Brcak
šut bolan erotika
Najnovije studije pokazuju kako video igre utječu na kupovinu automobila u stvarnom životu. Štoviše, snažnije od reklamnih spotova. Mnogi proizvođači odavno su prepoznali korisne strane video igara kao što je Gran Turismo, a sada bi to, ...
... zahvaljujući ovoj studiji, trebali učiniti i ostali.
Najnovije istraživanje pokazuje da vožnja određenog automobila u igrama pojačava želju individualca za kupnjom istog tog vozila snažnije nego što bi to učinila reklama na televiziji. Također se pokazalo kako igre postaju kulturno svepristune, baš poput filmova.
Poslovni magazin Financial Post je objavio rezultate eksperimenta provedenog na kanadskom sveučilištu Carleton, a koji idu u prilog svemu gore navedenom. U eksperiment su bile uključene dvije grupe ljudi: jedna je igrala igru na konzoli Xbox 360, dok je druga grupa u odvojenoj sobi vožnju samo gledala na ekranu.
Navodno je dokazano kako je, u usporedbi sa onima koji su samo gledali, igranje igre značajno povećalo želju individualca za određenom markom automobila koju je vozio u samoj igri. Vožnja virtualnog automobila, dakle, uljepšava dojam o istoj marki automobila i u stvarnom svijetu. Rezultati su jednaki za one koji su igru igrali po prvi put i za one koji je igraju mnogo češće. Gotovo polovica testiranih voljela bi kupiti isti automobil koji su vozili u igri.
Iako u ovom istraživanju nema nekih ozbiljnijih rezultata, činjenica je kako se u reklamiranje u video igricama ulažu velika sredstva. Procjenjuje se kako će kroz nekoliko godina ta vrijednost popeti na 1.8 milijardi dolara!
Neovisni online Business magazin - IGRE UTJEÈU NA KUPOVINU
Was meint ihr dazu?
... zahvaljujući ovoj studiji, trebali učiniti i ostali.
Najnovije istraživanje pokazuje da vožnja određenog automobila u igrama pojačava želju individualca za kupnjom istog tog vozila snažnije nego što bi to učinila reklama na televiziji. Također se pokazalo kako igre postaju kulturno svepristune, baš poput filmova.
Poslovni magazin Financial Post je objavio rezultate eksperimenta provedenog na kanadskom sveučilištu Carleton, a koji idu u prilog svemu gore navedenom. U eksperiment su bile uključene dvije grupe ljudi: jedna je igrala igru na konzoli Xbox 360, dok je druga grupa u odvojenoj sobi vožnju samo gledala na ekranu.
Navodno je dokazano kako je, u usporedbi sa onima koji su samo gledali, igranje igre značajno povećalo želju individualca za određenom markom automobila koju je vozio u samoj igri. Vožnja virtualnog automobila, dakle, uljepšava dojam o istoj marki automobila i u stvarnom svijetu. Rezultati su jednaki za one koji su igru igrali po prvi put i za one koji je igraju mnogo češće. Gotovo polovica testiranih voljela bi kupiti isti automobil koji su vozili u igri.
Iako u ovom istraživanju nema nekih ozbiljnijih rezultata, činjenica je kako se u reklamiranje u video igricama ulažu velika sredstva. Procjenjuje se kako će kroz nekoliko godina ta vrijednost popeti na 1.8 milijardi dolara!
Neovisni online Business magazin - IGRE UTJEÈU NA KUPOVINU
Was meint ihr dazu?