Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Επιχειρήσεις CSΑR στην 120ΠΕΑ – Συνεκπαίδευση με US Special Forces

29-11-2011 18:06:58
10 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28572&Itemid=139#
Συνεκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στην Αεροπορική Βάση της 120ΠΕΑ στην Καλαμάτα από άνδρες της 31 ΜΕΕΔ (Μοίρα Επιχειρήσεων Έρευνας Διάσωσης) της ΠΑ και της 347 Air Expeditionary Group (AEG) της αμερικανικής Αεροπορίας.
Οι άνδρες της 347 AEG φιλοξενούνται στην ΑΒ της Καλαμάτας στο πλαίσιο παρουσίας κλιμακίου της το οποίο στάθμευσε στην περιοχή εξαιτίας των επιχειρήσεων στη Λιβύη. Οι τπω΄σεις πραγματοποιήθηκαν από αμερικανικό C-130E το οποίο επίσης σταθμεύει στην 120ΠΕΑ, ενώ οι Αρχηγοί ρίψης ήταν Έλληνες.
Η συνεκπαίδευση πραγματοποιήθηκε μεταξύ 17 και 19 Νοεμβρίου και μεταξύ άλλων περιελάμβανε άλματα με αλεξίπτωτο ελεύθερης πτώσης, διαδικασίες πρώτων βοηθειών και μεταφοράς τραυματία στο πεδίο της μάχης καθώς και απεγκλωβισμού προσωπικού από ελικόπτερο μετά από ατύχημα.
Οι άνδρες των δύο μονάδων είχαν την ευκαιρία επίσης να ανταλλάξουν απόψεις για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων CSAR πίσω από τις γραμμές του εχθρού –καθώς οι Αμερικανοί διαθέτουν αξιόλογη εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα- όπως και στην παροχή πρώτων βοηθειών σε τραυματίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες σε εχθρικό περιβάλλον.
Τέλος να σημειωθεί πως οι ρίψεις πραγματοποιήθηκαν εντός της περιφέρειας του αεροδρομίου της Καλαμάτας.
31MEEDL4.jpg

31MEEDL5.jpg

31MEEDL1.jpg

31MEEDL2.jpg

31MEEDL3.jpg
 
Επιχειρήσεις CSΑR στην 120ΠΕΑ – Συνεκπαίδευση με US Special Forces

29-11-2011 18:06:58
10 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28572&Itemid=139#
Συνεκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στην Αεροπορική Βάση της 120ΠΕΑ στην Καλαμάτα από άνδρες της 31 ΜΕΕΔ (Μοίρα Επιχειρήσεων Έρευνας Διάσωσης) της ΠΑ και της 347 Air Expeditionary Group (AEG) της αμερικανικής Αεροπορίας.
Οι άνδρες της 347 AEG φιλοξενούνται στην ΑΒ της Καλαμάτας στο πλαίσιο παρουσίας κλιμακίου της το οποίο στάθμευσε στην περιοχή εξαιτίας των επιχειρήσεων στη Λιβύη. Οι τπω΄σεις πραγματοποιήθηκαν από αμερικανικό C-130E το οποίο επίσης σταθμεύει στην 120ΠΕΑ, ενώ οι Αρχηγοί ρίψης ήταν Έλληνες.
Η συνεκπαίδευση πραγματοποιήθηκε μεταξύ 17 και 19 Νοεμβρίου και μεταξύ άλλων περιελάμβανε άλματα με αλεξίπτωτο ελεύθερης πτώσης, διαδικασίες πρώτων βοηθειών και μεταφοράς τραυματία στο πεδίο της μάχης καθώς και απεγκλωβισμού προσωπικού από ελικόπτερο μετά από ατύχημα.
Οι άνδρες των δύο μονάδων είχαν την ευκαιρία επίσης να ανταλλάξουν απόψεις για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων CSAR πίσω από τις γραμμές του εχθρού –καθώς οι Αμερικανοί διαθέτουν αξιόλογη εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα- όπως και στην παροχή πρώτων βοηθειών σε τραυματίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες σε εχθρικό περιβάλλον.
Τέλος να σημειωθεί πως οι ρίψεις πραγματοποιήθηκαν εντός της περιφέρειας του αεροδρομίου της Καλαμάτας.
31MEEDL4.jpg

31MEEDL5.jpg

31MEEDL1.jpg

31MEEDL2.jpg

31MEEDL3.jpg
 
Mε περίεργη δήλωση κατά των αρμάτων μάχης Μ1Α1 ο Γ.Καρατζαφέρης!

29-11-2011 17:49:30
11 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28571&Itemid=172#

KaratzaferisS.jpg
Κατά της παραλαβής των δωρεάν αρμάτων μάχης Μ1Α1 τάχθηκε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ.Καρατζαφέρης, κάνοντας μια περίεργη δήλωση κατά της άφιξης του Αμερικανού αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν στη χώρα μας στις 5 Δεκεμβρίου
.

«Ο Αμερικανός αντιπρόεδρος κ. Μπάιντεν έρχεται στην Ελλάδα και δώρα φέρων: μερικά "σαπάκια" άρματα μάχης που περίσσεψαν από τον Πόλεμο του Κόλπου, με αντιπαροχή προφανώς την εκχώρηση της ονομασίας της Μακεδονίας στον επειγόμενο κ. Γκρουέφσκι» σημειώνει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή του ο Λαϊκός Ορδόδοξος Συναγερμός.

«Φυσικά θα συναντήσει όλο το πελατολόγιο της Ουάσινγκτον» τονίζεται στην ανακοίνωση, που καταλήγει με τη διαπίστωση ότι «ευτυχώς, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης δεν ανήκει στους πελάτες του Στέιτ Ντιπάρτμεντ».
 
Αυστριακό "φιλέτο" με LΕΟ2Α4 και Μ109Α5 για τον ΕΣ

30-11-2011 21:11:52
10 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28650&Itemid=47#


Ενδιαφέρον του Ε.Σ. για περίπου 60 άρματα μάχης LEO2A4 που αποσύρει ο αυστριακός Στρατός καθώς και 40 πυροβόλα Μ109Α2/Α5Ö (έκδοση Α5) καταγράφεται σύμφωνα με πηγές από το Επιτελείο, καθώς και τα δύο συστήματα (ειδικά τα LEO2Α4) είναι "είδος προς εξαφάνιση" έχουν στερέψει τα γερμανικά αποθέματα.
Για τα Μ-109 στην έκδοση Α5 που ήταν η υπέρτατη εξέλιξη μέχρι την έκδοση Α6 υπάρχει επίσηςμεγάλο ενδιαφέρον καθώς ως σύστημα δεν έχει καμία σχέση με τα Α2/Α3. Μόνο 12 από αυτά είχαν αγοραστεί στην δεκαετία του '90 από τον Ε.Σ. και λόγω μεγάλου κόστους από εκεί και πέρα υπήρξαν προμήθειες μόνο μεταχειρισμένων από την Γερμανία.
Τα αυτοκινούμενα πυροβόλα Μ109Α2/Α5Ö της Αυστρίας δαθέτουν ημιαυτόματα σύστημα γέμισης, αδρανειακό σύστημα ναυτιλίας και αρκετές ομοιότητες με το Μ109Α6 Paladin, με κυριότερη αυτή του πυροβόλου.
Η παραπάνω έκδοση αναπτύχθηκε για την Αυστρία και την Ελβετία. Το ηλεκτρονικό σύστημα ναυτιλίας και στοχοποίησης που διαθέτει είναι το NORA. Μέσω της μονάδας ελέγχου το κάθε πυροβόλο διασυνδέεται με το EAFLS (Electronic Artillery Fire Control System).
Οι πρώτες αναβαθμισμένες εκδόσεις -Α5Ö παραδόθηκαν το 1998, από αποθέματα -Α5 που αποκτήθηκαν από τις ΗΠΑ. Τα υπόλοιπα Α/Κ πυροβόλα της εξελιγμένης έκδοσης προήλθαν από εκσυγχρονισμό των αγορασθέντων από τις Βρετανικές Δυνάμεις Γερμανίας.
Ο αυστριακός Στρατός Από τα 1.147 οχήματα που έχει στη διάθεσή του (άρματα, τεθωρακισμένα οχήματα, ΤΟΜΑ κτλ), θα διατηρήσει σε υπηρεσία μόνο 389. Επιπλέον θα καταστραφεί και μεγάλος όγκος πυρομαχικών για τα οποία επίσης ενδιαφέρεται ο Ε.Σ. από την στιγμή που έχουν διάρκεια ζωής και αφορούν συστήματα που βρίσκονται σε υπηρεσία στον Ε.Σ.. Ενδιαφέρον υπάρχει και για τα οχήματα περισσυλογής αρμάτων Μ578
Όλα θα εξαρτηθούν από το ποσό που θα ζητήσουν οι Αυστριακοί. Αν είναι χαμηλό το κόστος ("δεν ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ μαζί με τα μεταφορικά") μας λέχθηκε χαρακτηριστικά τότε θα ταξιδέψει επιτροπή του Ε.Σ. στην Αυστρία για να δει σε τι κατάσταση βρίσκονται τα οχήματα.Πάντως η ίδια πηγή σημείωνε ότι "Δεν πρέπει να αδιαφορήσουμε για τέτοιο φιλέτο. Ειδικά τα αυτοκινούμενα πυροβόλα, τεχνολογικά είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Μπορούν να εκπέμψουν πυρά με διπλάσια ταχύτητα βολής απ'ότι τα Α2/Α3 που έχουμε προμηθευτεί από την Γερμανία"
 
Προσβολές ακριβείας με ΗΟΒOS & LGB - Αποκλειστικές φωτογραφίες

02-12-2011 15:28:02
7 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28804&Itemid=139#
Βολές με βόμβες κατεύθυνσης λέιζερ (φωτο πρώτης σελίδας) και ηλεκτροοπτικής καθοδήγησης πραγματοποίηκαν την προηγούμενη εβδομάδα από αεροσκάφη της 338 Μοίρας που εδρεύει στην 117ΠΜ στην Ανδραβίδα. Οι αφέσεις των όπλων εντάσσονται στο πλαίσιο της υφιστάμενης επιχειρησιακής εκπαίδευσης της Μοίρας η οποία έχει ως πρωτεύοντα ρόλο τις προσβολές αέρος-εδάφους.
Τα όπλα με τα οποία η 338Μ πραγματοποίησε τις βολές ήταν με κατευθυνόμενες βόμβες GBU-8 Hobos, και GBU-12. Οι βολές πραγματοποιήθηκαν στα πεδία βολής Κρανέα και Καράβια.
Η κατάδειξη των "GBU-" πραγματοποιήθηκε από ατρακτίδιο LITENING ΙΙ ALD που διαθέτει η Μοίρα.
Το ατρακτίδιο εκτός από τον καταδείκτη λέιζερ διαθέτει μονάδα FLIR με μεγάλο και στενό πεδίο θέας, για την αναγνώριση στόχων και κάμερα υψηλής ευκρίνειας CCD για την αναγνώριση της περιοχής προσβολής κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επομένως εκτός των βομβών κατεύθυνσης λέιζερ το ατρακτίδιο προσφέρει εγκλωβισμό τόσο μέσω της μονάδας CCD για τις βόμβες HOBOS όσο και μέσω του FLIR για βλήματα AGM-65G Maverick.
Τόσο η άφεση των όπλων όσο και η κατάδειξή τους πραγματοποιήθηκε από το ίδιο αεροσκάφος το οποίο μετέφερε τον καταδείκτη λέιζερ και το φορτίο των βομβών σε εσωτερικό φορέα το πρώτο και σε υποπτερυγικό το δεύτερο. Η άφεση των βομβών πραγματοποιήθηκε από μια ποικιλία υψών που κυμαίνονταν από 8000 έως και 12000 πόδια.
Η βόμβα GBU-8 έχει βάρος 2000 λιβρών, και η GBU-10 επίσης 2000 λιβρών.
GBU8Large4.JPG

F-4AUP ενώ φέρει την κατευθυνόμενη βόμβα HOBOS GBU-8, κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης (C) Γιάννης Ρηγόπουλος για DefenceNetMedia
GBU8Large3.JPG

GBU8Large6.JPG

To F-4AUP στο υπόστεγο της 338Μοίρας φορτωμένο με ατρακτίδιο Litening II και HOBOS (C) Γιάννης Ρηγόπουλος για DefenceNetMedia
GBU8Large5.JPG

Απογείωση για την πραγματοποίηση της βολής. Επόμενος σταθμός πεδίο βολής Καράβια! (C) Γιάννης Ρηγόπουλος για DefenceNetMedia
GBU8Large.JPG

GBU8Large2.JPG

Εικόνες από το ατρακτίδιο Litening II την ώρα που η GBU-8 πλήττει το στόχο
GBU10Large.jpg

GBU10Large2.jpg

Ακόμη δύο λήψεις από το ατρακτίδιο Litening II κατά τη διάρκεια στόχευσης και προσβολής GBU-12 στο στόχο
GBU16Large.jpg

GBU16Large2.jpg

Λήψη από παλαιότερη άφεση όπλου GBU-16 σε συνεργασία με ατρακτίδιο Litening II από F-4AUP της 338 Μοίρας. Η GBU-16 έχει βάρος 1000 λιβρών.
 
Νέα κεφαλή για τους πυραύλους ATACMS στα νησιά (βίντεο)

02-12-2011 22:13:55
1 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=28822&Itemid=47#
Mια νέα κεφαλή αυξημένης φονικότητας τόσο για τις ρουκέτες του MLRS, όσο και για το τακτικό βλήματα ATACMS, που χρησιμοποιεί τον ίδιο φορέα εκτόξευσης (σύστημα GMLRS+ - Guided Multiple Launch Rocket Systems Plus). αλλά με χαρακτηριστικά που μειώνουν τυχόν παράπλευρες απώλειες, θα παρουσιαστεί στον Ελληνικό Στρατό. Τη νέα κεφαλή ανέπτυξε η Lockheed Martin, σε συνεργασία με την Aerojet. Η δοκιμή που έγινε στο νέο όπλο ήταν απόλυτα επιτυχημένη. η οποία μάλιστα ανακοίνωσε ότι δοκίμασε την κεφαλή για τους πυραύλους Η κεφαλή κατασκευάζεται είναι κλιμακωτών αποτελεσμάτων (scalable effects warhead). Δηλαδή, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να ελέγχει το εύρος της εκτόνωσής της, ανάλογα με τον στόχο.
Η δοκιμή έγινε στο πεδίο βολής White Sands του Νέου Μεξικού, με εκτόξευση πυραύλου ATACMS. Ο στόχος βρισκόταν σε απόσταση 49 χιλιομέτρων και πριν τη βολή έγινε επιλογή χαμηλής εκτόνωσης ισχύος της κεφαλής. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα για τη μείωση των παράπλευρων απωλειών, είτε σε έμψυχο δυναμικό ή σε υλικά, ελέγχοντας το εύρος της καταστροφής.
Σημειώνουμε ότι όπως έχει αποκαλύψει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, η ελληνική πλευρά ετοιμάζεται να αναπτύξει πυραύλους ATACMS στα νησιά για προσβολή περιοχών συγκέντρωσης αποβατικών δυνάμεων στα τουρκικά παράλια...



Die griechischen insel werden voraussichtlich mit diesen dinger aufgerüstet.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SjzvNo7bmt0#!


M39 Army Tactical Missile System (ATACMS) - YouTube!
 
Στις ΗΠΑ ομάδα του ΓΕΣ για τα 400 Μ1Α1 Abrams

06-12-2011 15:29:23
12 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=29048&Itemid=172#
M1A1S.jpg
Αναχώρησε για τις ΗΠΑ ομάδα αξιωματικών του ΕΣ οι οποίοι θα επισκεφτούν τους χώρους αποθήκευσης των M1A1 Abrams του αμερικανικού Στρατού όπου θα επιλέξουν συνολικά 400 άρματα μάχης M1A1 για τον ΕΣ. Υπενθυμίζεται ότι ο EΣ είχε υποβάλει το 2010 αίτημα στις ΗΠΑ για την απόκτηση των εν λόγω αρμάτων μάχης το οποίο αρχικά είχε απορριφθεί.
Το αίτημα υποβλήθηκε ξανά στις αμερικανικές υπηρεσίες αρχές του 2011 και έγινε δεκτό με την προϋπόθεση το κόστος μεταφοράς το οποίο υπολογίζεται στα 5 εκατ. ευρώ να το αναλάβει η ελληνική πλευρά. Η διαδικασία επιθεώρησης και επιλογής των αρμάτων θα διαρκέσει αρκετό χρονικό διάστημα αφού όπως είχε αναφερθεί από το defencenet.gr οι Αμερικανοί διαθέτουν περίπου 1000 άρματα μάχης σε αποθήκευση από τα οποία θα γίνει η επιλογή.
Το κόστος απόκτησης των συγκεκριμένων αρμάτων μάχης θα είναι σχεδόν μηδενικό. Σύμφωνα δε με πληροφορίες καταβάλλεται προσπάθεια την μεταφορά των 400 αρμάτων να την αναλάβουν Έλληνες εφοπλιστές χωρίς κόστος για το ελληνικό Δημόσιο. Τα μεταχειρισμένα αμερικανικά άρματα θα αντικαταστήσουν τα παλαιά Leopard 1A5 τα οποία υπηρετούν στις Μηχανοκίνητες Ταξιαρχίες Πεζικού στην ηπειρωτική χώρα.
Τα άρματα αυτά ουσιαστικά αν χρειαστεί θα συνεπιχειρήσουν με τα Leopard 2A4/HEL τα οποία όμως είναι εξοπλισμένα με πυροβόλο των 120 χλστ δημιουργώντας έτσι ζήτημα υποστήριξης τεθωρακισμένων μονάδων με δύο είδη πυρομαχικών. Η αξιοποίηση των αμερικανικών αρμάτων από τις Μηχανοκίνητες Ταξιαρχίες θα ομογενοποιήσει το τομέα των πυρομαχικών ενώ τα Leopard 1A5 θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα παλαιά M48A5 MOLF στα νησιά του Αιγα
 
Σε αποστολές «εμψύχωσης» του προσωπικού της ΠΑ –ιπταμένου και εδάφους- "εμπλέκεται" - από αύριο ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Αντώνιος Τσαντηράκης καθώς οι στιγμές είναι κρίσιμες και όπως εκτιμούν κύκλοι στο ΓΕΑ οι επόμενοι 6 με 8 μήνες θα είναι εξαιρετικά κρίσιμοι τόσο για τη χώρα όσο και για την ασφάλειά της. Πιο συγκεκριμένα ο Αρχηγός πρόκειται να επισκεφθεί αύριο την 116ΠΜ στον Άραξο –έδρα των Μοιρών F-16 Adv. και A-7E- αλλά και την 117ΠΜ έδρα των F-4E AUP αλλά και του Σχολείου Όπλων και Τακτικής (ΣΟΤ).
Ο Α/ΓΕΑ πρόκειται να επιστήσει την προσοχή σε όλο το προσωπικό των μονάδων, για το ουσιαστικό έργο που επιτελούν, ουσιαστικό για την επιβίωση της χώρας αλλά και για ένα παραπάνω λόγο: Ότι η ασφάλεια της πατρίδας προηγείται ακόμη και αυτού του προβλήματος της προσωπικής επιβίωσης.
Ο Αρχηγός πρόκειται να συνεχίσει τις επισκέψεις του και σε άλλες μονάδες της ΠΑ επισκεπτόμενος Σκύρο –μια ιδιαίτερα κρίσιμη Σμηναρχία Μάχης για τις αναχαίτιση της τουρκικής επιθετικότητας στο Αιγαίο- όπως και την Τανάγρα (114ΠΜ), Λάρισα (110ΠΜ) και τη Ν. Αγχίαλο (111ΠΜ).
Παράλληλα και με προσωπικές ενέργειές του επιλύθηκε το πρόβλημα εξεύρεσης κονδυλίων των για τα καύσιμα στα A-7E/TA-7C και τα αεροσκάφη δεν πρόκειται να αποσυρθούν από την ενεργό υπηρεσία όχι τουλάχιστον πριν από την παρέλευση τριετίας. Άλλωστε ο Αντιπτέραρχος (Ι) Α. Τσαντηράκης ήταν χειριστής στα συγκεκριμένα αεροσκάφη και γνωρίζει από «πρώτο χέρι» τις πραγματικές δυνατότητες του αεροσκάφους και στο πλαίσιο αυτό θεωρεί πως τα αεροσκάφη έχουν να προσφέρουν στον αμυντικό σχεδιασμό των ΕΔ.
Το γενικότερο κλίμα πάντως και έτσι όπως περιγράφεται από τις τελευταίες κινήσεις της τουρκικής Αεροπορίας (υπερπτήσεις και εμπλοκές) περιγράφεται ως «θερμό» και η ΠΑ βρίσκεται σε «κόκκινο» συναγερμό και αυτός είναι ένας από τους λόγους των επισκέψεων του Αρχηγού στις πολεμικές Μοίρες.
 
loool

lg.php


lg.php


lg.php



Χρήστης Κωδικός Είσοδος Εγγραφή Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
arrow.png
ΤΟΥΡΚΙΑ
arrow.png
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
arrow.png
Ο «εξολοθρευτής» της ΤΗΚ καθηλώνεται στο έδαφος λόγω Ισραηλινού εμπάργκο
Ο «εξολοθρευτής» της ΤΗΚ καθηλώνεται στο έδαφος λόγω Ισραηλινού εμπάργκο

06-12-2011 17:07:32
10 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=29053&Itemid=164#
Σοβαρά προβλήματα επιχειρησιακής διαθεσιμότητας ο στόλος των τουρκικών αεροσκαφών κρούσης F-4Ε 2020 Terminator. Σύμφωνα με πληροφορίες των ελληνικών υπηρεσιών η διαθεσιμότητα των συγκεκριμένων αεροσκαφών δεν ξεπερνά το 40% και βαίνει συνεχώς μειούμενη λόγω του άτυπου εμπάργκο που έχει επιβάλει το Ισραήλ στην Τουρκία (ως γνωστό τα F-4Ε 2020 Terminator έχουν εκσυγχρονιστεί από την ισραηλινή εταιρεία ΙΑΙ).
Χαρακτηριστικό είναι ότι στο Αιγαίο εδώ και αρκετές εβδομάδες έχουν μειωθεί δραματικά οι είσοδοι των F-4Ε 2020 Terminator λόγω αυτής της εξέλιξης.

Σύμφωνα με ισραηλινές πηγές παρά τους κανιβαλισμούς που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι μηχανικοί της ΤΗΚ υπολογίζεται ότι εάν διατηρηθεί ο μέχρι σήμερα ρυθμός χρήσης των μαχητικών, το ερχόμενο καλοκαίρι δεν θα βρίσκεται σε επιχειρησιακή κατάσταση ούτε ένα αεροσκάφος.
Το αεροσκάφος κρούσης F-4Ε 2020 Terminator είναι το αποτέλεσμα του προγράμματος εκσυγχρονισμού των αεροσκαφών F-4E της τουρκικής Αεροπορίας από την ισραηλινή εταιρεία ΙΑΙ μετά από την ανάληψη του σχετικού συμβολαίου τον Αύγουστο του 1995 έναντι 600 εκατ. δολαρίων. Το πρόγραμμα περιελάμβανε την δομική αναβάθμιση των αεροσκαφών, νέες καλωδιώσεις, όμως η πιο σημαντική αναβάθμιση αφορούσε τον τομέα των ηλεκτρονικών.
Το πακέτο περιελάμβανε νέο ραντάρ της εταιρείας Elta EL/M-2032 ISAR με δυνατότητες SAR/GMTI (το οποίο σημειωτέον είχε αναπτυχτεί για το ακυρωθέν ισραηλινό μαχητικό LAVI) νέο υπολογιστή αποστολής IAIC, εγκατάσταση αρτηρίας δεδομένων MIL-STD-553B, νέο υπολογιστή πτήσης της Astronautics, νέα συστήματα UHF, IFF, AVTR, παρεμβολέα EL/L-8222 της Elta, σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου AN/ALQ-178V3.
Το αεροσκάφος πιστοποιήθηκε ώστε να μπορεί να φέρει τους πυραύλους AGM-142 Popeye/Have NapAGM-65D/G Maverick, AGM-88 HARM, το ισραηλινό ατρακτίδιο σκόπευσης Litening-II, κατευθυνόμενες βόμβες GBU-10/12 Paveway II LGB, ενώ μπορεί να εξαπολύσει βλήματα αέρος-αέρος AIM-7 Sparrow and AIM-9 Sidewinder.
Συνολικά 54 αεροσκάφη εκσυγχρονίστηκαν, 26 στο Ισραήλ και 28 στην Τουρκία. Μετά από ατυχήματα έχουν απομείνει 50 αεροσκάφη, ενώ αναμένεται να παραμείνουν σε υπηρεσία τουλάχιστον μέχρι το 2015.
 
Klein mein...kopsimo:P

Απόντα τα τουρκικά πλοία και αεροσκάφη από τον «Όμηρο» - Τον επιτηρούν οι Αμερικανοί

13-12-2011 15:49:06
8 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=29477&Itemid=87#
Oilrig.jpg
Αμερικανικά αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας κατά πάσα πιθανότητα P-3C Orion περιπολούν και επιτηρούν την θαλάσσια περιοχή γύρω από την εξέδρα Όμηρος στην κυπριακή ΑΟΖ. Οι επιχειρήσεις αυτές των Αμερικανών είχαν ξεκινήσει αρκετό καιρό πριν αλλά αξίζει να επισημανθεί ότι έχει σχεδόν σταματήσει εντελώς η παρουσία τουρκικών και ισραηλινών αεροσκαφών στην περιοχή.

Τα αμερικανικά αεροσκάφη επιχειρούν από την Σούδα της Κρήτης. Σύμφωνα με την εφημερίδα Φιλελεύθερος που επιβεβαιώνονται και από πηγές του Υπουργείου Άμυνας της Κύπρου, με έγκριση της κυπριακής Κυβέρνησης, αμερικανικά αεροσκάφη με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικό εξοπλισμό, πραγματοποιούν καθημερινές πολύωρες πτήσεις επόπτευσης της περιοχής, καταγράφοντας κάθε κίνηση στον αέρα και στη θάλασσα, ενώ περιοδικά τον ρόλο αναλαμβάνουν επίσης αεροπλάνα από την ίδια βάση, ειδικά στον εντοπισμό υποβρυχίων.
Όπως ο ίδιος ο υπουργός Άμυνας της Κύπρου είχε αποκαλύψει την περασμένη εβδομάδα, το ίδιο γίνεται και στη θάλασσα με την παρουσία πολεμικών πλοίων των ΗΠΑ.
 
Zurück
Oben