Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Akcija hapšenja u Preševu

Daçiq: Arrestimet në Preshevë sjellin rrezik të sigurisë

Ministri i Brendshëm i Serbicë, Ivica Daçiq deklaroi se arrestimet e djeshme të 10 shqiptarëve në Preshevë tërheqin me vete rrezik të sigurisë, sepse mund të pritet "reagim i caktuar i atyre që janë goditur nga aksioni, dhe të cilët kanë marrë pjesë në krimet e luftës kundër serbëve". "Ne vepruam sipas urdhërit të prokurorisë, ashtu siç kemi procesuar një numër serbësh në poste të rëndësishme në polici për shkak të krimeve kundër shqiptarëve", ka thënë ai.

Sipas Daçiq, çdo përkeqësim i situatës nuk shkon në favor të nevojës që shqiptarët të jenë pjesë përbërëse e shoqërisë në Serbi.

RTK

ich frage mich wieso die serben nur nach angeblichen uck vebrechern sucht und nicht nach serbischen kriegsverbrecher

wieso haben serbische polizisten nicht diese kriegsveteranen da die vor paar tagen einen aufstand gemacht haben verhaftet die haben sicherlich kriegsverbrechen begangen !

ich frage mich wieso die serben nur nach angeblichen uck vebrechern sucht und nicht nach serbischen kriegsverbrecher

wieso haben serbische polizisten nicht diese kriegsveteranen da die vor paar tagen einen aufstand gemacht haben verhaftet die haben sicherlich kriegsverbrechen begangen !

Mos u merrni me kesi mut temash!! serbi kur nuk arreston serbin!!

aa si keni msu serbt a???

Die 3 gesuchten Albaner, welche sich in Gjilan aufhalten, werden gesucht.
Bald wird der serbische Staat von den Behörden im Kosovo verlangen, diese 3 gesuchten ehemaligen UCK-Kämpfer zu verhaften!!
Werden die Behörden dies nicht tun, wird die Spezialeinheit selber in Gjilan die 3 gesuchten verhaften!!

Das ist der Plan!! Und dann werden sie sich auf Resolution 1244 beziehen!

Die 3 gesuchten Albaner, welche sich in Gjilan aufhalten, werden gesucht.
Bald wird der serbische Staat von den Behörden im Kosovo verlangen, diese 3 gesuchten ehemaligen UCK-Kämpfer zu verhaften!!
Werden die Behörden dies nicht tun, wird die Spezialeinheit selber in Gjilan die 3 gesuchten verhaften!!

Das ist der Plan!! Und dann werden sie sich auf Resolution 1244 beziehen!

Na dann viel Glück..

Halimi: Arrestimet mund të destabilizojnë gjendjen në Luginën e Preshevës

Preshevë, 26 dhjetor - Situata në Preshevë raportohet e qetë, ndërsa popullsia është e bafasuar me këtë aksion të arrestimeve. I vetmi që ka reaguar deri më tash nga politikanët lokalë shqiptarë në Preshevë është deputeti Riza Halimi, cili ka deklaruar se ky aksion i arrestimeve "nuk çon drejt stabilizimit të gjendjes në Luginën e Preshevës". Halimi u ka thënë gazetarëve se "dikujt i konvenon që në luginën e Preshevës kohë pas kohe të ngrisë temperatarën për të justifikuar xhandarmërinë". "Absolutish kjo nuk ndjell për të mirë mirë dhe nuk shkon në dobi të stabilizimit të këtij rajoni", ka thënë Halimi

Kosova.com - Halimi: Arrestimet mund të destabilizojnë gjendjen në Luginën e Preshevës

Zurück
Oben