Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Serbian White Eagles FC Meister der kanadischen Profiliga

Venom1

Gesperrt
index_03.gif

Srpski Beli Orlovi prvaci Kanade!
27. oktobar 2008. | Izvor: B92, zvanični sajt

3991850314905cddc6742d357327426_big.jpg
Srpski Beli Orlovi postali su prvaci Kanade u fudbalu pobedom nad Troa Rivijer Atakom posle boljeg izvođenja penala.

Utakmica se igrala tokom jakog pljuska i posle 120 minuta igre rezultat je bio 2:2. Aleks Braletić je doveo Orlove u vođstvo u 61. minutu, ali je Nikolas Lesaž izjednačio pet minuta kasnije. U 6. minutu prvog produžetka Saša Viciknez, bivši igrač Obilića, je iz slobodnog udarca ponovo doveo Orlove u vođstvo, ali je Žan-Filip Etjen izjednačio u 104. minutu. Orlovi su penale dobili rezultatom 3:2.
Ovo je bio treći put uzastopno da Srpski Beli Orlovi igraju finale prvenstva Kanade. Pre dve godine su izgubili od Italija Šutersa, a prethodne od Toronto Kroacije.

Ove godine, Orlovi su završili kao drugoplasirani u svojoj diviziji, a onda su u plej-ofu pobedili Nort Jork Astrose i Italija Šuterse, dok su protivnici Ataka do finala bili Sent Ketrin Vulvse i FK Portugal.

Srpski Beli Orlovi su tako ponovili uspeh od pre 36 godina kada su pod vođstvom Dragoslava Šekularca došli do svoje prve titule. U ekipi koju vodi Milan Čančarević igraju iskusni igrači iz Srbije, kao i fudbaleri koji su se fudbalski školovali u Kanadi.

CSL je jedina profesionalna fudbalska liga u Kanadi sa timovima iz Ontarija i Kvebeta, a postoje planovi da se 2010. liga proširi i na ekipe iz zapadne Kanade.

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Srpski Beli Orlovi prvaci Kanade!

:app:

und wer oder was sind die eig.kanadier?:help:

Das ist ne andere Frage. Eig. Kanadier ethnisch sind ja nur die einheimischen Stämme,die schond dort lebten und die ersten Europäer, deren Familien bis heute noch da leben.Der Rest ist nur zugewandert,wie die ganzen Ex-Jugos,Franzosen etc etc...

Trotzdem ist das peinlich, wenn ein Serben-Klub da Meister wird.

p.s Ich finde dieses Schlägereien zwischen den White eagles und dem kro-klub sehr amüsant...hhaha^^

Das ist ne andere Frage. Eig. Kanadier ethnisch sind ja nur die einheimischen Stämme,die schond dort lebten und die ersten Europäer, deren Familien bis heute noch da leben.Der Rest ist nur zugewandert,wie die ganzen Ex-Jugos,Franzosen etc etc...

Trotzdem ist das peinlich, wenn ein Serben-Klub da Meister wird.

p.s Ich finde dieses Schlägereien zwischen den White eagles und dem kro-klub sehr amüsant...hhaha^^
wenn man bedenkt,dass croatia toronto letztes jahr meister wurde,ist es schon peinlich das ausgerechnet serben einen titel holen.ich meine serben und fußball:rolleyes:::lol:

wenn man bedenkt,dass croatia toronto letztes jahr meister wurde,ist es schon peinlich das ausgerechnet serben einen titel holen.ich meine serben und fußball:rolleyes:::lol:

Heute morgen Peter Lustig geguckt ? Egal das hier und jetzt zählt tocno ?

Wir haben schon gute Spieler und Potential,nur an der Organisation und Disziplin haperts extrem.

tacno,aber warum ist es dann für dich peinlich,dass serben irgendwo einen titel holen?

Ich finde es bisschen peinlich für Kanada,dass eig. "Ausländer" den Titel holen,wie du sagst auch die Kro´s schon letzes Jahr.Stell mal vor hier würden die Türken den Titel holen,wäre auch ganz lustig.Noch dazu kommts, dass bei uns Serben viel mangelnde Disziplin und Organisation herrscht,also Lob an die White Eagales...

Zurück
Oben