Grobar
Ultra-Poster
Da musste ich schon schmunzeln!
Was man nicht alles um 3 Uhr morgens findet wenn man in CS gestorben ist und den Neustart der Spielrunde abwarten muss......
Ein Zufallstreffer!...und ja!!!...ich bin stolz auf den Fund!......
Also los!
hier die pics aus dem Text!:
..........................
Kurzuebersetzung fuer alle die es nicht verstehn(also auch fuer mich......)
Es war Heiliger Sava Tag und man hat ihn in der Serbisch Orthodoxen Kirche in Johannesburg natuerlich mit den lokalen Orthodoxen Glaeubigen gemeinsam begangen......
Das ganze muss sich wohl am 28.1.2006 abgespielt haben....etwas alt vielleicht aber lustig allemal!
Was man nicht alles um 3 Uhr morgens findet wenn man in CS gestorben ist und den Neustart der Spielrunde abwarten muss......
Ein Zufallstreffer!...und ja!!!...ich bin stolz auf den Fund!......
Also los!
MANASTIR LEPAVINA - SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA | REPORTAŽE | U JUZNOJ AFRICI PROSLAVLJEN PRAZNIK SV. SAVI ZAJEDNO SA LOKALNIM CRNACKIM STANOVNISTVOMAfricka deca celivaju ikonu Sv. Save u pravoslavnoj crkvi u Johanesburgu
Srbi odani svojoj veri i svojim korenima, pobozno slave sv. Savu na svim kontinentima. Proslavu Savindana u Johanesburgu (Juzna Afrika) ove 2006. godine, pamticemo kao jedinstvenu u celom srpskom pravoslavnom svetu. Verovatno prvi put od kada Srbi slave sv. Savu (od dana njegovog prestavljenja ka Gospodu 14./27. januara 1236. godine), pored srpske dece, stihove o sv. Savi recitovala su i africka deca iz Phomolonga (Tembisa), a u proslavi su ucestvovali i africki pravoslavni svestenici sa lokalnim crnackim stanovnistvom.
hier die pics aus dem Text!:
..........................
Kurzuebersetzung fuer alle die es nicht verstehn(also auch fuer mich......)
Es war Heiliger Sava Tag und man hat ihn in der Serbisch Orthodoxen Kirche in Johannesburg natuerlich mit den lokalen Orthodoxen Glaeubigen gemeinsam begangen......
Das ganze muss sich wohl am 28.1.2006 abgespielt haben....etwas alt vielleicht aber lustig allemal!