Monte-Grobar
Spitzen-Poster
Ihr sprecht ja wie wenn ich Deutsch versuche zu sprechen während ich mich übergebe... :roll:
Ihr sprecht ja wie wenn ich Deutsch versuche zu sprechen während ich mich übergebe...
Tornado schrieb:ey ihr schwulen schweizer, ihr immer mit eurem li am Ende!
hAbt ihr so kleine schwänzli oder was?
Ravnokotarski-Vuk schrieb:Tornado schrieb:ey ihr schwulen schweizer, ihr immer mit eurem li am Ende!
dis schwänzli isch glaubs es bitzli chlinner
riza schrieb:Ravnokotarski-Vuk schrieb:Tornado schrieb:ey ihr schwulen schweizer, ihr immer mit eurem li am Ende!
dis schwänzli isch glaubs es bitzli chlinner
Auso würklech, dir schiss Bureschwizer
Ravnokotarski-Vuk schrieb:En Buureschwizer het mer mal gseit: Ohni Buure da gits kei Späck, mit de Jugos nur mehh Dräck
Taulant schrieb:Ravnokotarski-Vuk schrieb:En Buureschwizer het mer mal gseit: Ohni Buure da gits kei Späck, mit de Jugos nur mehh Dräck
Na wo er Recht hat
Ravnokotarski-Vuk schrieb:Taulant schrieb:Ravnokotarski-Vuk schrieb:En Buureschwizer het mer mal gseit: Ohni Buure da gits kei Späck, mit de Jugos nur mehh Dräck
Na wo er Recht hat
Die denked sogar das Albaner Jugos seged Also beleidige dich nöd selber
Taulant schrieb:Ravnokotarski-Vuk schrieb:Taulant schrieb:Ravnokotarski-Vuk schrieb:En Buureschwizer het mer mal gseit: Ohni Buure da gits kei Späck, mit de Jugos nur mehh Dräck
Na wo er Recht hat
Die denked sogar das Albaner Jugos seged Also beleidige dich nöd selber
Ech weiss D'Schwiizer interessiert doch nor ehre Garte ond ehres Land, sösch händs kei Ahnig vo de Wält.
Huere abgschottete Burestaat^^
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen