Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Serbien U20 Europameister!

Bog-Bodiroga

Gesperrt
Mladi košarkaši Srbije osvojili su Evropsko prvenstvo do 20 godina, održano u Sloveniji i Italiji! Naša reprezentacija je u finalnom meču bila bolja od Španije rezultatom 87:78. Tako je generacija 1987. godišta potvrdila superiornost, jer su još od kadetskog uzrasta osvajali svaki evropski šampionat. Jedna od najuspešnijih generacija naše košarke zabeležila je samo jedan poraz na svim takmičenjima.
Najefikasniji na meču bio je MVP finala i šampionata, Miloš Teodosić sa 22 poena, Tepić je postigao 20, dok su Labović i Paunić postigli po 13 pogodaka. U poraženoj ekipi ubedljivo najbolji bio je Ljulj sa 24 poena.

Herzlichen Glückwunsch an die goldene generation!

und bitte jetzt keinen neidscheiß von wegen interessiert mich eh nicht und junioren sind nicht wichtig und den mist!

so ein scheiß interessiert mich eh nicht und außerdem sind solche juniorenturniere eh nicht wichtig:toothy2:

Naša reprezentacija je u finalnom meču bila bolja od Španije rezultatom 87:78. Tako je generacija 1987. godišta potvrdila superiornost, jer su još od kadetskog uzrasta osvajali svaki evropski šampionat.
Sauber Sauber Sauber!

Sehr schoen.
Wenn se nich zu frueh im Ausland verheizt werden kann das ein schoenes Team werden...

Schoen Schoen Schoen!!!!

naja die kroaten sollten mal lieber ganz ruhig sein ich erinnere nur an das vorrundenspiel als die kroaten nach kürzer zeit mit fast 40 punkten gegen uns zurück lagen und aus frust eine schlägerei anfingen und die dann auch noch verloren!!!:D

wenigstens hat es sich für die kroaten gelohnt haben am ende nur mit knapp 50 punkten unterschied verloren

also:birdman:

Zurück
Oben