Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus Griechenland

• Ersteller Ersteller Gelöschtes Mitglied 9433
  • Erstellt am Erstellt am
Ο ΦΛΑΜΑΝΔΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΟΡΙΟΦΥΛΑΚΩΝ
Posted on March 10, 2020 by anaktisiadmin

100320-Langenhove.jpg

O Φλαμανδός βουλευτής Dries Van Langenhove τουVlaams Belang, μαζί με συνοριοφύλακες Έλληνες στον Έβρο. Οι Έλληνες συνοριοφύλακες, με μεγάλη χαρά θέλησαν να φωτογραφηθούν όταν έμαθαν ότι ο συγκεκριμένος βουλευτής ανέμισε την ελληνική σημαία μέσα στην βελγική βουλή. Ας δούμε όμως τι είπε στην ομιλία του ο Φλαμανδός βουλευτής:
Ο Dries van Langenhove, ο οποίος είναι το νεότερο μέλος του κοινοβουλίου, είχε ως στόχο τους σημερινούς και πρώην πρωθυπουργούς του Βελγίου σε μια συναρπαστική ομιλία ύψωσε την ελληνική σημαίας σε μια ένδειξη αλληλεγγύης.
«Κύριε πρωθυπουργέ, αν έδινα τα κλειδιά του σπιτιού μου σε έναν διαρρήκτη για να τον πληρώσω να μην διαρρήξει το σπίτι μου, θα λέγατε ότι είμαι τρελός», είπε ο Van Langenhove. «Λοιπόν, αυτό ακριβώς έκαναν όλα τα κόμματα του Βελγίου, το 2016 όταν υπέγραψαν την συμφωνία εκβιασμού με τον Ερντογάν. Του δώσαμε τα κλειδιά στα ευρωπαϊκά σύνορά μας και στη συνέχεια του καταβάλλουμε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ, για να μην κάνει… κατάχρηση αυτών των κλειδιών», είπε προσθέτοντας:
«Αλλά ο Ερντογάν, φυσικά, είναι πολύ πιο έξυπνος από ό,τι εσείς. Οι Τούρκοι έχουν έναν ηγέτη ο οποίος – σε αντίθεση με εσάς – ξέρει τι είναι «Realpolitik». Ο Ερντογάν γνώριζε από την αρχή ότι θα μπορούσε πολύ εύκολα να εκβιάσει την Ευρώπη με αυτή την συμφωνία.»
«Ξέρεις αυτή τη σημαία, κύριε Πρωθυπουργέ; Ξέρετε αυτούς τους ανθρώπους;» Ρώτησε ο Van Langenhove. «Είναι οι Έλληνες, και φρουρούν τα σύνορά μας. Παρακολουθούν επίσης το μέλλον μας. Επομένως, η ερώτησή μου είναι απλή, κυρία Wilmès: Συνειδητοποιείτε τώρα ποιος είναι ο πραγματικός μας σύμμαχος;»

Die neue Regierung räumt Athen seit 6 Monaten ordentlich auf.

Ich finde das Mitsos....einen sehr guten Job macht.Im fall Corona hat er für mich besser reagiert als Deutschland.Hoffentlich bringt er der rest auch auf vorderman.

Merci:)
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Ich finde das Mitsos....einen sehr guten Job macht.Im fall Corona hat er für mich besser reagiert als Deutschland.Hoffentlich bringt er der rest auch auf vorderman.

Hätte man ihm kaum zugetraut ich zumindest hab ihm das nicht zugetraut. Nach gefühlt 100 Vollidiot die nur wegen ihrem Nachnamen Präsident wurden scheint es so das wir auch mal glück haben und einer dabei ist der auch mal was taugt.:lol: Ich bin eher gewöhnt pessimistisch auf die griechischen Regierungen zu schauen aber wollen wir mal hoffen das er die illegale Migration stark eindämmen kann die nächsten Jahre.

Merci:)
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Das war übrigens auch ein Tip von Velopoulos :lol: er hat in irgendeiner Sendung der Regierung geraten diese gepanzerten Fahrzeuge für den Grenzschutz zu benutzen da sie von der griechischen Küstenwache beschlagnahmt wurden weil sie illegal auf dem weg nach Libyen waren. 8 gapanzerte militärfahrzeuge zum Nulltarif auch nicht schlecht:lol:

Das war übrigens auch ein Tip von Velopoulos :lol: er hat in irgendeiner Sendung der Regierung geraten diese gepanzerten Fahrzeuge für den Grenzschutz zu benutzen da sie von der griechischen Küstenwache beschlagnahmt wurden weil sie illegal auf dem weg nach Libyen waren. 8 gapanzerte militärfahrzeuge zum Nulltarif auch nicht schlecht:lol:
Und von wo kriegt ihr die Ersatzteile wenn einige von denen auf der Strecke bleiben :haha:

Zurück
Oben