IN.PE.RA.TO.RE.BT
Gesperrt
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Policia e Lushnjës arrestoi mbrëmë Arjan Allën, i cili akuzohet për vrasjen e bashkëfshatarit të tij, Shemshir Muça. Pas dëshmive të marra nga personat që faleshin në xhaminë e fshatit Dushk dhe informacioneve të siguruara në rrugë operative, blutë zbuluan se besimtari mysliman Shemshir Muça u ekzekutua nga 38-vjeçari Alla.
“Unë jam besimtar dhe shkoj e falem për çdo ditë në xhaminë e fshatit. Të premten pasi mbaruam ritin e faljes u zura me Muçën. Unë i thashë atij se nuk je besimtar, ndaj u zumë dhe e vrava”, ka thënë Alla.
Albeu.com - Vrasja në xhami, arrestohet autori
Übersetzung:
Die Polizei in Lushnja verhaftete gestern Arjan Alla, der wegen Mordes an Shemshir Muca angeklagt wird. Den Augenzeugenberichten der Personen, die in der Moschee des Dorfes "Dushk" beteten und gesicherten Informationen zu folge, wurde Shemshir Muca vom 38-jährigen Arjan Alla umgebracht.
"Ich bin ein Gläubiger und deswegen bete ich jeden Tag in der Moschee. Am Freitag kam es nach dem Gebet zu einem Streit mit Muca. Ich sagte, dass er kein Gläubiger wäre, deswegen stritten wir und deswegen tötete ich ihn" sagte Alla.
Anhänge
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.