Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bauprojekte in Mazedonien

Warum wird Üsküp eigentlich runderneuert? Hat das einen Grund oder sind die Staatskassen gut gefüllt? Freut mich auf jeden Fall. Weiter so.
 
Warum wird Üsküp eigentlich runderneuert? Hat das einen Grund oder sind die Staatskassen gut gefüllt? Freut mich auf jeden Fall. Weiter so.

Weil kaum was gemacht wurde die Jahre seit der Unabhängigkeit - davor war man ja auch auf die Bereitwilligkeit von Belgrad angewiesen. Die erste Regierung die massiv in der heimat investiert, das ganze Gebaue beinhaltet ja nicht nur solche Objekte und Denkmäler. Infrastruktur, Freizeitangebote, Sportstätten, Parkanlagen, etc...also man kann sagen man investiert gerade um es sich Daheim gemütlich zu machen :)
 
INFRASTRUKTURPROJEKT
Alpine erneuert Eisenbahn in Mazedonien

Infrastrukturprojekt: Alpine erneuert Eisenbahn in Mazedonien « SOLID - Wirtschaft und Technik am Bau. Österreichs Magazin für Baugewerbe, Bauindustrie und Immobilien.
Der 7-Mio.-Euro-Auftrag wird zu 100 % von der Europäischen Bank für Wiederaufbau und Entwicklung finanziert - gemeinsam mit H.F. Wiebe werden 24 km saniert


Alpine wird in den kommenden zwölf Monaten gemeinsam mit dem deutschen Joint Venture Partner H.F. Wiebe in der Republik Mazedonien insgesamt 24 km der wichtigsten Nord-Süd-Eisenbahnverbindung sanieren. Die Bahnstrecke ist Teil des Paneuropäischen Verkehrskorridors X. Die rund sieben Millionen Euro für die Streckenerneuerung werden zur Gänze von der EBRD (Europäische Bank für Wiederaufbau und Erneuerung) finanziert.

Der Auftrag umfasst die Sanierung und Reinigung des Schotterbetts, den Austausch der bestehenden Holzschwellen durch moderne Betonschwellen und den Einbau neuer Schienen auf den jeweils 12 km langen, eingleisigen Streckenabschnitten Tabanovce–Kumanovo im Norden des Landes und Miravci–Smokvica im Süden Mazedoniens. Die Nord-Süd-Verbindung ist Teil des Paneuropäischen Verkehrskorridors X, der auf einer Länge von 2.500 km Mittel- mit Südosteuropa verbindet. Der Korridor X nimmt seinen Ausgangspunkt in Salzburg und führt über Slowenien, Kroatien, Serbien, Mazedonien bis nach Thessaloniki in Griechenland.

Neuer Zoo soll in Bitola entstehen!

Како ќе изгледа новата Зоолошка градина во Битола
10
АПР 2012
21:29
Минатата година, во рамките на Акцискиот план за развој на Центарот за развој на пелагонискиот плански регион, а по иницијатива на општината Битола, беше предвиден проект за изработка на техничка документација за Зоолошката градина во Битола.



28.jpg

Влезот во ЗОО-градината

Проектот се најде на врвот на листата на приоритетите на Советот за развој на пелагонискиот плански регион. Имено, Центарот за развој на пелагонискиот плански регион, кој е лоциран во југозападниот дел на Република Македонија, територијално е најголемиот регион во земјава што има околу 240.000 жители, кои несомнено ќе бидат и крајните корисници на резултатите што ќе произлезат од овој проект.

35.jpg

Едукативен центар

Правилната процена за давање приоритет на проектот произлегува од големиот економски, научноистражувачки, едукативен и културен придонес што една современа зоолошка градина би можела да го даде во насока на зголемување на општото знаење кај населението во регионот во врска со заштитата на животните, нивната добросостојба, екологијата и зачувување на биодиверзитетот.

44.jpg

Едукативен центар

Затоа, паралелно со изработката на техничката документација, Центарот за развој на пелагонискиот плански регион пристапи и кон дизајнирање едукативна програма, чија мисија ќе биде токму практичната едукација и соработка со институции што работат во областа на биологијата, ветерината и заштитата на животинскиот и растителниот свет.

53.jpg

Живеалиште на жирафа

Формирана пред повеќе од 60 години и распослана на околу 2 хектари површина, битолската Зоолошка градина располага со капацитети што ни од далеку не ги задоволуваат потребите на една современа забавна зона, условите на животинските видови за живот во заробеништво и условите за работа на луѓето што се грижат за нив. Кон решенија за комплексноста на оваа задача, тимот на проектанти од студиото ,,Есперанца дизајн“ пристапи со еден сосема нов концепт.

63.jpg

Миникино во рамките на едукативниот центар

Ако досегашната претстава за живеалиште беше кафез со минимални димензии, новопланираните живеалишта нудат средба со животното во амбиент на неговото природно опкружување, во отворени летни живеалишта со големи тревни површини, дувла и пештери, водени површини и базени, дебели сенки и осончени платформи.

74.jpg

Живеалиште на лисица и на ракун

Оваа пејзажна архитектура претставуваше посебен предизвик за тимот на проектанти. При уредувањето на отворените живеалишта и формирањето нови содржини во слободните зони околу главната пешачка артерија на Зоолошката градина, посебно се внимаваше на прекрасниот наследен амбиент и опкружувањето.

83.jpg

Живеалиште на жирафа

Максимално е задржана скапоцената конфигурација на теренот, а постојните зелени површини, паркови и еколошки катчиња се дополнително збогатени со урбана опрема, едукативни содржини и пунктови за одмор.

95.jpg

Тоалети и видиковец

Едно од главните барања на носителот на проектот, Центарот за развој на пелагонискиот плански регион, беше потребата од посетеност на Зоолошката градина преку целата година. Тоа го овозможија новопланираните зимски живеалишта, кои за разлика од досегашните, овозможуваат контакт на животните со посетителите.

104.jpg

Живеалиште на ракун

Со оглед на ниските зимски температури во Битола, а имајќи предвид дека 90% од видовите присутни во Зоолошката градина во природата се среќаваат во топлите краишта на Земјата, овој нов момент додатно го усложни, од функционален аспект, веќе сложениот концепт на секое живеалиште одделно.

119.jpg

Живеалиште на нутрија

Имено, се јави потреба од создавање идеални услови за топли простории, одржување на нивната хигиена и нивна интензивна природна и вештачка вентилација.

123.jpg

Живеалиште на нилски коњ

Неопходно беше оформување зони за посетители, од безбедносен аспект комплетно заштитени, а во исто време доволно транспарентни за визуелни контакти со животните, и на крај, оформување сервисни зони за зоо-негуватели, скриени од погледите на посетителите, преку кои се овозможува безбеден пристап до секое катче на живеалиштето.

133.jpg

Живеалиште на лисица

Овие сервисни зони обезбедени за секое живеалиште и летно и зимско одделно, меѓусебно се поврзани со сервисна патека што води до главната сервисна зона на Зоолошката градина.

142.jpg

Живеалиште на меркати

Поради конкретните потреби на различните видови животни-жители на Зоолошката градина во Битола, сите живеалишта меѓусебно се разликуваат во своите квадратури, висини, поставеност на просториите, видот и големината на отворите, видот и цврстината на металните и на стаклените прегради, подовите и опремата вградена во ентериерите.

152.jpg

Живеалиште на леопард

Дизајнерски ги врзува употребата на исти природни материјали, дрво, камен, тула, одбрани за да го надополнат и да го збогатат природниот амбиент, а максимално вкомпонирани во современ изглед на објектите. Во рамките на парцелата на Зоолошката градина, освен живеалиштата на животните што се носечкиот столб на кој се темели нејзината зголемена посетеност, планирани се и придружни објекти, сместени во административно-сервисната зона.
162.jpg


Живеалиште на меркати кенгур

Концепцијата на современа зоолошка градина, која, меѓу другото, треба да обезбеди и богата понуда на анимациски содржини и квалитетни едукативни програми, ја отвори потребата од планирање објекти и простори што би ја добиле оваа повеќенаменска функција.

172.jpg

Живеалиште на леопард

Тие се распоредени на пунктни точки во парцелата, кои дозволуваат да се обезбедат услови за едукација, одмор и рекреација. При проектирањето и подготвувањето на техничката документација, посебно е внимавано на стандардите и препораките на (EAZA) European Association of Zoo and Aquaria, која, како најрелевантна европска институција, се грижи за заштита на животните, за нивната добросостојба и зачувување на биодиверзитетот на европскиот континент.

182.jpg

Тераса, сувенири

Исполнувањето на европските критериуми ќе го олесни процесот на зачленување на битолската Зоолошка градина во оваа меѓународна институција. Проектот е реализиран од страна на Центарот за развој на пелагонискиот регион. Тој е финансиран од Министерство за локална самоуправа на Република Македонија, преку Бирото за рамномерен регионален развој.

192.jpg
 
Neue Umpumpstation in Dolno Lisiche, östlich von Skopje bei dem Stadtteil Aerodrom

Нова препумпна станица во Горно Лисиче
Среда, 11 Април 2012 13:36

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и градоначалниците на Град Скопје и на општина Аеродром, Коце Трајановски и Ивица Коневски денеска ја пуштија во употреба новата препумпна станица во Горно Лисиче.

stanica1-p500.jpg

Препумпната станица е лоцирана на десниот брег на реката Вардар во Горно Лисиче и е заедничка инвестиција на општина Аеродром и на Град Скопје, во висина од околу 800 илјади евра. Капацитетот на препумпната станица е 1.450 литри во секунда, со длабочина на испумпување од седум метри.

Станицата директно ќе ги препумпува и ќе ги одведува сите фекални отпадни води од населбите Горно Лисиче, Лисиче, Ново Лисиче, Аеродром, како и населбата 11 Октомври од општина Кисела Вода, каде гравитираат над 10 илјади семејства. Оваа станица ќе се предаде на ЈП „Водовод и канализација“, кое ќе биде задолжено за нејзино одржување. Изведувач на работите на овој проект е фирмата МЗТ Пумпи АД Скопје.

stanica-p500.jpg


- Владата ги поддржува ваквите инвестиции кои, пред се значат заштита на животната средина и поквалитетен живот за граѓаните од Лисиче. Очекувам дека многу набрзо општина Аеродром ќе ја изгради секундарната мрежа, со што оваа препупмна станица целосно ќе биде ставена во функција и ќе се реши деценискиот проблем на жителите на Лисиче, додаде Јанакиески.

Тој потсети дека со цел да се овозможат поголем број на вакви инвестиции, Владата обезбеди 50 милиони евра. - Веќе дел од тие проекти се реализираат и апелирам до сите општини кои треба да ги докорегираат проектите или да достават проекти, тоа да го направат што поскоро за да може поголем број на вакви проекти да се реализираат во Македонија, рече Јанакиески.

Градоначалникот Коневски потенцира дека при реализацијата на овој проект имале помош од Министерството за транспорт и врски.

Според него, овој проект е значаен од еколошки аспект и со него ќе се стави крај на употребата на септички јами кои се користат повеќе од 40 години.

stanica3-p500.jpg


Трајановски рече дека ова е најголем проект на Град Скопје и на општина Аеродром во изминативе две години.

- За да работи оваа препумпна станица треба да се направат и колекторите. Град Скопје инвестора 50 отсто во оваа станица, а 50 отсто општина Аеродром. За изградба на колекторите Град Скопје лани, од последната станица на автобусот со број 5 до препумпната станица потроши околу 20 милиони денари. ЈП „Водовод и канализација“ во вредност од 110 милиони денари го изгради главниот колектор кој доаѓа од последната станица на автобусот со број 5 до овде, и неговото завршување е при крај, посочи Трајановски.

Тој додаде дека граѓаните треба да бидат стрпливи и да почекаат да заврши секундарната фекална канализација, која е во тек на изградба.

- Оваа препумпна станица нема да работи со целиот капацитет бидејќи само дел од фекалните води пристигнуваат тука, рече Трајановски.

http://www.time.mk/cluster/dab2c2ca50/pustena-prepumpnata-stanica-vo-gorno-lisice.html
 
NATO grant for reconstruction of Corridor 10 bridges
Skopje, 18 April 2012 (MIA) - A NATO grant of EUR 8.6 million will be used for the reconstruction of 13 bridges at road section Katlanovo-Veles, resulting from the memorandum of understanding over the project for overhaul of bridges along Corridor 10, which Minister of Transport and Communications Mile Janakieski and KFOR Chief of Staff, Brigadier-General Rex Spitler signed on Wednesday.


The reconstruction represents the third stage of the project, whereas the Faculty of Civil Engineering is set to develop the draft-plan in the coming three months.


Minister Janakieski said a public call for construction companies is to be announced by September, whereas the contractor should be selected by December.


"Works should start next spring and finish by the end of 2014", added Janakieski.


The two previous stages of the project, worth EUR 22,5 million, encompassed the reconstruction of 51 bridges at road sections Katlanovo-Veles, Skopje-Blace and Demir Kapija-Gevgelija.
 
ne jetzt mal im ernst artemi zeig doch mal ein infrastruktur projekt oder sonst eine staatliche investition in tetove oder gostivar, hier findest du keins.
 
Zurück
Oben