30 years.
 
Hallo,

danke für die schönen vielen Bilder. Ich finde es toll wie positiv sich Mazedonien in der letzen Zeit entwickelt hat, deshalb mache ich auch sehr gerne Urlaub dort und besuche meine Verwandschaft. Ich habe neulich auf einem Architektur Blog wirklich schöne Bauwerke in Skopje gesehen, ihr könnt ja mal hier schauen zum Designblog. Ich denke das Land wird sich in den nächsten Jahre noch weiterhin viel verbessern!
 
Kanalisation in Ljuboten wird gebaut.




СЕ ГРАДИ ФЕКАЛНАТА И АТМОСФЕРСКА КАНАЛИЗАЦИЈА ВО СЕЛОТО ЉУБОТЕН
[TD="class: Head, width: *, align: left"][/TD]

[TD="class: Normal"] Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општината Бутел, Петре Латиновски, денеска /12.07.2012 година/ извршија увид во градежните работи на втората фаза од изградбата на фекалната и атмосферска канализациска мрежа во селото Љуботен. - Во оваа втора фаза ќе се изгради фекална и атмосферска канализација во должина од 1.500 метри со што трајно ќе се решат долгогодишните проблеми што ги имаа жителите на селото Љуботен со отпадните води и ќе се подобри квалитетот на животот во ова населено место. Минатата година, во првата фаза од изградбата на фекалната и атмосферска канализациска мрежа за селото Љуботен беа изградени 350 метри, при што беа поставени цевки со профил од 800 милиметри. Како резултат на договорот за меѓуопштинска соработка меѓу Градот Скопје и општината Бутел, во овој сложен проект Градот Скопје минатата и оваа година учествува со вкупно 10 милиони денари – рече денеска градоначалникот Трајановски.
























На терен работат екипите на градежната компанија „Енергомонт“, а изградбата на мрежата треба да заврши до октомври.

Официјален портал на Град Скопје - Дома






[/TD]
 
Bei Teovo/Caska bekommt der Fluss Babuna wieder sein altes Flussbett.

Кај селото Теово започна процесот на враќање на реката Бабуна во старото корито

Share
4
Благодарение на успешната координираност на општина Чашка, дирекцијата за заштита и спасување и инжинерскиот баталјон на АРМ, реката Бабунa повторно ќе тече во своето старо корито. Процесот за враќање на реката ќе трае околу 15 дена и со истиот околу 200 до 500 метри од реката ќе се вратат во првобитната состојба со што ќе се запре ерозивното дејство на водата и евентуалните штети кои би можеле да настанат во иднина доколку не се санира проблемот. За сериозноста на проблемот зборуваше градоначалникот на општина Чашка, Горанчо Пановски кој напомена дека речното корито на Бабуна со години прави проблеми и доколку сега не се интервенирало можело да се случи поткопување на регионалниот пат за Богомила и со тоа целосно отсекување на граѓаните од тој регион. Благодарение на дирекцијата за заштита и спасување и нејзиниот прв човек, Шабан Селиу со неговата екипа која се вклучи кога го разбра нашиот проблем но и благодарение на началникот на ГШ, Горанчо Котевски кои имаа слух за нашиот проблем реката Бабуна ќе се движи по стариот тек, нагласи, градоначалникот на општина Чашка, Горанчо Пановски. Во враќањето на реката Бабуна во своето првобитно корито, дирекцијата за заштита и спасување учествува со својата експертиза, инжинерскиот баталјон на АРМ ја дава на располагање својата опрема. Во наредните денови ќе се извршат повеќе активности кои треба да го решат проблемот со речното корито на реката Бабуна и во иднина реката нема да прави проблеми, потенцираше, Драган Јовановски од дирекцијата за заштита и спасување. На речното корито најнапред ќе се изврши трасирање со булдожер потоа ќе се пристапи кон доуредување на теренот со багер но и ќе се изврши појачување на насипите за да не дојде до повторно менување на текот на реката.
 
Bei Teovo/Caska bekommt der Fluss Babuna wieder sein altes Flussbett.

Кај селото Теово започна процесот на враќање на реката Бабуна во старото корито

Share
4
Благодарение на успешната координираност на општина Чашка, дирекцијата за заштита и спасување и инжинерскиот баталјон на АРМ, реката Бабунa повторно ќе тече во своето старо корито. Процесот за враќање на реката ќе трае околу 15 дена и со истиот околу 200 до 500 метри од реката ќе се вратат во првобитната состојба со што ќе се запре ерозивното дејство на водата и евентуалните штети кои би можеле да настанат во иднина доколку не се санира проблемот. За сериозноста на проблемот зборуваше градоначалникот на општина Чашка, Горанчо Пановски кој напомена дека речното корито на Бабуна со години прави проблеми и доколку сега не се интервенирало можело да се случи поткопување на регионалниот пат за Богомила и со тоа целосно отсекување на граѓаните од тој регион. Благодарение на дирекцијата за заштита и спасување и нејзиниот прв човек, Шабан Селиу со неговата екипа која се вклучи кога го разбра нашиот проблем но и благодарение на началникот на ГШ, Горанчо Котевски кои имаа слух за нашиот проблем реката Бабуна ќе се движи по стариот тек, нагласи, градоначалникот на општина Чашка, Горанчо Пановски. Во враќањето на реката Бабуна во своето првобитно корито, дирекцијата за заштита и спасување учествува со својата експертиза, инжинерскиот баталјон на АРМ ја дава на располагање својата опрема. Во наредните денови ќе се извршат повеќе активности кои треба да го решат проблемот со речното корито на реката Бабуна и во иднина реката нема да прави проблеми, потенцираше, Драган Јовановски од дирекцијата за заштита и спасување. На речното корито најнапред ќе се изврши трасирање со булдожер потоа ќе се пристапи кон доуредување на теренот со багер но и ќе се изврши појачување на насипите за да не дојде до повторно менување на текот на реката.

Freut mich zu hören, hab noch Verwandte in Caska, daher fühle ich mich auch dort heimisch. :)
 
Der Bau Boom ist ja das Ergebnis einer Wirtschaftlichen Haushalts Politik seitens der Aktuellen Regierungspartei VMRO-DPMN zu verdanken das würden die Kommunisten von CDCM nie machen die Stoffen sich sich die Taschen Voll.

Wenn schon die EU uns recht gibt und sagt wir haben ein starkes Wirtschaft Wagsen und sind nach der Türkei die Am Stärksten schwarze zahlen schreibt in Europa^^

Bei uns kommen im Gegensatz zur Griko^^ immer Mehr Investoren ins Lands und es werden von Tag zu Tag immer Mehr Firmen die Gebaute bauen und ihre Standort nach Mazedonien verschieben was der Bevölkerung zu gute kommt bringt ja auch Neue Arbeitsplätze und das ist ja der sind eines statt :-)

Davon können sich die Griechen eine Scheibe abschneiden sonst werden sie ihre schulden nie los.
Mal sehen ob sie jetzt hier auf die Barikaden gehen was ich sagte:wuhu:
 
Zurück
Oben