G
Gelöschtes Mitglied 9433
Guest
Die Albaner in FYROM wollen den Namen des Landes ändern und Gruevski wird rot vor Wut.
Hippokrates
Yeap habe ich letztens auch gelesen.
Die Albaner in FYROM wollen den Namen des Landes ändern und Gruevski wird rot vor Wut.
Hippokrates
Was meinst du damit genau?
Heraclius
Heraclius
Heraclius
DPA asks Gruevski to Change name of country
Thursday, 29 December 2011
MINA Breaking News
![]()
DPA spokesman Imer Aliu today asked PM Gruevski to immediately change the name of the country in order to enter NATO and EU!
The question was tabled by the Partia Demokratike Shqiptare spokesman after a speech by the Prime Minister when he gave a status update on the negotiations with Greece.
Imer Aliu is regarded as a man with short fuse among "politicians". He is famous for stating he has an alliance to Kosovo and not Macedonia (despite his salary coming from Macedonian tax payers).
Aliu is also well known for not being able to make a distinction between nationality and ethnicity. Although not a holder of Albanian passport, he claims nationality and citizenhip of Albania on a governmental website.
These fails may also be a result of attending SEE University in Tetovo where thousands of 'students' were issued diplomas without ever attending the 'university'.
At least Aliu has numerous other skills that have qualified him for Parliament, a Minister and DPA's spokesman: In his bio, he has stated "Internet, Photoshop, Word" as knowledge and interests.
ДПА бара Македонија да си го смени името
Yeap habe ich letztens auch gelesen.
Das stand auch überall in den fyromischen Zeitungen, aber sowas wird hier gerne verschwiegen. ;-)
Hippokrates
Albanische Parteien in FYROM drängen zur Namensänderung, damit das Land endlich vorwärts kommt. Die Albaner haben schon längst verstanden, dass die Politik Gruevskis schädlich für FYROM ist und eine NATO- oder EU-Mitgliedschaft in weiter Ferne bleibt.
Hippokrates
Für die "positiven" Nachrichten eröffnest du doch auch ein Thread, warum nicht über den Konflikt zwischen Alabaner und Fyromer.HAHAHAHAHAHAHAHA
FAIL.gr
http://www.balkanforum.info/f9/albaneranteil-mazedonien-erhoeht-209412/index41.html#post3032815
Du bist einfach nur noch Bemitleidenswert![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen