Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Zusätzlich zu der Modernisierung der 85 F16 52/+adv zu F16V, sollen die F16 C/D 50 zu 52 modernisiert werden.

[h=1]Α/ΓΕΑ: Κι όμως, τα F-16C/D Block 50 θα εκσυγχρονιστούν σε Block 50+Adv![/h]Από
Flight and Space -

Νοεμβρίου 4, 2018


H συνέντευξη του Α/ΓΕΑ την περασμένη εβδομάδα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον από όσο ανέδειξαν τα περισσότερα μέσα, καθώς αποκαλύφθηκαν αρκετές λεπτομέρειες για τα μελλοντικά προγράμματα της ΠΑ. Ανάμεσα σε αυτά τα οποία συζητήθηκαν είναι και το μέλλον των ελληνικών F-16C/D Block 50, που όπως είναι γνωστό «εξαιρέθηκαν» από την διακρατική συμφωνία της Ελλάδας με τις ΗΠΑ. Αυτό όμως που μας είπε ο Α/ΓΕΑ ήταν πως τα F-16C/D θα εκσυγχρονιστούν και μάλιστα το συντομότερο δυνατόν, και μάλιστα μας εξήγησε τον τρόπο. Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως ο εκσυγχρονισμός των Block 50 έχει παραπεμφεί στις ελληνικές καλένδες, αλλά τελικά αυτό δεν ισχύει!

Καταρχάς, όπως έχουμε ήδη γράψει, τα πρώτα μαχητικά που θα εκσυγχρονιστούν είναι τα αεροσκάφη του προγράμματος Peace Xenia IV, F-16C/D Block52+Adv. Τα αεροσκάφη αυτά είναι και τα πλέον «εύκολα» στην μετασκευή F-16 στην ΠΑ, συνεπώς η μετατροπή τους θα ξεκινήσει άμεσα, και όπως έχουμε ήδη γράψει, υπάρχει η δυνατότητα να αποδοθεί το πρώτο αεροσκάφος F-16V σε 12 μήνες από σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι εντός του 2021 η ΠΑ θα έχει αρκετά αεροσκάφη F-16V για να ξεκινήσει την δυναμική εκπαίδευση στον νέο τύπο, και αργά αλλά σταθερά θα προστίθενται νέα αεροσκάφη. Το δε κόστος μετατροπής είναι το χαμηλότερο όλων των αεροσκαφών που θα εκσυγχρονιστούν.


Ο λόγος όμως της επιλογής των PXIV σαν πρώτα, δεν είναι μόνο η «ευκολία» που επιτρέπει την άμεση εκκίνηση του προγράμματος. Είναι και ο προηγμένος εξοπλισμός επιπέδου Block 5x +Adv που φέρουν, ο οποίος θα «μεταμοσχευτεί» στα παλαιότερα Block 50. Και ναι λοιπόν, η ΠΑ λαμβάνοντας για μια ακόμη φορά την απόλυτα σωστή απόφαση, δημιουργεί ένα απόθεμα εξαρτημάτων που θα επιτρέψει την μετατροπή των παλαιών μας Block 50 σε Block 50+Adv. Τα εξαρτήματα από τα Block 52+Adv είναι περιουσία της Ελληνικής Κυβέρνησης, και προφανώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει κατά το δοκούν στα αεροσκάφη της.


[FONT=&quot]Γεννιέται βέβαια το ερώτημα, πως θα γίνει αυτό από την στιγμή που δεν έχει προβλεφτεί στην σύμβαση FMS μεταξύ ΗΠΑ και Ελλάδος. Ας δούμε τι χρειάζεται να απαντηθεί για τον εκσυγχρονισμό των F-16C/D Block 50.[/FONT]

  1. Που θα βρεθούν απάρτια για 38 αεροσκάφη που θα εκσυγχρονιστούν σε Block 50+Adv;
  2. Ποιος θα φτιάξει το πρωτότυπο;
  3. Πως θα πληρωθεί το «υποπρόγραμμα»;
[FONT=&quot]Στην πρώτη ερώτηση η απάντηση δόθηκε λίγο πιο πάνω, τα περισσότερα απάρτια θα προέλθουν από τα F-16 Peace Xenia IV. Βέβαια η αλήθεια είναι πως τα PXIV είναι λιγότερα από τα PXII, αλλά κι εκεί θα δοθεί λύση στο πρόβλημα (περισσότερα παρακάτω). Σημειώνουμε πως το ένα από τα 38 αεροσκάφη είναι ήδη εκσυγχρονισμένο όπως θα δούμε![/FONT]
Επίσης η δεύτερη ερώτηση έχει απαντηθεί, υπάρχει ελληνικό πρωτότυπο μετατροπής Block 50, το περίφημο TC1 που υπηρετεί σήμερα στην 116ΠΜ αντί για την 111ΠΜ. Το TC-1/«1024», το υβρίδιο Viper που ξεκίνησε την καριέρα του ως F-16C Block 50, αργότερα χρησιμοποιήθηκε ως πλατφόρμα δοκιμών της εγκατάστασης του ASPIS, έγινε «PXIII» (από την άποψη των ηλεκτρονικών) και είναι σήμερα υβριδικό μοντέλο με ηλεκτρονικά του επιπέδου PXIV αλλά όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικών των αεροσκαφών PXII. Χάρη σε αυτό το αεροσκάφος, τα PXII μπορούν να μετατραπούν σε PXIII ή PXIV χωρίς -ας πούμε- προβλήματα, καθώς όλα αυτά έχουν λυθεί εδώ και πολλά χρόνια πριν.

[FONT=&quot]Η τρίτη ερώτηση είναι πιο δύσκολη. Το πρόγραμμα του 1,5 δις, δεν περιλαμβάνει ούτε καν πρόβλεψη για τα PXII, τι θα γίνει λοιπόν; Καταρχάς πρέπει να πούμε ευθαρσώς κάτι, το πρόγραμμα του εκσυγχρονισμού δεν θα φτάσει ούτε για αστείο τόσο ψηλά σε κόστος, θα «κλείσει» πολύ χαμηλότερα. Αναγνωρίζουμε πως κάποιοι μιλούν για «πρωτόγνωρα κόστη» αλλά τα 1,528 δις είναι η οροφή κι όχι το πραγματικό κόστος, πέραν του ότι περιλαμβάνει και FOS ύψους 280 εκ. Η ΠΑ όμως θεωρεί πως [/FONT][FONT=&quot]το κόστος θα κινηθεί πολύ χαμηλότερα[/FONT][FONT=&quot], και [/FONT][FONT=&quot]με χρήματα από το πρόγραμμα θα μπορέσει να αγοράσει απαραίτητα απάρτια για τον εκσυγχρονισμό των Block 50[/FONT][FONT=&quot], κυρίως υπολογιστές και [/FONT][FONT=&quot]Link 16[/FONT][FONT=&quot]. Τα αεροσκάφη μπορούν να «συμπληρώσουν τα ραντάρ ίσως από τα AN/APG-68v9 των PXIII, που είναι ίδιου τύπου θεωρητικά, αλλά [/FONT][FONT=&quot]παλαιότερα[/FONT][FONT=&quot] από τα αντίστοιχα των ΡΧIV.

[/FONT][FONT=&quot]Σύμφωνα με ανεξάρτητες πληροφορίες του περιοδικού μας, το[/FONT][FONT=&quot] πρόγραμμα θα το εκτελέσει η ΕΑΒ απευθείας, σαν κύριος ανάδοχος και εκτός FMS, με υποκατασκευαστή την Lockheed Martin[/FONT][FONT=&quot]. Η δουλειά που θα εκτελεστεί είναι κατά μεγάλο μέρος και δομική, καθώς τα ελληνικά Block 50 έχουν αρκετές ώρες πτήσης, συνεπώς θα πρέπει να ελεγχθούν πριν γίνει ο εκσυγχρονισμός. Βέβαια [/FONT][FONT=&quot]τα ελληνικά αεροσκάφη έχουν εξαντλήσει περίπου το 50% των ωρών τους[/FONT][FONT=&quot], την στιγμή που τα αμερικανικά έχουν εξαντλήσει τουλάχιστον το 80%. Συνεπώς έχει λογική η περαιτέρω επένδυση στα ΡΧΙΙΙ αεροσκάφη καθώς μπορούν να προσφέρουν για τουλάχιστον άλλα τόσα χρόνια (θεωρητικά)!

[/FONT]https://www.ptisidiastima.com/greek-air-force-f16-block50-to-be-modernised-in-50adv/[FONT=&quot]

[/FONT]
 
@Sonne se paradexome......to koproskylo prospathi me ilithies erotisis na prokalesi.....alla esy ton stelneis adiavasto xoris na ton apantas.
Makari na to kanane oloi tous to idio:)
 
Ganz ehrlich haltet mich für altmodisch, wir solten uns zusätzlich noch F15 hollen, die Dinger sind einfach unschlagbar...da wirkt ein F35 wie ein Walross.
 
Ganz ehrlich haltet mich für altmodisch, wir solten uns zusätzlich noch F15 hollen, die Dinger sind einfach unschlagbar...da wirkt ein F35 wie ein Walross.

Nein, die F-15 ist mittlerweile stark veraltet, da lieber französische Dassault Rafale, der Eurofighter ist in der Theorie auch gut, hat aber auch viele Probleme, aber bloß nicht diesen F-35 Schrott, hoffe dass sich zukünftige Regierungen da nicht blenden lassen.

- - - Aktualisiert - - -

Was interessant ist, Griechenland war sogar erster Exportkunde des Eurofighters, die Endmontage sollte sogar in Griechenland stattfinden, wurde nur wegen der Krise nichts draus.

In Griechenland setzte sich der Eurofighter gegen die Rafale durch. Das Land wurde damit der erste Exportkunde des Typhoon. Der Kaufvertrag über 60 Maschinen mit einer Option für 30 weitere sah die Endmontage bei Hellenic Aerospace Industry vor. Der Vertrag war bereits 2001 paraphiert, als im selben Jahr wegen der Olympischen Sommerspiele 2004 die Beschaffung verschoben wurde.[SUP][236][/SUP] Wegen der Griechischen Staatsschuldenkrise stand die Unterzeichnung danach weiter aus. Die Eurofighter Jagdflugzeug GmbH schloss deshalb am 1. Januar 2012 das Verbindungsbüro in Athen.
https://de.wikipedia.org/wiki/Eurofighter_Typhoon#Nutzer
 
Die ersten Kampfhubschrauber OH-58D Kiowa Warrior kommen im ersten Quartal 2019

Insgesamt 70 Kampfhubschrauber.

Την Τουρκία θα «βλέπουν» τα Kiowa Warrior: To πρώτο τρίμηνο του 2019 έρχονται
οι «Ινδιάνοι» – «Ασπίδα» προστασίας για τον East Med


Οι κινήσεις της ελληνικής στρατιωτικής ηγεσίας με την διενέργεια ασκήσεων, όπως η άσκηση ειδικών δυνάμεων “ΩΡΙΩΝ-18” σε Α.Θράκη και Αιγαίο,
η οποία καταδεικνύει το πνεύμα που την διακατέχει έναντι των συνεχών τουρκικών απειλών, ενώ όπως όλα δείχνουν, οι ισορροπίες σύντομα θα αλλάξουν.



Στο πρώτο τρίμηνο του 2019 σύμφωνα με πληροφορίες του ελληνικού τύπου θα έρθουν στην Ελλάδα τα 70 ελικόπτερα αναγνώρισης και ελαφράς επιθετικής κρούσης
OH-58D Kiowa Warrior, τα οποία απέκτησε η Ελλάδα από τον αμερικανικό στρατό έναντι 44,15 εκατ. δολάρια.

Εκτιμήσεις ειδικών αναφέρουν ότι τα ελικόπτερα αυτά θα σχηματίσουν στα νησιά του Αιγαίου την ελληνική δύναμη αμέσου επεμβάσεως των κοιτασμάτων μας,
για πιθανή δράση σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο εναντίον της τουρκικής προκλητικότητας, η οποία δεν έχει πλέον μέτρο.

Τα ελικόπτερα μαζί με μονάδες της δύναμης ταχέων σκαφών του πολεμικού ναυτικού και μονάδες των ειδικών δυνάμεων θα αποτελέσουν την μικτή δύναμη
περιφρούρησης των ελληνικών κοιτασμάτων αλλά και του αγωγού East Med που θα διέρχεται από το Ισραήλ και την Κύπρο στην Κρήτη, στην
Πελοπόννησο–Μακεδονία –ΠΓΔΜ–Ευρώπη.

Σύμφωνα με το άρθρο μας (Πολυεθνική στρατιωτική συμμαχία μπλοκάρει την Τουρκία: Αμερικανικό Arleigh Burke κατέπλευσε στην Λάρνακα –
Οι ΗΠΑ στην τριμερή δύναμη ασφαλείας του East Med
,

είχαμε αναφέρει πριν μερικές ημέρες ότι ραγδαίες και κυρίως σοβαρές εξελίξεις έχουμε στην Κύπρο
μετά τις πρόσφατες απειλές του Τούρκου ΥΠΑΜ και πρώην Α/ΓΕΕΔ Χ.Ακάρ για «τουρκική θαλάσσια ιδιοκτησία» εντός της κυπριακής ΑΟΖ.
Καταρχήν έχουμε τον ελλιμενισμό του αμερικανικού αντιτορπιλικού κατευθυνόμενων βλημάτων κλάσεως Arleigh Burke USS (DDG 51) στην Λάρνακα της Κύπρου
για προγραμματισμένη επίσκεψη από χθες 9 Νοεμβρίου.Παράλληλα, ο Κύπριος υπουργός Εξωτερικών αναφερόμενος σήμερα στο έντονο και ουσιαστικό ενδιαφέρον των ΗΠΑ στην περιοχή,
ανέφερε την πρόθεση συμμετοχής των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην τριμερή δύναμη ασφαλείας (προφανώς για τον αγωγό East Med που απαρτίζεται από Ελλάδα-Κύπρο και Ισραήλ)
και σημείωσε ότι εκείνο που εξετάζεται είναι σε ποιους τομείς θα υπάρξει αυτή η συμμετοχή.
Οι ΗΠΑ ενδιαφέρονται για την περιοχή κυρίως για γεωστρατηγικούς και οικονομικούς λόγους.
Οι λόγοι είναι οι εξής:

Προωθούν τον Νότιο διάδρομο μεταφοράς φυσικού αερίου προς την Ευρώπη μέσω Νοτιοανατολικής Μεσογείου εμπλέκοντας, Κύπρο, Ισραήλ και όλα
τα πιθανά κοιτάσματα της Ελλάδας. Αυτό προωθείται ώστε η Ευρώπη να απεξαρτηθεί από το Ρωσικό φυσικό αέριο.
Όλα τα πιθανά κοιτάσματα θα πρέπει να ελέγχονται όσον το δυνατόν περισσότερο από εταιρείες αμερικανικών συμφερόντων, ώστε να διασφαλιστεί
η χρησιμοποίηση του δολαρίου ως νόμισμα για τις συναλλαγές των υδρογονανθράκων της περιοχής.
Η Γερμανία και η Ευρωζώνη θέλουν το ευρώ σαν συναλλαγματικό μέσο για τις συναλλαγές υδρογονανθράκων στην περιοχή της Α.Μεσογείου,
αλλά τότε θα προέκυπτε μέγα θέμα με το δολάριο σαν παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα.
Έτσι χθες, το αεροπλανοφόρο USS H.TRUMAN σύμφωνα με τον διεθνή τύπο, πέρασε το Γιβραλτάρ μαζί με την ομάδα μάχης του και κατευθύνεται
πιθανότατα στην Σούδα και στα ανοικτά της Κύπρου.

Όλα αυτά μας δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι ΗΠΑ θέλουν να μονοπωλήσουν τον έλεγχο των κοιτασμάτων επενδύοντας με τις εταιρείες τους
με την μορφή κοινοπραξιών σε Ελλάδα, Ισραήλ, Κύπρο και Αίγυπτο αρχικά, ενώ εκκρεμούν τα κοιτάσματα στην Λιβύη τα οποία εκτιμούνται απλά σε τεράστια.
Τουρκία δεν υπάρχει πουθενά στους αμερικανικούς σχεδιασμούς μονοπώλησης των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην Α.Μεσόγειο
και αυτό αποτελεί προοίμιο του τι θα επακολουθήσει το επόμενο διάστημα.

Μιλάμε για τεράστια συμφέροντα τα οποία η Ουάσιγκτον θα τα διαφυλάξει με τα αεροπλανοφόρα της σε κάθε περίπτωση, τόσο στην Κύπρο
όσο και στην ελληνική ΑΟΖ.

Τα κέρδη που θα αποφέρει το όλο σχέδιο «Ανατολική Μεσόγειος» στις ΗΠΑ θα είναι κολοσσιαία και θα δώσουν ανάσα στο τεράστιο χρέος
των 20 τρις δολαρίων που διαχειρίζεται πολύ δύσκολα ο Τραμπ εδώ και δύο χρόνια που είναι στην εξουσία, εφαρμόζοντας τα πάντα.

Σουλτάνοι και οθωμανικά παζάρια δεν χωράνε σε τέτοια αμερικανικά σχέδια τα οποία προς το παρόν συναγωνίζονται τα ρωσικά ειδικά στην αιγυπτιακή
ΑΟΖ με το κοίτασμα Ζορ και την ROSNEF, ενώ στο παιχνίδι έχουν εισέλθει μυστικά και οι Κινέζοι.

Για αυτό εκτιμάται σύμφωνα με Έλληνες αναλυτές ότι από εδώ και στο εξής, ο αμερικανικός στόλος θα ελλιμενίζεται σχεδόν μόνιμα σε Κρήτη
αι Κύπρο αλλά και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, για να διώχνει τους παρείσακτους και τους «τζαμπατζήδες» σαν τον Τούρκο πρόεδρο που θέλει
κάτι που δεν του ανήκει, ενώ βρίσκεται στριμωγμένος πλέον στην γωνία των διεθνών εξελίξεων.
https://www.pentapostagma.gr/2018/11/την-τουρκία-θα-βλέπουν-τα-kiowa-warrior-to-πρώτο-τ.html



https://www.youtube.com/watch?v=BUtF3PmOExY
 

Anhänge

  • 31326442_kiowas.jpg
    31326442_kiowas.jpg
    109,7 KB · Aufrufe: 17
Zurück
Oben