Lorik
Workaholiker
Ich dachte wir Goranci wären torlakischsprachige islamische Serben? :roll:
Islamische Serben hahahhahhahhh
Es gibt nur Orthodoxe Serben...........
Aber Muslimanski träum ruhig weiter...
Ich dachte wir Goranci wären torlakischsprachige islamische Serben? :roll:
Na zum Glück siehst du es ein das wir keine Serben sind, sehr schön.Islamische Serben hahahhahhahhh
Es gibt nur Orthodoxe Serben...........
Aber Muslimanski träum ruhig weiter...
Ist Thaci ned der grössere Stamm?
Und dann erst Gashi?
albaner die sich mit serben oder Bosniern vermischten und heute keine albaner mehr sind (Montenegro):
(B-bosnier, S/M-serben montis)
Cucaj-Cucinjanin B
Gjurka-Gjurkoviq(SM) dhe(B)
Gjoka-Gjokiq(SM)-Gjogovoq(B)
Gjeli-Gjeloviq(SM)
Hoti-Hot(B)-Hotoviq(B)-Otoviq(B)
Gruda-Grudiq(SM)
Gruja-Grujiq(SM)
Agolli-Agoviq(B)
Agani-Aganiq(B)
Regjepaga-Regjepagiq(B)
Zogu-Zogoviq(SM) Nje fshat i ter ne Peje Ku nje plak i tyre ne bised me ka pranuer vet se jan me prejaredhje shqiptere.
Lulaj-Luliq(SM)
Bala-Baliq(B) Numan baliq deputet nekuvendin e Kosoves eshte nga kjo familje.
Peshku -Peshkoviq(B)
Husaj-Huskoviq(B)
Martinaj-Martinoviq(SM)
Shabi-Shaboviq(B)
Basha-BAsha(T)-Bashoviq(B)-Bashiq(B)
Gusija-Gusinac(B)
Rugova-Rugovac(B)
Nikqi-Nikqeviq(SM)-Nikiq(SM)
Shkreli-Shkriel(B)
Brala-Braliq(B) nje pjes jeton ne Peje tjetra ne Rozhaj e para Shqiptare keta te dytit Boshnjak kan hyrje dalje edhe sod dmth ndiqen ne dasma e dek.
Daci -Daciq keto i njohe personalisht pasi gjyshen e kam nga kjo familje 'jetojne ne Peje nje pjes ne Rozhaj dhe nje ne Turqi e Maqedoni perveqe ketyre ne Pej te tjeret mbahen si Boshnjak edhe pse gati te gjith e din shqipen ende.
Kelmendi-Kelmenta(B)
Kola-Koliq(B)-Kojiq(B)
Peja-Pejanoviq(SM)
Bardhi-Bardiq(SM)
Kapedani-Kapetanoviq(B) jan dajat e nje shokut tim thon vet qe kan qen Shqipetar.
Pela-Peleviq(SM)
Preni-Preniq(B)
Feri-Feroviq(B)
Seferi-Seferoviq(B)
Kryeziu-kryeziu(T)-Crnoglaviq(SM) e kan perkthy mbiemrin njejte si Palabardhet ne bjellopavliq.
Bajrami-Bajramoviq(B)
Lajqi-Laiq(B) Rasim Laiq minister i minoriteteve ne qeverin serbe sod,kusheri i afert i dajeve te mi e mban veten si boshnjak edhe pse e din prejardhjen e vet Shqiptare.
Kuku-kukiq(SM)-Kukal(SM) ket familje e kam njoft personalisht se kan punu bashk m\ne ni ndermarje baba ime me kryefamiljarin ,dhe aj thoshte vet se jan me prejardhje shqiptare dhe se kusherinjet i ka nga ana e Deqanit Kukalaj thiren.
Myezini-Muezinoviq(B)
Dreka -Drekalloviq(SM)
Babaj-Baboviq(SM)-Babiq(SM)
Jashari-Jasharoviq(B)
Damjani-Damjanoviq(SM)
Shahmani-Shahmanoviq(B)
Dashi-Dashiq
Muriqi-Muriq
Tahiri-Tahiroviq (B)
ein albaner aus peja hat diese informationen in einem anderen forum geschrieben.
Ich kenne auch einen Roma, der Ganaj heisst
-
Ich gehöre den Stamm Krasniq an, genau so wie Luan Krasniqi
Ich hab mir mal gedacht..
DA wir Albaner ein Stammstruktur haben sollten wir uns alle irgendwo eintragen.
Ich mein das so- ICh stamme vom Stamm THAC wie HAshim Thaci^^ dan wird die ganze Familie gepostet, vater, Grossvater.
Also ein ganzer Stammbaum aller Albaner.
was meint ihr dazu? Jemand auch bereit mir dabei zu helfen? ich hab kein Plan von Servern und Hompages..ect. ICh hab nur Ideen...
ne zuerstkommen die krasniqis
berisha
gashi
shala
thaqi
kryeziu
etc.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen