Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

BiH može dozvoliti izgradnju podmorskog tunela

Dobričina

Ultra-Poster
Prof. Tanović tvrdi da bi taj most postao prepreka slobodnom prometu u bh. pomorske vode



Bosna i Hercegovina ni pokoju cijenu ne smije dozvoliti izgradnju mosta kopno - Pelješac u svom teritorijalnom moru, ističe profesor Bakir Tanović, koji je i jedan od potpisnika Deklaracije o trasi koridora 5c kojom se predlaže spuštanje do zaleđa Neuma.
Vrsta i dimenzije


- Hrvatski predstavnici moraju shvatiti da bi taj most, bez obzira na to koje vrste i dimenzija bio, postao prepreka slobodnom prometu u bh. pomorske vode i izgradnji luke Neum, što je uz otvaranje BiH kao pomorske zemlje prvorazredni državni interes - kazao je Tanović za "Dnevni avaz".
Ali, kako je dodao, radi želje očuvanja dobrosusjedskih odsnosa s Hrvatskom, BiH može dozvoliti izgradnju tunela ispod bh. teritorijalnog mora.
- Podmorski tunel ni po čemu ne bi ugrozio BiH, a Hrvatskoj bi omogućio drumsku vezu kopno - Pelješac, i to po nižoj cijeni nego što košta izgradnja mosta na toj relaciji - pojasnio je Tanović, dodajući da ovu tezu smatraju prihvatljivijom i brojni ljudi od struke u Hrvatskoj.
Dužina obale


On ističe da se BiH, umjesto trošenja vremena na pregovore o korištenju Luke Ploče, treba okrenuti izgradnji luke Neum.
- Kapacitet naše luke Neum jedan je od vodećih u svijetu i s tom prednosti BiH mora ozbiljno računati. Neum je idealan za luku jer s najvećom dubinom mora od 27 metara otvara mogućnost ulaska brodova i do 250.000 tona nosivosti, a obala dužine od devet kilometara garantira 40 vezova. S druge strane, Ploče mogu biti bh. alternativa u koju, zbog dubine mora od 12 metara, dolaze brodovi s najviše 20.000 tona nosivosti - kaže Tanović. S. ŠKULETIĆ

Kakav most Hrvati hoće


U posljednjoj verziji mosta kopno - Pelješac koju je hrvatska strana dostavila bh. čelnicima navodi se da će BiH imati osiguran prilaz otvorenome moru zahvaljujući visini mosta od najmanje 55 metara i širini između stubova mosta od 200 metara. Most bi trebao biti dug 2,3 kilometra.


P.S.: kurze Übersetzung: BiH dürfte einen Bau von einen Untermeer-Tunnel bei Neum erlauben.
 
Zuletzt bearbeitet:
Also wäre das nicht eine Ideallösung oder wäre es für Kroatien zu teuer?


würde ungefähr gleich viel Kosten wie die Lösung mit der Brücke aber die Brücke wäre besser weil man dann auch im Endeffekt auch eine architektonische Leistung sehen kann!;)

Und weil man mit der Brücke die Halbinsel Peljesac direkt ans Autobahn Netz anschließen könnte!
 
würde ungefähr gleich viel Kosten wie die Lösung mit der Brücke aber die Brücke wäre besser weil man dann auch im Endeffekt auch eine architektonische Leistung sehen kann!;)

architektonische Leistung??? als wenn das der Grund ist:rolleyes:

Und weil man mit der Brücke die Halbinsel Peljesac direkt ans Autobahn Netz anschließen könnte!

:idea1:Super, noch so ein toller Grund, ich dachte da ginge es um was ernsteres. Ob es dem Staat BiH schadet oder nicht, schaut natürlich keiner.:rolleyes:
 
Zurück
Oben