Mastakilla
Gesperrt
Freikarte nach Belgrad bre? :evil4:da kann nur noch eine konfrontationstherapie helfen![]()
Freikarte nach Belgrad bre? :evil4:da kann nur noch eine konfrontationstherapie helfen![]()
Freikarte nach Belgrad bre? :evil4:
Blic Online | Pogledajte: Nova reklama za Srbiju hit na internetu!
Turistička organizacija Srbije snimila je novi reklamni spot za Srbiju pod nazivom "Soulfood" ili "Hrana za dušu", koji je na prečac osvojio domaću, inače jako kritički raspoloženu publiku na internetu, koja ga je već okarakterisala kao najbolju reklamu za Srbiju u poslednjih 20 godina.
Reklamni spot Srbiju posmatra iz ugla hrane koja je specifična za određeni region naše zemlje. Tako možemo da vidimo prekrasne krajolike istočne Srbije kroz priču o vinu, zapadne Srbije kroz priču o kajmaku i malinama ili Sjenice, Zlatara i Stare planine kroz prizore spravljanja sira.
neue Reklame von Serbien ist der Hit im Internet.
Manche Postings hier sind unmöglich.
Blic Online | Pogledajte: Nova reklama za Srbiju hit na internetu!
Turistička organizacija Srbije snimila je novi reklamni spot za Srbiju pod nazivom "Soulfood" ili "Hrana za dušu", koji je na prečac osvojio domaću, inače jako kritički raspoloženu publiku na internetu, koja ga je već okarakterisala kao najbolju reklamu za Srbiju u poslednjih 20 godina.
Reklamni spot Srbiju posmatra iz ugla hrane koja je specifična za određeni region naše zemlje. Tako možemo da vidimo prekrasne krajolike istočne Srbije kroz priču o vinu, zapadne Srbije kroz priču o kajmaku i malinama ili Sjenice, Zlatara i Stare planine kroz prizore spravljanja sira.
neue Reklame von Serbien ist der Hit im Internet.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen