Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

E rreh vëllai i burrit, kunata e çon në burg Transmetuar me: e Dielë, 26 Qershor 2011

Schon traurig zu lesen wie zurückgeblieben viele unserer Landsleute sind.
Gott bewahre... Anhand der Feedbacks der Leser liest man es sofort heraus.

Mjerit na. :(

Schon traurig zu lesen wie zurückgeblieben viele unserer Landsleute sind.
Gott bewahre... Anhand der Feedbacks der Leser liest man es sofort heraus.

Mjerit na. :(

als ob nur bei uns frauen geschlagen werden::roll:

nicht voreilig urteilen, wir wissen nicht was da genau passiert ist.. gewalt ist zwar keine lösung, aber ich glaub jeder mensch kann mal austicken

als ob nur bei uns frauen geschlagen werden::roll:
Das habe ich auch nie behauptet.

nicht voreilig urteilen, wir wissen nicht was da genau passiert ist.. gewalt ist zwar keine lösung, aber ich glaub jeder mensch kann mal austicken
Tue ich doch gar nicht. Ich schreibe nur, dass viele Leserbriefe einfach unmenschlich und unzivilisiert verfasst worden sind. Mehr auch nicht.

::roll:
njerzi prapa mbetur.

::roll: edhe qekjo komente palidhje. jo se me i qu prind ne altersheim osht ma mire... ::roll:

edhe kshtu a kshtu kan shku ketu koha, sod kerkush ma spo don sebashku me prind me nje shpi me nejt... u ndryshu. edhe kjo sasht arsje per dhunje dhe qartje ne familje
.

njeri sdi prej cilit planet je ti.

prej planetit tok jam une, prej shqiptaris jam. te na edhe pergjithsi kosove

prind kerkush si qon ne altersheim :facepalm:

nashti ka hy moda mu da me vllazen e mixhallar ama me prind s´dahet kerkush veq naj budall pa ftyr!
kur ti qojm na shqiptart prind ne altersheim une kam i than fmijeve te mi kur ti baj let ti thon vetit ma mir gjerman!

ai shqiptar qe nuk respekton bab e nan qe ja kan la mutin e kan rrit ai sasht as shqiptar as musliman e as katolik as kurgja!

edhe mos harro se ka me mijera familja qe jan bashk shume vllazni me ni shpi hala si perpara!! ka bile raste edhe mi vllazen babes jan hala bashk!

njeri sdi prej cilit planet je ti.

prej planetit tok jam une, prej shqiptaris jam. te na edhe pergjithsi kosove

prind kerkush si qon ne altersheim :facepalm:

nashti ka hy moda mu da me vllazen e mixhallar ama me prind s´dahet kerkush veq naj budall pa ftyr!
kur ti qojm na shqiptart prind ne altersheim une kam i than fmijeve te mi kur ti baj let ti thon vetit ma mir gjerman!

ai shqiptar qe nuk respekton bab e nan qe ja kan la mutin e kan rrit ai sasht as shqiptar as musliman e as katolik as kurgja!

edhe mos harro se ka me mijera familja qe jan bashk shume vllazni me ni shpi hala si perpara!! ka bile raste edhe mi vllazen babes jan hala bashk!

te lumt goja vella

Zurück
Oben