Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albaner Szene in der Schweiz ''Nr. 1''

T1tt0l4r00c4 schrieb:
ach wie suess albaner vo schwizerdütsch redet herrlich :lol: :lol: :lol:

ab und zue han ich s gfühl d albaner sind meh schwizer als d echti CHs :lol: :lol:

Weisch wei man

am beschte hesches bim Wm gseh, wen schwitz gspielt hät sind die erschte wo schwizerfahne am auto gmacht händ und umenandcruist sind so Albaner gsi :lol:

FReitag schrieb:
T1tt0l4r00c4 schrieb:

ab und zue han ich s gfühl d albaner sind meh schwizer als d echti CHs :lol: :lol:

Weisch wei man

am beschte hesches bim Wm gseh, wen schwitz gspielt hät sind die erschte wo schwizerfahne am auto gmacht händ und umenandcruist sind so Albaner gsi :lol:

jo das han ich krass gfunde aber au cool, halt multikulti Land, waschechti SChwizer sind ja in Zuekunft eh eher D Usnahm dh d SChwiz ghört de SChwizer mit usländischi Wurzle :lol: :lol: :lol:

T1tt0l4r00c4 schrieb:
FReitag schrieb:
T1tt0l4r00c4 schrieb:

Weisch wei man

jo das han ich krass gfunde aber au cool, halt multikulti Land, waschechti SChwizer sind ja in Zuekunft eh eher D Usnahm dh d SChwiz ghört de SChwizer mit usländischi Wurzle :lol: :lol: :lol:

Waschechti schwizer gitseh facsh öd, aber was heisst "waschecht"!?!?

Ich denke dass die Albaner sowieso all wie schwizer werdet, wen öd die Generatio dan die nächscht.

E untersuechig hät ergeh dass jede 3te SChwizer usländische Wurzle hätt.

Waschechti schwizer gitseh facsh öd, aber was heisst "waschecht"!?!?

naja das gits ja au nöd, SChwizer sind eigdl. Germane me au nöd, usem SChwarzwald da anecho und d Eigenosseschaft gründet nöd me nöd weniger 8) 8)

T1tt0l4r00c4 schrieb:
ZÜRI RAP SZENE

Geiles Stück aber um was gehts??

Nix verstehen :cry: :cry:

gell!! geiles stück man!!!

Ja der rapt so "ich bin der härteste und ihr seid kleine schwänze" so ne art nur dass seine Lyrics verdammt gut sind, also kei so buure albanisch, krasse text.

Zurück
Oben