P
Popeye
Guest
SARAJEVO - Prema mišljenju relevantnih stranih turističkih časopisa, naša zemlja je postala treća najpoželjnija destinacija u Europi, kazao je direktor Agencije za unaprjeđenje stranih investicija (FIPA) Haris Bašić. On smatra da je ono što je do sada urađeno očigledno i vidljivo, a tu, između ostalog, spada i promotivni spot naše zemlje koji je prikazivala svjetska televizijska postaja CNN.
Stižu investicije
Dokaz da nam je spot uvjerljivo najbolji, kaže on, su i analize koje su objavili srbijanski medij, kada je njihova zemlja pokušala napraviti spot po uzoru na naš i kada su njihovi stručnjaci ocijenili da je to jedan od najboljih proizvoda koji je naša zemlja uradila. Bašić ističe da je povećan i priliv stranih investicija u našu zemlju, kao i broj turista, dolazaka, noćenja. “Priliv stranih investicija je oko milijardu i sto milijuna eura. Tu smo uračunali i prodaju Telekoma RS-a, i to do sada predstavlja najveći iznos priliva stranih investicija u našoj zemlji”, kazao je Bašić dodavši da dolaze i druge prodaje i privatizacije u RS-u, a činjenica je da će i Federacija otkočiti te procese za 24 strateška poduzeća, tako da jednostavno možemo očekivati neke bolje pomake u cijelom razvoju ekonomije u BiH.
Bolji imidž
Dokazi da se popravlja imidž naše zemlje, prema riječima direktora Agencije za promociju stranih investicija, su i nagrade koje su dobivali hoteli, restorani itd. u protekloj godini na prostoru cijele zemlje. “Imidž BiH se mijenja, polako ali sigurno”, ističe Bašić. U operativnom planu za oblast realiziranja strategije, promocije i privlačenja stranih investicija, on kaže da je planirano imenovanje branding menadžera u uredu predsjedatelja Vijeća ministara, koji bi sakupljao sve informacije relevantne za imidž BiH, to jest ono što radi FIPA, Ministarstvo vanjskih poslova, Vanjskotrgovinska komora, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa, to jest sve institucije u BiH, i radio bi na najboljem putu kako bi prezentirao ono što je u BiH najkvalitetnije. Bašić očekuje da će i ova godina za našu zemlju polučiti najbolje rezultate i označiti značajan napredak.
Schön Für Bosnien das es aufwärts geht
Noch ein Video zu Bosnien: http://www.youtube.com/watch?v=rinQSOVUvrU
Stižu investicije
Dokaz da nam je spot uvjerljivo najbolji, kaže on, su i analize koje su objavili srbijanski medij, kada je njihova zemlja pokušala napraviti spot po uzoru na naš i kada su njihovi stručnjaci ocijenili da je to jedan od najboljih proizvoda koji je naša zemlja uradila. Bašić ističe da je povećan i priliv stranih investicija u našu zemlju, kao i broj turista, dolazaka, noćenja. “Priliv stranih investicija je oko milijardu i sto milijuna eura. Tu smo uračunali i prodaju Telekoma RS-a, i to do sada predstavlja najveći iznos priliva stranih investicija u našoj zemlji”, kazao je Bašić dodavši da dolaze i druge prodaje i privatizacije u RS-u, a činjenica je da će i Federacija otkočiti te procese za 24 strateška poduzeća, tako da jednostavno možemo očekivati neke bolje pomake u cijelom razvoju ekonomije u BiH.
Bolji imidž
Dokazi da se popravlja imidž naše zemlje, prema riječima direktora Agencije za promociju stranih investicija, su i nagrade koje su dobivali hoteli, restorani itd. u protekloj godini na prostoru cijele zemlje. “Imidž BiH se mijenja, polako ali sigurno”, ističe Bašić. U operativnom planu za oblast realiziranja strategije, promocije i privlačenja stranih investicija, on kaže da je planirano imenovanje branding menadžera u uredu predsjedatelja Vijeća ministara, koji bi sakupljao sve informacije relevantne za imidž BiH, to jest ono što radi FIPA, Ministarstvo vanjskih poslova, Vanjskotrgovinska komora, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa, to jest sve institucije u BiH, i radio bi na najboljem putu kako bi prezentirao ono što je u BiH najkvalitetnije. Bašić očekuje da će i ova godina za našu zemlju polučiti najbolje rezultate i označiti značajan napredak.
Schön Für Bosnien das es aufwärts geht
Noch ein Video zu Bosnien: http://www.youtube.com/watch?v=rinQSOVUvrU