G
Gelöschtes Mitglied 9433
Guest
wieso lässt man sowas nicht eine griechische firma übernehmen? kanns energean nicht?
Nein.
wieso lässt man sowas nicht eine griechische firma übernehmen? kanns energean nicht?
Zu 100% kann ich es nicht......aber vor Jahren habe ich mal ein Artikel gelesen das wir nicht das notwendige know how haben.bezweifle ich
energean haben doch erst vor kurzem die genehmigung erhalten in israel testbohrungen durchzuführen. aber in griechenland gehts nicht?
Ich frage mich das halt, da energean ja den auftrag von israel bekommen hat dort testbohrungen durchzuführen.
https://www.epmag.com/energean-picks-exploration-licenses-offshore-israel-1678561
Ja ja diese genannten Länder sind nicht am Balkan und zweitens sind vor allem Luxemburg und Belgien die netten Kinder von Deutschland.Das alleine sind keine echten Gründe......siehe Luxemburg oder Belgien, Schweiz.....die Schweizer leisten sich nicht mal ne "Bundeswehr" und stehen wie die anderen Genannten sehr gut da.........
Damit Griechenland Vorrang geht müssen alle 300 Politiker nicht nur Hinter Gittern sondern müssen auch Bluten.Hier ist vieles von Anfang an korrekt gelaufen, bei uns aber müssen heutige Generationen Fehler der vorherigen Arschlöcher ausbaden.......Wir werden damit fertig werden, weil Gott als Grieche seinem Liebling Grecoland sehr viel SWchätze gegeben hat und wir nach und nach da ran müssen. Wenn parallel dazu auch die politische Situation sich bessert, was ich sehr hoffe und auch denke, kommen wir langsam aus dem Loch..........
Da stimme ich da zu.Es wird dann so sein, dass genau zu dem Zeitpunkt unsere Regionalmacht tis Putzas in die Situation geraten wird, wo wir vor 5 Jahren waren.
So, die Kekse von vorhin sind weg, ich muß neue ranwirtschaften.......
Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εξωτερικών και Άμυνας θα βάλει τη "βούλα" στην προσεχή συνεδρίασή του για την προμήθεια με leasing των UAVs από το Ισραήλ, μετά το πράσινο φως που άναψε η Επιτροπή Εξοπλισμών της Βουλής. Η έγκριση του ΚΥΣΕΑ θα σηματοδοτήσει και την έναρξη των διαπραγματεύσεων για το τελικό κόστος για την χρονομίσθωση τους.
Άλλωστε όπως εξηγούσε στο OnAlert υψηλόβαθμη πηγή του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, τα κόστη των 16,5 εκατομμυρίων για τον πρώτο χρόνο και 9,5 εκατομμυρίων για τα επόμενα δυο έτη "αφορούν στις ανώτατες τιμές" και πρόσθετε: "άρα ο τελικός προϋπολογισμός του προγράμματος για τα UAVs θα είναι σαφώς χαμηλότερος". Αν και δεν πρόκειται για τις τελικές τιμές η ίδια πηγή τόνιζε εμφατικά ότι στο κόστος για την πρώτη χρονιά περιλαμβάνονται και οι εκπαιδεύσεις. Σε αυτόν τον τομέα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί εάν αυτές θα πραγματοποιηθούν στο Ισραήλ ή στην Ελλάδα.
Το σχέδιο προβλέπει την αγορά συνολικά έως και 20 UAVs, με την ίδια μέθοδο, με την καταρχήν χρονομίσθωή τους για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Κληθείς να δώσει εξηγήσεις, στα μέλη της Επιτροπής Εξοπλισμών, αναφορικά με την επιλογή των ισραηλινών UAVs, ο Αρχηγός ΓΕΑ, αντιπτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου, ήταν κάθετος αναφορικά με την ταύτιση του τύπου των αεροσκαφών με τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας και της χώρας.
Κατά τις ίδιες πηγές μάλιστα, φέρονται τα μέλη της επιτροπής να ζήτησαν περισσότερες εξηγήσεις για το γεγονός ότι δεν προκρίθηκε η αμερικανική λύση. To αποκαλούμενο ιπτάμενο «τέρας», το μη επανδρωμένο αεροσκάφος MALE MQ-1 Predator, δηλαδή. Σε αυτό το σκέλος η απάντηση ήταν ότι δεν δόθηκε η επιλογή του καθεστώτος της χρονομίσθωσης παρα μόνο εκείνη της πώλησης.
?????: ???? ??????? ?????????? ? "?????" ???? ????? UAVs ??? ?? ?????? - OnAlert.gr
periergo gia mia aristeri kivernisi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen