Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

bosnische Bauprojekte

Sip1.gif


Das kann doch net sein. Fundamente müssen geschützt werden, Stahl ist da wo es net sein sollte, weil es Vertikal keine zugspannung gibt sondern nur Druckspannung. ganze Fundament voll mit Wasser einfach eine Katastrophe wie die das bauen!
 
Sip1.gif


Das kann doch net sein. Fundamente müssen geschützt werden, Stahl ist da wo es net sein sollte, weil es Vertikal keine zugspannung gibt sondern nur Druckspannung. ganze Fundament voll mit Wasser einfach eine Katastrophe wie die das bauen!


?

Wo bitte siehst du auf dem Bild Wasser und wo ist Stahl wo er nicht sein sollte?

*staun
 
Nece biti drasticnih izmjena trase koridora 5-c
14.06.2009


Ministar saobraćaja i komunikacija BiH Božo Ljubić izjavio je jučer u Mostaru da je ubrzana izgradnja jadransko-jonskog autoputa od Ploča prema jugu i granici BiH sa Crnom Gorom od krucijalnog interesa za BiH. Ljubić je rekao da je jučerašnji sastanak sa ministrima saobraćaja Republike Srpske i Federacije BiH Nedeljkom Čubrilovićem i Nailom Šećkanovićem u Mostaru imao za cilj da entitetske vlade ubrzano donesu odluke da je izgradnja ove saobraćajnice od interesa za BiH.

Prema njegovim riječima, nakon toga bi trebalo da se stupi u kontakt sa članicama Jadransko-jonske inicijative Grčkom, Hrvatskom, Albanijom i Crnom Gorom u cilju zajedničke primjene i projektovanja autoputa.

On je rekao da je prema njegovom i mišljenju resornih entitetskih ministara mnogo razloga za ubrzanu izgradnju jadransko-jonskog autoputa.

''Naš je zadatak je da razvijamo regionalnu saobraćajnu infrastrukturu. Osim toga, ova će saobraćajnica povezati neumski akvatorij sa ostatkom BiH'', rekao je Ljubić.

Govoreći o značaju Jadransko-jonske saobraćajnice, Ljubić je rekao da će taj putni pravac doprinijeti ekonomskom razvoju jugoistočne Hercegovine koja je, kako je rekao, demografski i ekonomski devastirano područje.

''Ta područja su i ekonomski i demografski devastirana te bi prolazak ove saobraćajnice predstavljao značajan korak u razvoju tih krajeva", naglasio je Ljubić.

Jadransko-jonski autoput proteže se od Trsta do Kalamate u Grčkoj i zbog toga je ona veoma bitna za BiH, jer je spaja sa zemljama jugoistočne Evrope i stavlja u regionalni saobraćajni centar.

Magistralni putni pravac kroz BiH prolazio bi hercegovačkim zaleđem, odnosno područjem između Stoca i Neuma te Trebinja i Dubrovnika.

On je dodao da se jadransko-jonski autoput i koridor Pet Ce spajaju u mjestu Bijača.

Ljubić je dodao da će početkom iduće godine početi izgradnja koridora Pet ce na četiri lokacije: Svilaj na rijeci Savi, ostatak autoputa od Kaknja prema Zenici, Sarajevo-Tarčin i od Počitelja do granice sa Hrvatskom.

Prema njegovim riječima, izgradnja će biti finansirana iz kreditnih sredstava, a ove dionice trebalo bi da budu završene 2012. godine.

Ljubić je istakao da neće biti drastičnih pomjerenja koridora Pet Ce, iako su mještani hercegovačkih naselja Blagaj i Počitelj protiv predložene trase koridora Pet ce.

''Svaki autoput prolazi kroz neka područja i svaki je doprinio razvoju područja kroz koja prolazi i s toga nema razloga za bojazan da će on ugroziti ekonosmki razvoj Blagaja'', rekao je Ljubić i dodao da je sadašnja trasa dvanaesta opcija koja je testirana u zadnjih pet do šest godina.

biznis.ba
 
Zurück
Oben