Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hochtief-Konsortium übernimmt Tirana Airport in Albanien

lupo-de-mare

Gesperrt
Shekkuli vom 20.11.2004

Der Vertrag ist der Ausverkauf, der Zukunft des Landes!

Rinas or sale of the future- by Gjergj Buxhuku.

RINASI OSE SHITJA E SË ARDHMES


Gjergj Buxhuku

http://www.shekulli.com.al/index.php?page=shownews&newsID=62264

-----------------------------------------------------------


Hochtief-Konsortium übernimmt Tirana Airport in Albanien

ESSEN (dpa-AFX) - Ein Konsortium unter der Führung von Deutschlands größtem Baukonzern Hochtief hat die Übernahme des albanischen Flughafen "Mutter Teresa" in der Hauptstadt Tirana besiegelt. Nach Ratifizierung durch das albanische Parlament solle der Flughafen bereits im kommenden Winter in privatwirtschaftliches Management übergehen, teilte Hochtief AirPort am Freitag in Essen mit. Der Konzessionsvertrag habe eine Laufzeit von 20 Jahren.

Anders als bei seinen anderen Flughafenbeteiligungen engagiere sich Hochtief in Tirana vorrangig mit seinem Management-Know-How. Neben dem Essener Unternehmen (47 Prozent) gehören dem Konsortium die Deutsche Investions- und Entwicklungsgesellschaft (DEG
31,7 Prozent) und der Albanian American Enterprise Fund (21,3 Prozent) an.

Das private Konsortium erhält nach der Übernahme alle Einnahmen aus dem Betrieb. Im Gegenzug zahlt es eine Konzessionsgebühr an den Staat./sb/hi

http://finanzen.sueddeutsche.de/nws.php?nws_id=1000351965&cmp_id=&ntp_id=362,383,385

Der Partner von Hochtief und der KfW Tochter DEG der Alanian American Enterprise Fund ist rein kriminell und in schwerste illegale Grundstücks Verkäufe verwickelt. Der AAEF, ist eine Tarn Organisation des US Mafia Clans Gambino.

siehe Foto hier in der Gallerie, wo der AAEF grosse Grundstücke zum Kauf und Vermieten anbietet bei der Autobahn Durres nach Tirana.

http://balkanforum.at/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&pos=-202

siehe auch

http://www.heise.de/tp/foren/go.sht...m_id=64510&k=be676ecf3a53c08f27d6264771808dd4


CIA Fact Buch: Die Organisierte Kriminalität, ist verbunden mit hohen Regierungs Leuten!

widespread corruption, a dilapidated infrastructure, powerful organized crime networks with links to high government officials, and disruptive political opponents.

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/print/al.html


siehe diverse Nachrichten unter

http://www.google.de/search?hl=de&q=Tirana+Airport+Partners&btnG=Google-Suche&meta=lr=lang_de
 
Der Abgeordnete Mustafa Muçi der Regierungs Partei spielt eine wichtige Rolle bei dem Vertrag mit Hochtief.

Aber wer ist Mustafa Muçi?

A) der bekannteste Glückspieler in Albanien.
B) direkt verwickelt in illegale Grundstücks Geschäfte, (Kompensierungs Geschäfte) im Raum Durres
C) Mitglied der Duka, und Lefter Koca Drogen Mafia
D) enger Freund vom paten von Durres: Spartak Braho


und nun. Parnter von HOchtief. Wie tief können solche Firmen und die Grünen Partei noch fallen. Direkt im Drogen Handel verwickelt und bekanntesten kriminellen Firmen wie dem American Albanian Enterprise Fund.


Und dabei DEG der KfW Banken Gruppen.


LSI e PD kundërshtojnë ndërtimin e segmentit Tiranë-Aeroport nga “Airport Partners”

Konçesioni i Rinasit, marrëveshje e paligjshme

Koncesioni parashikon që Rinasi të ketë të drejtën ekskluzive të uljeve dhe ngritjeve ndërkombëtare.

Florian Papadhimitri

TIRANË-Deputetët e komisionit parlamentar të Ligjeve, edhe pse e miratuan për në seancë plenare ratifikimin e marrëveshjes koncesionare për aeroportin ndërkombëtar “Nënë Tereza” kanë kundërshtuar disa pika të kësaj marrëveshje duke i quajtur si të njëanshme dhe joligjore. Kështu, dje në debatin për marrëveshjen e koncesionit që ka si qëllim rehabilitimin e aeroportit ndërkombëtar, ndërtimin e një rruge që do të bëjë lidhjen e Rinasit me Tiranën dhe ndërtimin e terminaleve të rinj, deputetët kanë kundërshtuar disa prej pikave të marrëveshjes koncesionare. Kështu një ndër kundërshtimet që kanë bërë deputetët ka qenë fakti që me miratimin e marrëveshjes koncesionare, aeroporti i Rinasit do të ketë të drejtën për të përballuar ulje ngritjet ndërkombëtare. Lidhur me këtë, Fatos Beja u shpreh se kjo nuk është e drejtë, pasi kështu u hiqet e drejta aeroporteve të tjera për të funksionuar rregullisht. Si shembull për këtë, Beja ka sjellë aeroportin e Kukësit, perspektiva e të cilit është premtuese. Përsa i përket kësaj, drejtoresha e aviacionit civil, Merita Xhafaj tha se struktura e aeroportit të Kukësit, apo ndonjë aeroporti tjetër në vendin tonë nuk është e përshtatshme për të kryer ulje dhe ngritje të tilla.
Rruga dhe prokurimi
Debate të ashpra dje në komisionin e Ligjeve ka pasur për faktin që qeveria shqiptare do të marrë kredi prej 9 milionë euro dhe do të dalë garant për firmën që me këtë shumë do të ndërtojë segmentin rrugor Aeroport-Tiranë. Kështu deputeti Mustafa Muçi është shprehur se nuk është e drejtë që të bëhet garanci për një kompani, dhe për më tepër ai ka kundërshtuar faktin se në marrëveshje përcaktohet që ndërtimi i segmentit rrugor me gjatësi mbi shtatë kilometra të bëhet nga një firmë që nuk është e specializuar për ndërtime të tilla. Mustafa Muçi ka deklaruar dje gjatë debatit me drejtoreshën Xhafaj se nuk është e drejtë që ndërtimi i rrugës t’i lihet në dorë “Airport Partners”, pasi kjo kompani nuk është e specializuar për ndërtim rrugësh. Në marrëveshje thuhet se “ndërtimi i rrugës së re Tiranë -Aeroport dhe një ure të re do të bëhet nga “Airpot Partners” dhe se kostoja e ndërtimit dhe për shpronësim do të jetë rreth 9 milionë euro e do të përballohet me kredi bankare, me garanci shtetërore pasi rruga nuk është pjesë e koncesionit”. Në debatin e djeshëm, për problemin e ndërtimit të rrugës ka kundërshtuar dhe deputeti Beja. Ai e ka quajtur jo të drejtë mënyrën e dhënies me prokurim të drejtpërdrejtë për ndërtimin e rrugës me vlerë 9 milionë euro.
“Airport Partners” përbëhet nga “Hochtief Airport” si partner kryesor me 47% të paketës kontrolluese, DEG me 31.7% dhe nga Fondi Shqiptaro Amerikan i Ndërmarrjeve me 21.3%. Konsorciumi ka 60 vjet përvojë në ndërtimin e aeroporteve. Qarkullimi monetar për vitin 2002 është 12 007 milionë euro. Financimi i ofertës së përgatitur nga konsorciumi do të jetë BERZH, Alpha Bank, Banka Tregtare e Greqisë dhe DEG (Grupi i Investimeve dhe Zhvillimeve Gjermane)



03/11/2004
KATEGORIA: Ekonomi

http://www.shekulli.com.al/index.ph...23&PHPSESSID=7e085016eab374d3c4ee8b590352f5d5
 
Die gesamte Konzession an das Mafia Konsortion von Hochtief mit dem AAEF und der DEG, weitet sich schon vor Übernahme zu einen einzigem Skandal aus.

Vollkommen lächerlich ist es, wenn die Mafia Gruppierung nur 100 Millionen bezahlt für 20 jahre.


Allein die Parkplatz Einnahmen in 2004, betragen über 2,7 Mill €.

100 milionë euro të ardhura nga taksa në “Nënë Tereza” i hiqen buxhetit të shtetit e i jepen “Airport Partners”

Rinas, skandal 100 milionë euro

Kontrata parashikon që taksa e ulje-ngritjeve të kthehet në tarifë që do të njihet si e ardhur e kompanisë

Shekulli

TIRANË-Aeroporti i Rinasit do t’i jepet me koncesion shoqërisë “Tirana Airport Partners”. Marrëveshja koncesionare midis qeverisë shqiptare dhe kësaj shoqërie është miratuar gjatë të martës dhe të mërkurës nga komisioni parlamentar i Ligjeve dhe ai i Ekonomisë. Ky ndryshim sjell si pasojë që të ardhurat që sigurohen nga ky lloj transporti nuk i kalojnë më buxhetit të shtetit por koncesionarit. Marrëveshja koncesionare pritet të miratohet edhe në seancë plenare pasi ajo gëzon mbështetjen e maxhorancës. Në votimet e dy ditëve që lamë pas, për këtë marrëveshje deputetët e maxhorancës në komisionet e Ligjeve dhe të Ekonomisë kanë votuar pro duke e miratuar atë me shumicë votash. Marrëveshja është kundërshtuar nga ana e deputetëve të Partisë Demokratike dhe të Partisë Lëvizja Socialiste për Integrim. Kështu, deputeti Mustafa Muçi e ka vlerësuar marrëveshjen si antikushtetuese dhe në kundërshtim me ligjin “Për koncesionet” dhe me ligjin për prokurimet. Nga kjo marrëveshje buxheti i shtetit pëson një humbje prej rreth 100 milionë euro”, - janë shprehur specialistët e këtij aeroporti. Kjo humbje vjen pasi të ardhurat që merr sot buxheti i shtetit në formë takse për ulje-ngritjen dhe parkingun e avionëve do t’i kalojnë tani koncesionarit. Specialistët e aeroportit “Nënë Tereza”, të cilët nuk duan të identifikohen janë shprehur për gazetën “Biznesi” se këto të ardhura që vijnë nga taksat e ulje-ngritjes së avionëve dhe parkingut nuk duhet që të kalojnë tek koncesionari. Kjo pasi, sipas mendimit të këtij grupi ekspertësh, të ardhurat që realizon aeroporti “Nënë Tereza” mbeten përsëri të mëdha. Për këtë arsye nga ana e këtyre ekspertëve është kërkuar që marrëveshja për dhënien me koncesion të aeroportit para se të firmoset nga ana e ministrave përkatës, të merret në shqyrtim më parë nga një grup ekspertësh. Kjo kërkesë vjen pasi sipas tyre, kontrata e iniciuar nga grupi shqiptar ka shumë klauzola që dëmtojnë palën shqiptare.
“Airport Partners” për 20 vjet përfiton 100 milionë euro
Në kontratën e hartuar të koncesionit është vendosur që të ardhurat nga ulje-ngritjet dhe parkingu me kalimin e aeroportit në administrim të kompanisë koncesionare kalojnë në favor të saj. Të ardhurat që derdhen në buxhet nga taksa e ulje -ngritjes dhe parkingut për vitin 2004 arrijnë në 2.7 milionë euro. Këto të ardhura varen nga numri i avionëve që ulen dhe ngrihen nga aeroporti “Nënë Tereza”. Specialistët e aeroportit të Rinasit bëjnë të ditur se numri i avionëve është në rritje prej 6 për qindësh në vit. Aeroporti “Nënë Tereza”, deklarojnë specialistët, rreth 35 për qind të të ardhurave e derdh në buxhet në formë takse. Megjithatë, bëhet e ditur nga ana e tyre se kjo kompani ka rentibilitet të lartë. Të ardhurat nga Handingu, tarifa e pasagjerit dhe shërbimet e tjera kanë pasur një rritje gjatë viteve të fundit. Konkretisht për vitin 2001 janë vërtetuar 6.3 milionë dollarë, për 2002 janë realizuar 7.2 milionë dollarë, për 2003 janë realizuar rreth 8 milionë dollarë dhe për vitin 2004 janë programuar rreth 8.8 milionë dollarë. Specialistët e këtij aeroporti shprehen se rritja e të ardhurave gjatë këtyre viteve të fundit kanë qenë 10-12 për qind në vit. Ndërsa shpenzimet përfaqësojnë 75 për qind të të ardhurave. Fitimi është llogaritur se rritet mesatarisht 7 për qind në vit.
Aeroporti, aktivitet fitimprurës
“Theksojmë se në praktikën ndërkombëtare nuk ka asnjë praktikë të dhënies së aeroporteve me koncesion si kjo e aeroportit të Rinasit”, - thuhet në një relacion të përgatitur për qeverinë nga ekspertët e “Albtransport”
Sipas të dhënave zyrtare të “Albtransport” sh.a, të ardhurat në vitin e fundit arritën në 12 milionë euro dhe rritja mesatare vjetore është 10 deri në 12 për qind. “Albtransport” ka një total asetesh në bilanc prej 3.7 miliardë lekësh si dhe 3.7 miliardë të tjera investime të kryera gjatë viteve të fundit me anë të kredive. Gjatë gjashtë viteve të fundit, të ardhurat e buxhetit të shtetit nga aeroporti kanë qenë rreth 36 milionë dollarë ndërsa investimet me fonde të kompanisë kanë qenë rreth 15 milionë dollarë. Kapaciteti ekzistues ka zgjidhur nevojat edhe për dhjetë vitet e ardhshme. Koncesioni po jepet në bazë të situatës financiare të tetorit 2000, në një kohë që sot jemi në vitin 2004 dhe që “Albtransport” është zhvilluar më tej. Koncesionari pritet të paguajë 44 milionë euro tatimfitimi, shifër kjo e konsideruar nga ekspertët si shumë e ulët. Gjatë vitit 2004 pritet që taksat për ulje-ngritjet e aeroplanëve si dhe për parkimin do të arrijnë në 2.7 milionë euro. Me një rritje mesatare prej 6 % në vit, në vitin 2024 këto taksa do të arrijnë në 8.1 milionë euro, gjë që nuk do të kalojë më në buxhetin e shtetit, por do të konsiderohet tarifë dhe do të kalojë në llogari të “Airport Partners”.



04/11/2004
KATEGORIA: Ekonomi

http://www.shekulli.com.al/index.ph...28&PHPSESSID=acec0dcf5aec6fea2b0e4af893e26781


Drejt djegies projekti prej 15 milionë dollarësh për ndërtimin e një aeroporti të dytë ndërkombëtar

“Airport Partners”, monopol në Rinas

Marrëveshja koncesionare i jep konsorciumit menaxhimin ekskluziv të “Nënë Terezës” për 20 vjet

Florian Papadhimitri

TIRANË-Me miratimin e marrëveshjes koncesionare, konsorciumit “Tirana Airoport Partners” i lind e drejta që për një periudhë 20 -vjeçare të ketë ekskluzivitetin e fluturimeve ajrore ndërkombëtare.


http://www.shekulli.com.al/index.php?page=shownews&newsID=59530
 
Korruptions-Skandal!
Stolpe droht 40-Millionen-Klage
Von BERNHARD KELLNER


Hintergrund
Korruption! Staatsanwalt ermittelt im Stolpe-Ministerium
Vor einer Woche enthüllte BILD am SONNTAG die Korruptionsaffäre im Bundesverkehrsministerium unter Manfred Stolpe (SPD): Staatsanwälte ermitteln in Dutzenden Fällen – im Ministerium selbst und in nachgeordneten Behörden.

War das nur die Spitze des Eisbergs?

Neue Recherchen ergaben: In acht weiteren Ministerien der rot-grünen Bundesregierung sind Ermittler fündig geworden.

Hintergrund
Korruptions-Skandal!
8 weitere Ministerien
im Visier der Ermittler


Die Korruptionsäffare im Bundesverkehrsministerium wird für Minister Manfred Stolpe (SPD) immer heikler. Täuschte der Minister die Öffentlichkeit über das wahre Ausmaß der Vorgänge – oder herrscht in seinem Ressort das blanke Chaos? BamS-Recherchen belegen: Die Top-Beamten im Verkehrsministerium nahmen es mit der Aufklärung von Unregelmäßigkeiten weder besonders genau, noch hatten sie es besonders eilig. Zudem liegt der mögliche Schaden für die Staatskasse um ein Vielfaches höher, als Stolpe bislang eingeräumt hatte!


Hintergrund
51,3 Milliarden Steuern – Autowut: Wo bleibt eigentlich das ganze Geld?

Nach den BamS-Enthüllungen von vergangener Woche sagte Stolpe: „Wir haben zum Glück bisher keinen Anlaß zu befürchten, daß große Summen verloren oder beiseite geschafft worden sind.“ Es liege nur in einem der Fälle ein Schaden im sechsstelligen Euro-Bereich vor – also ein Schaden zwischen 100 000 und einer Million Euro.

Doch dieser Fall bekommt eine völlig neue Dimension: Bei dem vom Dienst suspendierten Vizepräsidenten des Bundesamts für Güterverkehr (BAG), Rolf Kreienhop, geht es nach BamS-Informationen um mindestens 40 Millionen Euro!

Hintergründe
TollCollect: Wir können auch Pkw-Maut kassieren!
Mautgebühren! Autofahrer sollen für die Nutzung neuer Straßen zahlen
Toll Collect: Überraschende Einigung zur Lkw-Maut
Trotz Kündigung: Toll Collect baut weiter Brücken
Maut-Chaos: Mineralöl-Steuer jetzt rauf?
Maut-Desaster killt 70 Straßenbau-Projekte
Auslands-Presse: Hohn und Spott nach dem Maut-Desaster


Der Spitzenbeamte hatte nach Recherchen dieser Zeitung neben seinem Job eine Reutlinger Speditionsfirma beraten und dafür abkassiert. Kreienhop besorgte der Speditionsfirma Aufträge und kickte dafür die Konkurrenz aus dem Geschäft. Auch bei DaimlerChrysler kam die Brummi-Firma dank Kreienhop bei einem dicken Auftrag zum Zuge.

Für seine Machenschaften setzte Kreienhop bewußt seine Autorität als Vizepräsident des BAG ein. So verfaßte er unter dem offiziellen Briefkopf der Behörde ein Schreiben an DaimlerChrysler (liegt BamS vor), in dem er einen Konkurrenten des Reutlingers anschwärzt. Wahrheitswidrig behauptete er, die betreffende Firma verfüge nicht über die erforderlichen Lizenzen und Papiere.

Der Spediteur verlor daraufhin seinen Auftrag, ging pleite und mußte seine 500 Lkw verkaufen.

„Ich bin völlig verarmt“, sagte der Unternehmer aus dem Großraum Heilbronn zu BamS. Seine Anwälte bereiten eine Schadenersatzklage in Höhe von mindestens 40 Millionen Euro vor – gegen Kreienhop, gegen die von ihm beratene Brummi-Firma – und gegen den Bund! Baden-württembergische Justizkreise sagten BamS: Den weitaus größten Teil der 40 Millionen Euro wird Minister Manfred Stolpe bei einem Schuldspruch aus seinem Verkehrsetat berappen müssen.

Bei der Bekämpfung von Betrug und Unregelmäßigkeiten ging Stolpes Ministerium weniger resolut vor, als der Minister öffentlich behauptete. Vor einer Woche noch tönte Stolpe: „Wenn wir einen erwischen, dem gnade Gott!“

Doch BamS-Recherchen im Bundesamt für Seeschiffahrt und Hydrographie (BSH) und in Stolpes Ministerium zeigen: Unregelmäßigkeiten wurden vertuscht, Hinweise gar nicht oder erst nach vielen Wochen bearbeitet!

In einem als vertraulich an Stolpe adressierten Schreiben aus dem Bundesamt werden schwere Vorwürfe erhoben: „Im BSH wird mit allen Mitteln versucht, eben nicht aufzuklären, sondern die Ermittlungen laufen meist ins Leere, da die Staatsanwaltschaft nicht vollständig unterrichtet wird.“ Diese Vorgänge seien im Ministerium bekannt. „Gerade in Ihrem Hause wird auch der Versuch unternommen, die Dinge herunterzuspielen, anstatt ihnen nachzugehen.“

Beispiel: Die Beamten beschäftigten Verwandte auf Honorarbasis. Landeskriminalamt und Innenrevision ermittelten. Die Landesversicherungsanstalt (LVA) Berlin forderte Kranken- und Rentenbeiträge nach – die Werkverträge galten aus ihrer Sicht als Schwarzarbeit.

Doch das Bundesamt stoppte die Affäre mit einem eleganten Kuhhandel. Die Schiffahrtsbehörde beglich die ausstehenden Sozialbeiträge pauschal mit 248 732,40 Mark. Damit hatte die LVA ihr Geld, wegen des Datenschutzes durfte sie die Akten weder an das LKA noch an die Innenrevision weitergeben. Die Ermittlungen wurden eingestellt, die schwarzen Schafe kamen ungeschoren davon. Den Schaden zahlte der Steuerzahler. Denn mit der Pauschale übernahm die Behörde die vollen Sozialbeiträge. Regulär hätten die Schwarzarbeiter die Hälfte der Beiträge selbst abführen müssen.

Der Personalchef der Behörde (inzwischen wegbefördert) wollte nicht zusehen und schrieb eine Dienstaufsichtsbeschwerde gegen den Amtschef. Stolpes Ministerialbeamte ließen die Sache vier Monate lang liegen. Im März 2004 hieß es dann: Wenn das LKA und die LVA ihre Untersuchungen eingestellt hätten, habe das Ministerium auch keinen weiteren Aufklärungsbedarf. Resultat laut Ministeriumssprecher Felix Stenschke: „Der Vorgang ist ordnungsgemäß in den Akten als erledigt abgelegt.“

http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html
 
Hierzu heute der bekannte Albaner Politiker Ridvan Bode!

"Diese Verträge von Hochtief sind gegen die Verfassung!"

Ridvan Bode, war u.a. Finanzminister 1996-97 und zuvor Zoll Chef im Hafen von Durres. Das heisst u.a. enger Partner der Weltbank, IMF, GTZ usw..

Ebenso nimmt der frühere Stellvertretende Ministerpräsident, Bau- und Tourismus Minister Dashamir Shehit, als Experte zu diesen illegalen Verträgen, welche gegen das Gesetz und die Verfassung sind Stellung.

rilindjademokratike, daily of the Democratic Party of Albania.

12/11/2004



--Ridvan Bode: Accord for airport is anti-constitutional-

http://www.rilindjademokratike.com/

Hier der Original Artikel

Parlamenti miratoi dhënien me konçension të Aeroportit të Rinasit

Bode: Projekti i qeverisë, antikushtetues, antiligjor

Shehi: Nano, sa herë del jashtë, shet nga një copë Shqipërie, sa herë kthehet, sjell një

marrëveshje plehrash

Parlamenti miratoi dje me shumicë votash projektligjin për dhënien me konçension të Aeroportit "Nënë Tereza" në Rinas. Opozita kërkoi me këmbëngulje që Parlamenti të mos e miratonte këtë projektligj, në mënyrë që të rishikoheshin termat e kontratës me kompaninë konçensionare. Megjithë këmbënguljen e opozitës, socialistët nuk morën parasysh asnjë nga vërejtjet e saj dhe e miratuan atë pa ndryshuar asgjë thelbësore nga projekti i paraqitur nga qeveria. Socialistët, për të justifikuar punën e dobët të qeverisë "Nano", nxorën si justifikim faktin që rishikimi i kësaj marrëveshje do të trembte investitorët e huaj, të cilët nuk do të afroheshin më në Shqipëri për të investuar. Në fakt, vërejtjet e opozitës në grup nuk kishin të bënin aspak me investitorin e huaj. Të gjithë opozitarët që diskutuan, e cilësuan konçensionarin si një firmë serioze. Opozitarët kritikuan termat e kontratës, të cilat janë punuar nga qeveria dhe jo investitorin. Për opozitën, është qeveria që është e paaftë për punë dhe nuk ka vullnetin për të punuar.

Oponenca e Ridvan Bodes

Nënkryetari i Komisionit të Ekonomisë dhe deputeti i Partisë Demokratike, Ridvan Bode, në fjalën e tij në Parlament u përqëndrua kryesisht në ligjshmërinë e projektit të paraqitur nga qeveria. Sipas tij, projekti i qeverisë është antikushtetues dhe antiligjor. Për të dyja përcaktimet e mësipërme, Bode paraqiti edhe argumentat e tij. Asnjë nga deputetët socialistë nuk mori guximin që të kundërshtonte argumentat e paraqitura nga Ridvan Bode. Sipas tij, antikushtetueshmëria e projektkonçensionit qëndron në faktin që pas miratimit në Parlament të marrëveshjes, institucioni monitorues që është nën nivelin e Parlamentit, ka të drejtën të ndryshojë marrëveshjen. Kështu, Parlamenti miratoi dje marrëveshjen për dhënien me konçension të aeroportit. Kjo marrëveshje, gjatë gjithë kohës të ekzistencës së saj, do të ketë një monitorues apo kontrollues të marrëveshjes. Ky institucion monitorues apo kontrollues do të jetë një departament i një prej ministrive të kabinetit qeveritar. Ashtu siç u miratua Ligji "Për dhënien me konçension", këtij institucioni i jepet e drejta që të ndryshojë pika të ndryshme të marrëveshjes konçensionare të lidhura midis qeverisë dhe investitorit konçensionar. Kjo e drejtë që i jepet monitoruesit, kontrolluesit, është antikushtetuese. Antikushtetushmëria qëndron në faktin se kjo marrëveshje është e votuar në Parlament dhe ndryshimi i çdonjërës prej pikave të marrëveshjes është e drejtë e Parlamentit dhe vetëm e tij.

Bode argumentoi edhe përkufizimin antiligjor që ai i bëri projektit të paraqitur nga qeveria dhe që u miratua dje në Parlament. Kështu në marrëveshjen për dhënien me konçension parashikohet që shoqëria konçesionare të ndërtojë rrugën që lidh Tiranën me Rinasin. Për ndërtimin e kësaj rruge, ajo nuk do të hedhë në qarkullim fonde të saj, por do të marrë kredi nga bankat. Për të marrë kredi nga bankat duhet garanci, pasi bëhet fjalë edhe për shuma të mëdha. Në këtë rast, shteti shqiptar del garant që bankat t'i japin konçensionarit kredi. Ky pozicion që merr përsipër qeveria shqiptare, është antiligjor. Bode argumentoi se sipas ligjit, qeverisë nuk i lejohet që të dalë garant për një firmë private. "Qeveria nuk ka të drejtë që të dalë garant për kredinë që do të marrë një firmë private", tha ai në diskutimin e tij.

Një pikë tjetër antiligjore, sipas Bodes, është edhe dhënia e të drejtës konçensionarit që të ketë monopolin e fluturimeve ndërkombëtare. Në kontratën e konçensionit, shteti i heq të drejtën çdo aeroporti tjetër që të presë fluturime ndërkombëtare. Kjo do të thotë se avionët që vijnë nga jashtë në Shqipëri për 20 vitet e ardhshme, do të ulen vetëm në Aeroportin e Rinasit dhe askund tjetër.

Vërejtjet e Dashamir Shehit

Një nga oponentët më aktivë të marrëveshjes ishte edhe deputeti i opozitës, Dashamir Shehi. Sipas Shehit, në kontratën e konçensionit llogaritet në mënyrë inferiore volumi i punës në Aeroportin e Rinasit. "Qeveria ka përdorur terma referentë mjaft të ulët në vlerësimin e volumit të punës së aeroportit", tha ai në fillim të fjalës së tij. Shehi vërejti se qeveria nuk ka marrë për bazë tregun potencial. "Ideja për të sjellë në raportin e projektmarrëveshjes për konçension të vlerave minimale të volumit të punës, i sjell fitime vetëm konçensionarit dhe humbje shtetit", tha ai. Sipas tij, në marrëveshjen për konçension ka deformime të termave referencialë. Këtë përfundim të tij, Shehi e bazonte në vlerat që paraqiti qeveria mbi volumin e punës në aeroport. Këto vlera nuk paraqisnin gjendjen reale të punës në aeroport. Kështu p.sh, në raportin e qeverisë ishte paraqitur si fluks udhëtarësh në vit shifra e 300 mijë udhëtarëve, ndërkohë që po nga vetë statistikat për këtë vit, kjo shifër paraqitet e dyfishuar. Po ashtu në projekt nuk paraqitet vlera fillestare e financimeve shtetërore të bëra në aeroport. Kjo vlerë i falet konçensionarit.

Shehi nuk nguroi që të sulmonte shefin e kabinetit, Nano. "Nano, sa herë që shkon jashtë, shet nga një copë të Shqipërisë. Ai, sa herë që kthehet në Shqipëri, sjell nga një marrëveshje plehrash", tha Dashamir Shehi në fund të fjalës së tij.

Reagimi

Në lidhje me këtë vendim, dje u shfaq edhe reagimi i parë. Reagimi u deklarua për shtyp nga kryetari i Qarkut të Kukësit, Asllan Ndoka. Në Kukës do të përfundojë shumë shpejt aeroporti, i cili pritet të presë rreth 200 mijë pasagjerë në vit, të cilët mund të vijnë nga Europa Qendrore, Lindore dhe nga Kosova. Ndoka paralajmëroi se do të ngrinte Kukësin në protesta për të shfuqizuar këtë pikë të marrëveshjes. Heqja e të drejtës për të pritur fluturime ndërkombëtare nxjerr jashtë loje këtë aeroport, i cili minimalisht mund të presë fluturimet nga Kosova. Ky vendim do të ndikojë negativisht gjithashtu edhe në ardhmërinë e tregut turistik. Kështu, pushues anglezë që gjenden në Athinë, për të shkuar me avion në Sarandë mund të përdorin aeroportin e Gjirokastrës, por kjo e drejtë është e mohuar. Ata do të shkojnë në fillim në Rinas, pastaj në Sarandë. E njëjta gjë mund të thuhet edhe për italianët, të cilët duan të vizitojnë jugun dhe fare mirë mund të përdorej Vlora si stacion të tyre. Kjo rrit automatikisht dhe artificialisht koston e shërbimeve që Shqipëria ofron për turistët. Ndikimi do të jetë i menjëhershëm.



http://www.rilindjademokratike.com/...%20qeveris%EB,%20antikushtetues,%20antiligjor
 
Schröder empfängt albanischen Ministerpräsidenten Nano


Schröder empfängt albanischen Ministerpräsidenten Nano BERLIN (Dow Jones-VWD)--Bundeskanzler Gerhard Schröder wird am Donnerstag kommender Woche um 14.30 Uhr den albanischen Ministerpräsidenten Fatos Nano zu einem Gespräch im Bundeskanzleramt empfangen. Das teilte der stellvertretende Regierungssprecher Thomas Steg am Freitag in Berlin mit. Im Mittelpunkt der Unterredung stünden bilaterale Fragen, die Lage in der Region sowie europapolitische Themen. Im Anschluss an das Gespräch würden Schröder und Nano der Unterzeichnung des Konzessionsvertrages zur Privatisierung des Flughafens der albanischen Hauptstadt Tirana beiwohnen. Vertragspartner sind den Angaben zu Folge das Konsortium Tirana Airport Partners unter der Führung von Hochtief Airport und die albanische Regierung. -Von Andreas Kißler, Dow Jones Newswires; + 49 (0) 30 2888 4118, andreas.kissler@dowjones.com (ENDE) Dow Jones Newswires/12.11.2004/ak/hab

http://www.faz.net/IN/INtemplates/f.../tool_infoboxticker_meldung.asp&id=1100263458
 
Die Albanische Mafia erhält neue Kredite, welche sie sowieso nie zurück zahlen.

U.a. auch 50 Millionen von der KfW für Strom Verbesserungen.

Sowas könnten die Albaner selbst bezahlen, wenn die Politische Mafia ihre STrom REchnungen zahlen würde, für ihre Hotels, Bars, Villen usw.


Nano sot ne Berlin i ftuar nga Shreder ne Konferencen Ekonomike te Evropes Juglindore

Lajmi i ores 3:00 PM



Fatos Nano
TIRANE (16 Nentor) - Kryeministri Fatos Nano do te niset pasditen e sotme (e Marte) per ne Berlin, i ftuar nga Kancelari i Gjermanise, Gerhard Shreder (Gerhard Schroder) per te marre pjese ne Konferencen Ekonomike te Evropes Juglindore. Departamenti i Informacionit prane Keshillit te Ministrave beri te ditur se ne kete Konference, qe zhvillohet ne datat 17 dhe 18 Nentor marrin pjese kryeministrat e vendeve te Evropes Juglindore dhe autoritete te larta vendase. Ne Konference do te trajtohen ceshtje te procesit integrues, bashkepunimit rajonal, si parakusht per integrimin ne strukturat euroatlantike, zhvillimin ekonomik, etj. Kryeministri Nano do te mbaje nje fjalim ne kete veprimtari te rendesishme, ndersa do te takohet me zyrtare te larte gjermane dhe perfaqesues te kompanive te njohura, per te diskutuar me konkretisht mbi hapat e hedhura ne zhvillimin e marredhenieve ekonomike e tregtare, si dhe interesin e tyre per te investuar ne Shqiperi. Pritet dhe nenshkrimi i marreveshjes me Banken Gjermane KFW per financimin me 50 milione euro te linjes energjitike (400 kilovolt) Tirane-Podgorice (Mali i Zi). Me 18 Nentor, Kryeministri Nano do te kete nje takim te vecante me Kancelarin Shreder dhe me pas, ne pranine e tyre, do te nenshkruhet akti i hyrjes ne fuqi te Marreveshjes se Koncensionit te aeroportit nderkombetar "Nene Tereza" te Rinasit. e. db/db(BalkanWeb)
 
Albanische Geschäfte des Mafia Finanzministers Angjeli, der mit seiner Familie inzwischen in die USA floh. Natürlich ist seine Frau Senior Investment Offizier im Mafia Unternehmen dieses Fund.

Management

Jeffrey T. Griffin, President and CEO

Page Bigelow, Vice President and Secretary of the Board

Greta Angjeli, Senior Investment Officer

http://www.aaef.com/boardofdirectors.htm
 
Zurück
Oben