Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nato bewahrte Serbien vor totale Niederlagen

Albanesi2

Gesperrt
Hier genau zu lesen das anscheinend im Bosnien etwas später und im Kosoo etwas früher die Nato eingrefen musste um die Serben or einer Niederlage zu bewahren.

Besonders wenn die Mujahedins anwesend waren und Serben bekämpften.

http://www.kavkazcenter.info/eng/content/2003/08/22/1550.shtml

1550.jpg

A few years ago the people of Bosnia were subjected to Serbian aggression and to the bloodiest genocide in Europe since WW II. Western states took no actions to protect Muslims until volunteers, the Mujahideen, started to arrive and until they turned the situation around and started offensive operations against the Serbs. That’s when the West got involved. This is a fact. But to the naive people it is still being presented as «help» to the Muslims.

Similar situation occurred in Kosovo as well. Even though Kosovo was occupied by the Serbian army, the events started to unfold in a way threatening for Serbia. Kosovo has common borders with Albania, which is flooded with huge reserves of cheap weapons and which has human resources and outlet to the sea, which in turn is favorable for volunteers arriving from all across the world. Actually the US prevented the defeat of Serbia and saved the Serbs from retribution by starting war operations to protect the Muslims. Otherwise the retaliation could have exceeded the damages that the NATO bombings had inflicted on them.

Muss schon sagen das Mujahedins gute Kämpfer sind aber leider auch
eine Gefahr für die islamische Religion ist. Und viel verstehen nicht so
viel über "Moujahid zu sein" :?

Gjergj schrieb:
Gjergj was schreibst du da für ein Scheiss? Mujahedins sind Kranke Terroristen.

Malsor schrieb:

Mudzahedin Kämpfer sind kämpfer die ihr land und ihre religion verteidigen

wenn einige dieses Wort benutzen so wie OSAMA
und scheiße bauen kann ich nix dafür

Wenn krieg gegen die Islamische religion ausbricht werde ich auch um Mudzahedin
also hör auf z labern du hast keine Ahnung

SETZEN SECHS!!!!!!!!!!

Malsor schrieb:
Gjergj schrieb:

das meine ich ja.
Sie sind gute Kämpfer aber terrorisieren und beleidigen ihren eigenen Glauben .

saaadi schrieb:
Malsor schrieb:

Und du bist ein Vollidiot

SETZEN SECHS!!!!!!!!!!

Ein wahrer Mudschahid kämpft nur wenn einer seiner familienmitglieder umgebracht wurde (ermordet von einem anders Gläubigen). Und wenn seine Religion Terrorisiert wird...wird er zum Märtyrer.

Auf jeden fall gibt es nicht mehr die wahren Moujahit's mehr. :(

saaadi schrieb:
Malsor schrieb:

SETZEN SECHS!!!!!!!!!!

opusti se - mani se toga bolje bi ti bilo da razmisljas kako ces postati covek a ne bolesnik. :wink:

Albanesi2 schrieb:
Hier genau zu lesen das anscheinend im Bosnien etwas später und im Kosoo etwas früher die Nato eingrefen musste um die Serben or einer Niederlage zu bewahren.

Besonders wenn die Mujahedins anwesend waren und Serben bekämpften.

http://www.kavkazcenter.info/eng/content/2003/08/22/1550.shtml

1550.jpg

A few years ago the people of Bosnia were subjected to Serbian aggression and to the bloodiest genocide in Europe since WW II. Western states took no actions to protect Muslims until volunteers, the Mujahideen, started to arrive and until they turned the situation around and started offensive operations against the Serbs. That’s when the West got involved. This is a fact. But to the naive people it is still being presented as «help» to the Muslims.

Similar situation occurred in Kosovo as well. Even though Kosovo was occupied by the Serbian army, the events started to unfold in a way threatening for Serbia. Kosovo has common borders with Albania, which is flooded with huge reserves of cheap weapons and which has human resources and outlet to the sea, which in turn is favorable for volunteers arriving from all across the world. Actually the US prevented the defeat of Serbia and saved the Serbs from retribution by starting war operations to protect the Muslims. Otherwise the retaliation could have exceeded the damages that the NATO bombings had inflicted on them.

die meisten Mudzahedins in BiH waren doch selber Bosniaken Araber gabs nicht so viele wie manchen denken

Zurück
Oben