jbg, bas ga lepo zakucao!
veoma losa igra, ali su ipak srecno pobedili 2:1.
Pobeda !
Valletta - Zvezda 1 : 2
also ich bin zufrieden, sehr sogar !! Bis zur 60`sten Minute war klar zu erkennen das die Mannschaft noch nicht eingespielt ist. Das Gegentor hat noch grössere
Unsicherheit verursacht....aber - ab Minute 60 fand ich die Leistung richtig gut. Haupverantwortlicher für die Steigerung - Kanga. Nach schwachem Beginn schaffte
er die Verbindung zwischen Mittelfeld und Angriff ...Die Pässe kamen an und sein Zweikampfverhalten richtig stark. Fibel in der Abwehr hat mich auch überzeugt,
gut im Zweikampf und für seine Grösse ist der verdammt schnell/beweglich.
Ok das war das erste Pflichtspiel, es sollte nicht zu früh geurteilt werden, aber eins ist sicher - zwei Mann gehören nicht in dieses Team ( und das nicht wegen gestern sondern
wegen der gesamten letzten Saison ) - das sind Lukovic und Srnic, kann mir einfach nicht vorstellen das die beiden sich in irgendeiner Weise steigern können.
^^
NBA
Bobi bei seinem neuen Club Pistons vorgestellt
https://www.youtube.com/watch?v=xPoR-knJJzA
^^
Pozdrav
Baba
Rokada za Malte?ane: Lukovi? se seli na klupu!
Šansu bi od prvog minuta trebalo da dobije Zoran Rendulić
Kao u većem delu prolećne polusezone odbrana Crvene zvezde je loše delovala na Malti. Posebno u prvom poluvremenu. Imali su crveno-beli problema posle dubinskih lopti Maltežana, jednu takvu Falkone je sproveo u mrežu Damira Kahrimana.
Boje se navijači Crvene zvezde da bi Ludogorec mogao da iskoristi sve manjkavosti defanzivne linije crveno-belih. A šta kaže stručni štab? Sudeći po informacijama Sportskog žurnala za revanš meč protiv La Valete doći će do promene u poslednjoj liniji Crvene zvezde.
Na nedeljnom treningu kao štoperski par uigravani su Tomas Fibel i Zoran Rendulić. Očekuje se da njih dvojica sutra budu na terenu, a da se kapiten Luković preseli na klupu.
U odnosu na susret na Malti moguća je još jedna izmena u prvih 11. Argentinac Pablo Mouče koji je ostavio solidan utisak trebalo bi da zaigra na poziciji desnog krila. U tom slučaju „višak“ u startnoj postavi bio bi Slavoljub Srnić.
stub srpstva mora bar tri igrača imati jbg ti koga bi hteo na tim pozicijama?!
ko visoko leti.....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen