wird das jetzt bei euch durchgezogen mit 12 mannschaften in der kommenden saison und was haltet ihr davon
ich schätz schon, es gibt viele Abstiegsplätze dieses Jahr, also denk ich schon dass es zu ner 12er Liga wird.
Ich halte von kleineren Ligen allgemein mehr, als von großen Ligen. Vorallem in Kroatien ist es nur noch schlechter für Dinamo oder Hajduk wenn man gegen kleine Mannschaften spielen muss...
Betafence - novi sponzor NK Dinamo
Objavljeno 8.2.2011 u 16:43Tvrtka Betafence Hrvatska odnedavno je novi sponzor NK Dinamo, koji je klubu omogućio ograde za novo pomoćno igralište na Maksimiru. NK Dinamo Zagreb nedavno je investirao u izgradnju novog pomoćnog terena na stadionu Maksimir, kako bi svim generacijama svojih momčadi omogućio još kvalitetnije treniranje. Teren je pokriven umjetnom travom i opskrbljen rasvjetom.
Betafence Hrvatska d.o.o. je belgijsko – hrvatsko poduzeće osnovano 2008. godine u Zagrebu, u većinskom vlasništvu kompanije Betafence NV iz Belgije. Tvrtka Betafence NV ima tradiciju dužu od 125 godina i trenutno je vodeći svjetski proizvođač i distributer gotovih ogradnih sustava. Danas zapošljava 2130 radnika u čak 14 tvornica. Osnovna djelatnost poduzeća je distribucija i ugradnja visokokvalitetnih ogradnih sustava Betafence.
U Hrvatskoj je do danas preko 400 objekata ograđeo ogradama Betafence, a neki od njih su: Institut građevinarstva Hrvatske (IGH) - Zagreb, Autocesta Đakovo – Sredanci, Hrvatska Elektroprivreda i mnogi dr.
Više informacija o proizvodima Betafence Hrvatska pogledajte na web stranici www.betafence.hr
![]()
![]()
![]()
Ich hab gehört er spielt 10min mit kann mich auch geirrt haben:icon_smile:Ich dachte er macht nur ein Foto mit den Fans
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen