Beograd, 24. oktobar 2006. godine - Ministar trgovine, turizma i usluga u Vladi Republike Srbije Bojan Dimitrijević najavio je danas da će na globalnoj televizijskoj mreži CNN u novembru početi reklamna kampanja promovisanja turističke ponude Srbije.
Dimitrijević je na konferenciji za novinare rekao da će kampanja trajati četiri meseca i da će biti emitovani spotovi od 40 sekundi u više od 500 pojavljivanja.
Ministar nije precizirao koliko će koštati četvoromesečno reklamiranje, ali je istakao da je to najpovoljnija ponuda u regionu.
Prema njegovim rečima, u reklamnim spotovima biće promovisan sistem vrednosti koji je karakterističan za Srbiju, a to su tradicija, mentalitet, gostoprimstvo, ali i neki geografski pojmovi, kao što su Balkan i Dunav.
Istovremeno, on je ocenio da je naše pojavljivanje na CNN-u značajno iz političkih, ekonomskih i bezbednosnih razloga i dodao da je to dokaz da je Srbija ušla u klub prihvatljivih zemalja.
Dimitrijević je naveo da je planirano da se za potrebe brendiranja i reklamiranja srpskog turizma iz Nacionalnog investicionog plana izdvoji približno pet miliona evra.
Reč je o nekoliko projekata za koje je do sada izdvojeno 3,5 miliona evra, uz napomenu da čitav iznos nije izdvojen za projekat reklame na CNN-u.
Direktor Turtističke organizacije Srbije (TOS) Miodrag Popović ukazao je na to da program CNN-a, koji se emituje u više od 212 država sveta, gleda više od milijardu ljudi i izrazio zadovoljstvo ugovorom jer je utanačen i dobar vremenski tajming, kao i optimalni broj dnevnih emitovanja reklame.
Popović je naglasio da se pregovara sa još nekoliko globalnih mreža o reklamiranju Srbije kao turištičke destinacije, uz objašnjenje da se ide u pravcu odabira konkretne države, ali i segmentiranja turističke ponude.
Potpredsednik CNN-a zadužen za prodaju reklama Rani Rid istakao je da je ova televizijska kuća dala konkurentnu ponudu koja ima za cilj ne samo realizaciju jednog ugovora, već i uspostavljanje partnerstva i dugoročne saradnje između Srbije i CNN-a.
Rid je ocenio da je Srbija na dobrom putu da se promoviše na lokalnom i globalnom nivou i istakao da time neće privući samo turiste, već i strane investitore koji će je učiniti još boljim mestom za provod i život.
Prema njegovim rečima, CNN će usmeriti emitovanje reklame o turističkoj ponudi Srbije na Evropu, Bliski istok i Afriku.
Was meint ihr? Werden die Filme was bezwecken?
Dimitrijević je na konferenciji za novinare rekao da će kampanja trajati četiri meseca i da će biti emitovani spotovi od 40 sekundi u više od 500 pojavljivanja.
Ministar nije precizirao koliko će koštati četvoromesečno reklamiranje, ali je istakao da je to najpovoljnija ponuda u regionu.
Prema njegovim rečima, u reklamnim spotovima biće promovisan sistem vrednosti koji je karakterističan za Srbiju, a to su tradicija, mentalitet, gostoprimstvo, ali i neki geografski pojmovi, kao što su Balkan i Dunav.
Istovremeno, on je ocenio da je naše pojavljivanje na CNN-u značajno iz političkih, ekonomskih i bezbednosnih razloga i dodao da je to dokaz da je Srbija ušla u klub prihvatljivih zemalja.
Dimitrijević je naveo da je planirano da se za potrebe brendiranja i reklamiranja srpskog turizma iz Nacionalnog investicionog plana izdvoji približno pet miliona evra.
Reč je o nekoliko projekata za koje je do sada izdvojeno 3,5 miliona evra, uz napomenu da čitav iznos nije izdvojen za projekat reklame na CNN-u.
Direktor Turtističke organizacije Srbije (TOS) Miodrag Popović ukazao je na to da program CNN-a, koji se emituje u više od 212 država sveta, gleda više od milijardu ljudi i izrazio zadovoljstvo ugovorom jer je utanačen i dobar vremenski tajming, kao i optimalni broj dnevnih emitovanja reklame.
Popović je naglasio da se pregovara sa još nekoliko globalnih mreža o reklamiranju Srbije kao turištičke destinacije, uz objašnjenje da se ide u pravcu odabira konkretne države, ali i segmentiranja turističke ponude.
Potpredsednik CNN-a zadužen za prodaju reklama Rani Rid istakao je da je ova televizijska kuća dala konkurentnu ponudu koja ima za cilj ne samo realizaciju jednog ugovora, već i uspostavljanje partnerstva i dugoročne saradnje između Srbije i CNN-a.
Rid je ocenio da je Srbija na dobrom putu da se promoviše na lokalnom i globalnom nivou i istakao da time neće privući samo turiste, već i strane investitore koji će je učiniti još boljim mestom za provod i život.
Prema njegovim rečima, CNN će usmeriti emitovanje reklame o turističkoj ponudi Srbije na Evropu, Bliski istok i Afriku.
Was meint ihr? Werden die Filme was bezwecken?