Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Gold AG - Patriot i Atdheut ?

Sazan soll Wahhabite sein?

Sieht das wahhabitisch aus?

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
ich habe mich verändert bruder^^

2wfuwwy.jpg

ti e meriton me te ofendu se ishe budall n'kry dhe qetnik n'zemer.

me ty jo.

sjam trim

hajt shko lufto per mitrovicen masi tek je patriot si skenderbeu^^

jam teper i bindun qe ti kurr liber me dore ske prek.

Ski Kultur. Qajo ty te mungon. Kulturë shqiptarit nuk ki.

Familja jem boll ka luftuar per Mitrovicë edhe financiarisht hala i ndihmon. Qka bon ti per Mitrovicë?
Qka ke bere ti per shtet?

Shkau prej paguan qata, qe prej përkrahë ti. Ti je adhurues i qatyre mjekroshave që skan as pak të bëj me islamin. Ata e marrin rrogen prej Serbis edhe shesin myslimanizëm.

Ti as shkollë s'besoj qe ke kry, se nuk din as mu sjellë.

Bruder, ich kenne dich. Das ist bei dir je nach Stimmung. Erinnere mich noch, als du dich türkisch gefühlt hast

174759_186488611391613_1386349_n.jpg

Aber mein persönlicher Favorit ist, als wir zur Hochzeit deines Freundes Binak gegangen sind, du gehst eben mit der Zeit

174598_192277707454818_7434081_n.jpg

Familja jem boll ka luftuar per Mitrovicë edhe financiarisht hala i ndihmon.

te besoj shoki. kurr mos u harroft kontributi dhe angazhimi i shqiptarve per vendin tone.

me respekt

sazan pasha

- - - Aktualisiert - - -

Bruder, ich kenne dich. Das ist bei dir je nach Stimmung. Erinnere mich noch, als du dich türkisch gefühlt hast

174759_186488611391613_1386349_n.jpg

Aber mein persönlicher Favorit ist, als wir zur Hochzeit deines Freundes Binak gegangen sind, du gehst eben mit der Zeit

174598_192277707454818_7434081_n.jpg

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

:haha:

te besoj shoki. kurr mos u harroft kontributi dhe angazhimi i shqiptarve per vendin tone.

me respekt

sazan pasha

- - - Aktualisiert - - -

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

:haha:

Sarkasm pom shet a?

Beso qka dush por veç familja jonë ather qka ka quajtur u kane maksimalja qka ka mujt nje familje me qu. Edhe hala qojnë.

Vete baben tende per 3 përqindëshin - minimalja qka ka qu nje shqiptar qe ndihet si një.

Por edhe familja jonë e gjane janë kanë edhe kanë luftuar për qat zop tok qe quhet sot Republika e Kosovës.

Zurück
Oben