Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Derbi Partizan-Zvezda [Kup/Srbije] 16.03/06.04

Alter was hat Partizan vs Crvena Zvezda

Mit Irland und Nordirland und Dublin zu tun ????????

Aber sonst geht es euch noch gut,oder ?
 
Ich frag mich ehrlich warum die Koroman überhaupt gekauft haben :(


naja ich hab damals schon gesagt als sie ihn wieder zurück geholt haben das Koroman nichts bringt...

Evandro kannste in die tonne ... Ilic mit 33 hat ihn kaputt gemacht

Borha sollte lernen aufs tor zu ballern :D sonst hat er etwas potenzial ein tor muss klar her aus seinen 100%gen die er gehabt hatte ...

Tosic soll lieber liebe machen mit Karleusa :D

Kadu big fail immer nur fallen lassen ...

Eure innenverteidiger definitiv zu jung für solch ein derby ...

Stamenkovic mit einer super parade respekt ...

der rest war ganz solide ...

Bei Partizan sind für mich Tejgo, Ilic und Iliev die besten gewesen

Savic Krstajic haben alles sauber gehalten hinten ... aber mit einigen fehlern



Ich war einmal in Dublin und einmal in Cork, sehr schöne Städte, aber das schönste finde ich immernoch die violettgrünen Felder vor den Küsten im Süden. :icon_smile:

haste dort urlaub gemacht oder einfach nur sponton ...???
 
Stanojević dobio derbi, izgubio kola (VIDEO

Nije šala, trener crno-belih Aleksandar Stanojević je ostao bez kola zbog pobede Partizana! Ista će, luksuzni "reno kupe", u narednom periodu voziti junak pobede nad Zvezdom Princ Tejgo, koji je trenerovog (sponzorskog) četvorotočkaša "zaradio" posle opklade.

- Radilo se o opkladi, Tejgu se svideo moj "reno kupe", a ja sam mu rekao da će dobiti ključeve ako da dva gola u derbiju. Takođe, upozorio sam ga da ako ne pobedimo nema ništa od kola. Zbog toga sam u jednom trenutku navijao i da Zvezda izjednači - rekao je Stanojević, koji će morati da potraži drugi automobil.

Sportal.rs

Tagoe mit nem neuen auto :D
 
Zvezda je imala više prilika za gol, ali je Partizan umeo da iskoristi svoje i na kraju pobedi sa 2:0.

auch hier nochmal...da smo naprijed iskoristili svoje sance, izasla bi utakmica na sa svim drugaciji nacin...e jbg vidjecemo sta ce se desiti na marakani, a uvjeren sam da ce im Robyy jebati mater, dakle da ce ovi igrati klasu bolje...

Zvijezda i danas pokazala da smo jaci, samo nam fale napadaci...polako polako
 
Zurück
Oben