DZEKO
Besa Bese
Eine Amerikanerin die bosnische Sevdalinke singt und das Land Bosnien liebt und bewundert, und die Bosnier natürlich.
God bless Amerika.
YouTube - Sevdah North America - Evening of Sevdah - Mary Sherhart
YouTube - Mary Sherhart-Srce puno Bosne
YouTube - Mary Sherhart-Kolika je u prijedoru carsija
God bless Amerika.
Duboko sam impresionirana sevdalinkama iz nekoliko razloga. Prvo i najvažnije sto me dojmilo su emocije koje Bosanci iskazuju za ove pjesme. Njihova reakcija na pjesme je stvarno ono što je pokrenulo moj interes i na kraju ono što me je odvelo u Bosnu prvi put u 2005. godini. Sto sam se vise unosila u žanr muzike, to su i pjesme vise otkrivale svoje slojeve bogatstva - poetsku slikovitost, historijske licnosti i mjesta, kulturoloske pokazatelje i lijepe melodije.
Od velikih interpretatora kao što su: Himzo Polovina, Nada Mamula i Safet Isovic pa sve do onih najskromnijih na porodicnim okupljanjima i sijelima, ove pjesme su zaista jedno blago. Sevdah predstavlja most koji me je spojio sa presirokom bosanskom kulturom i divnim ljudima Bosne i Hercegovine, čija su ljubaznost i ohrabrenje bili tako velikodusni. Zelim da iskoristim ovu priliku da vam se zahvalim na tome!
YouTube - Mary Sherhart karanfile sevdahIch bin zutiefst sevdalinke aus mehreren Gründen sehr beeindruckt. Erste und wichtigste Sache, die mich beeindruckt die Emotionen, die Bosnier für dieses Lied berichtet. Ihre Reaktion auf das Lied ist wirklich das, was begonnen mein Interesse und letztendlich, was mich nach Bosnien zum ersten Mal im Jahre 2005. Jahr. Ich erhalte mehr in das Genre der Musik gebracht, und Lieder, die mehr und mehr Schichten ihres Reichtums entdeckt wurden - poetisch malerischen, historischen Figuren und Orte, kulturelle Indikatoren und schönen Melodien.
Von den großen Künstlern wie Himzo Polovina Nada Mamula und Safet von Personen mit geringem Familienfeiern und Versammlungen, sind diese Lieder wirklich ein Schatz. Sevdah ist die Brücke, die ich mit zu weit von bosnischen Kultur und wunderbaren Menschen von Bosnien und Herzegowina, deren Freundlichkeit und Ermutigung waren so großzügig verschmolzen wurde. Ich möchte diese Gelegenheit nutzen, Ihnen für dieses bedanken!
YouTube - Sevdah North America - Evening of Sevdah - Mary Sherhart
YouTube - Mary Sherhart-Srce puno Bosne
YouTube - Mary Sherhart-Kolika je u prijedoru carsija
Zuletzt bearbeitet: