Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Lokalwahlen in Mazedonien 2013 | Локални избори во Македонија 2013

Welche Partei würdet ihr wählen?

• Umfrageteilnehmer
    34
In Ohrid hat ein Goldfisch die Wahl richtig vorhergesagt.

Jetzt bekommt er ein geräumiges Aquarium im Büro des neuen Bürgermeisters. :lol:

[h=1]ЗЛАТНАТА РИПКА ГО ПОГОДИ ГРАДОНАЧАЛНИКОТ НА ОХРИД – ЌЕ МУ ЈА ПОДАРАТ ВО ПОСЕБЕН АКВАРИУМ[/h]Охридското Супер радио, како што вети, вчера по 19:00 часот го објави „изборот“ на рипката Желба за градоначалник на Охрид.Златната рипка Желба пред два дена „го бираше“ својот фаворит меѓу двајцата најсериозни кандидати за градоначалници на Охрид, Александар Петрески од „Сојузот за иднината“ и д-р Никола Бакрачески од ВМРО-ДПМНЕ. Откако неколку минути се колебала од кој дел на поделениот аквариум да земе храна, рипката сепак тргнала кон делот кој беше обележан со сликата и партиските бои на кандидатот за градоначалник на Охрид од редовите на ВМРО-ДПМНЕ д-р Никола Бакрачески.Рипката одбираше градоначалник по примерот на октоподот Пол кој ги предвидуваше резултатите на Светското првенство во фудбал во Јужна Африка, вели главниот и одговорен уредник на Супер радио Сашо Митаноски.
Според Митаноски, рипката Желба ќе ги помни долго и сите ветувања кои ги дадоа кандидатите за време на кампањата, а ќе му биде подарена на новиот градоначалник заедно со посебно дизајнираниот аквариум.

Zum Glück haben die Albaner in Kicevo gewonnen

@Salios heul jetzt

lol wieso soll ich heulen du pfeiffe hahaa ;-)
Mir ist scheissegal wer in Kicevo herrscht mir ist Wichtig dass in Ohrid ein guter Mann gewonnen hat. Ich hoffe der Gewinner von Kica investiert auch mal in die Stadt und macht auch was..! ;-)

- - - Aktualisiert - - -

DPA verkündet den Sieg über Struga, in der zweiten Runde wollen sie in Tetovo angreifen.

Makfax.com.mk

Komisch ich lese überall das Vladimir Kocevski mit 41% gewonnen hat :o

lol wieso soll ich heulen du pfeiffe hahaa ;-)
Mir ist scheissegal wer in Kicevo herrscht mir ist Wichtig dass in Ohrid ein guter Mann gewonnen hat. Ich hoffe der Gewinner von Kica investiert auch mal in die Stadt und macht auch was..! ;-)

- - - Aktualisiert - - -

Komisch ich lese überall das Vladimir Kocevski mit 41% gewonnen hat :o

Du warst der der Rumgeheult hat wegen den Wahlen in Kercova du sagtest mehr Mazedöner leben in Kerçova als Albaner heul du Affe

41% sind nicht 51%, es wird eine stichwahl geben

hmm ok danke. Überall steht was anderes.

- - - Aktualisiert - - -

Du warst der der Rumgeheult hat wegen den Wahlen in Kercova du sagtest mehr Mazedöner leben in Kerçova als Albaner heul du Affe
Fresse Arschgesicht! Ja weil es mehr Mazedonier gab ich wusste nicht das einige Gemeinden angegliedert wurden also halt deine verdammte Fresse!!

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Diese Zahlen unterscheiden sich aber extrem mit den Zahlen von Makedonier was Struga anbelangt.

So viel ich weiss ging das ja in die 2. Runde danach, Sela von der PDSH (DPA) hat gewonnen, er bekam noch die anderen Stimmen von der BDI (DUI)

Anhänge

Diese Zahlen unterscheiden sich aber extrem mit den Zahlen von Makedonier was Struga anbelangt.

So viel ich weiss ging das ja in die 2. Runde danach, Sela von der PDSH (DPA) hat gewonnen, er bekam noch die anderen Stimmen von der BDI (DUI)

Mit Sicherheit nicht...

PS: Oder meintest du unter den beiden alb. Kandidaten?

- - - Aktualisiert - - -

BILD DES TAGES :haha:

male, male, male, seljacana :D

Anhänge

Zurück
Oben