Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hoxha e ka fjalen

mendimet e tua me siguri pershtaten me te ktina.

keshtu ka qen perpara: kur e ka shlu nje burr nje femen ajo femer ska mujt me marr perveq se naj burr vejan qe ika pas 3-4 femij.

e ky thot esht e drejt kjo. e ky thot keto femra jan "keqperdorta, berllog, rrospia, kurva".

veq pak ma ngadal se me doket edhe gruja e pare e pejgamberit u kan vejushk dhe ka pas femij me burrat qe ika pas para pejgamberit.

ketu kuptohet se sa me drejtsi flet ky njeri. le ta kqyrr njeher veten para se i gjykon femrat e tjera.

mendimet e tua me siguri pershtaten me te ktina.

keshtu ka qen perpara: kur e ka shlu nje burr nje femen ajo femer ska mujt me marr perveq se naj burr vejan qe ika pas 3-4 femij.

e ky thot esht e drejt kjo. e ky thot keto femra jan "keqperdorta, berllog, rrospia, kurva".

veq pak ma ngadal se me doket edhe gruja e pare pejgamberit u kan vejushk dhe ka pas femij me burrat qe ika pas para pejgamberit.

ketu kuptohet se sa me drejtsi flet ky njeri. le ta kqyrr njeher veten para se i gjykon femrat e tjerat.

se paske marr vesh.
ky po fol per ato femna qe kan pas marrdhenje seksuale/intime para martese.

Es heisst immer Gott richtet über einen aber viele von euch spielen sich hier auf und meinen über andere urteilen zu müssen und wenn man euch an eure Fehler erinnert kommt wieder der Spruch: Gott wird über mich richten. Immer das gleiche.

Es heisst immer Gott richtet über einen aber viele von euch spielen sich hier auf und meinen über andere urteilen zu müssen und wenn man euch an eure Fehler erinnert kommt wieder der Spruch: Gott wird über mich richten. Immer das gleiche.

Der Hoxha spricht als Imam also als Prediger des Islams , ich denke nicht das der Hoxha solche Fehler begangen hat :lol:

se paske marr vesh.
ky po fol per ato femna qe kan pas marrdhenje seksuale/intime para martese.

po per para marteses dhe per ato femra qe kur jan kan te martume dhe jan nda prej burrit. edhe ato jan kan pamoralshme pas mendimit ktina dhe vetem nje vejan me 3-4 femij e kan meritu.
mein zweiter satz in meinem 1. beitrag ist sinngemäß (fast wörtlich) übernommen aus seiner rede.

edhe me ty skam cka diskutoj sazan. se nese ato femra jan "berllog, kurva, rrospia" pas fejes islame, athere kjo nuk i perket vetem femrav po edhe mashkullt. ti e di vet se ska dallim ketu ndermjet burrit dhe grujes. per te dyt sesht e lejume me pas marrdhenia intime para marteses.
d.m.th. edhe ti sazan je berllog edhe i keqperdort sipas mendimit ktina. :blush:

Der Hoxha spricht als Imam also als Prediger des Islams , ich denke nicht das der Hoxha solche Fehler begangen hat :lol:

Ach ja denkst du? Weisst du es? Ausserdem ist "Unzucht" nicht die einzige Sünde, aber was alles eine Sünde ist, weisst du ja bestimmt besser als ich.

Er vergleicht Frauen mit einem benutzten Taschentuch. Das sagt schon alles über ihn. :facepalm:

Abu Huraira (Allahs Wohlgefallen auf ihm) berichtete, dass der Gesandte Allahs (Allahs Segen und Friede auf ihm) sagte:
"Einer Prostituierten wurde (ihre Sünde) deshalb vergeben, weil sie an einem Hund vorbeikam und sah, wie dieser auf der Kante eines Wasserbrunnens mit heraushängender Zunge stand, und beinah vor Durst zu sterben. Da zog sie ihren Schuh aus, band ihn an ihren Schleier und zog für ihn Wasser heraus. Für dieses wurde ihr (die Sünde) vergeben." (Hadith sahih bei Buchari, dtsch. Ausg., Nr. 3321)

Zurück
Oben