Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Prostitutate Shqiptare

ohh bruder katholike, willst du mich beleidigen ?? ich trage einen gepflegten voll bart, und würde als märtyrer für unsere schöne fahne sterben !!

alllssoooo ufff passeeeee

Ja, natürlich würden wir für Märtyrer sterben. Ja klar, deswegen sind wir auch so rückständig weil wir nur Mundpatrioten/gläubige sind. Anstatt zu schauen dass wir mal was zu stande kriegen, haben wir nichts besseres zu tun als zu schauen wie die Anderen drauf sind.

Das gute an uns Albanern ist doch, dass wir die Nation vor die Religion stellen, beziehungsweise die Religion als was Privates erachten, ich weiß nicht wieso ihr immer so viel darüber Diskutiert, ich habe nie irgend ein Problem gehabt mit meinem Kreuz um den Hals, jedoch in Prishtina wurde ich von so einem Bärtigen Mann mit Hochwasserhose irgendwie Beschimpft weil ich anscheinend das nicht sollte. Ich hab mir allerdings nichts draus gemacht, denn diese Leute sind fehlgeleitet, nicht weil Sie Muslime sind, sondern weil Sie in ihrer Verzweiflung an die Falschen geraten sind.

Bevor das Thema hier ausarten sollte, von mir aus könnt ihr alles Anbeten was ihr wollt, ich Akzeptiere euch so wie ihr seid, u. ich Toleriere euch auch so wie ihr seid. versucht eben nicht ins Extreme zu gehen.

Bin OFF.

LG*

Oj moter, na ka majt shkavelli. At koh kena pas tan shkavellin anmike, por tash ku nuk asht ma shkavelli, duhet me gjet diqka tjeter me hup kohen. Papunsia madhe, njerz vetem me shkolla fillore, boll koh me hin neper interneta dhe keshtu ja nis fanatiku. Jo vetem ne fe, por edhe ne futboll pershembell ku shahen neper fejsbuka djem e qika kush asht ma i mir, real madriti ose bacelona, messi ose ronaldo. Leje se popull prapametur jena.

schaut mal wie tief unser volk gesunken ist..

wir verurteilen die prostitution und ihr sagt: "das ist was normales"
wir reden über kopftücher und ihr sagt: "das gehört nicht zu uns albanern"

was willst du mir damit sagen ??

Das wir Albaner lästermäuler sind. Das fangt schon bei den Müttern an, die notgeil drauf sind, Hochzeitsvideos von "Kunata kunates kunates e rejes" anzuschauen wer was angezogen hat und wie getanzt hat und ob diese Person gelacht hat oder mürrisch war.

Oj moter, na ka majt shkavelli. At koh kena pas tan shkavellin anmike, por tash ku nuk asht ma shkavelli, duhet me gjet diqka tjeter me hup kohen. Papunsia madhe, njerz vetem me shkolla fillore, boll koh me hin neper interneta dhe keshtu ja nis fanatiku. Jo vetem ne fe, por edhe ne futboll pershembell ku shahen neper fejsbuka djem e qika kush asht ma i mir, real madriti ose bacelona, messi ose ronaldo. Leje se popull prapametur jena.

Jo e ber shume keq tani, ate jan çuna dhe goce, eshte normal ca do berin kete, jan te rij , do i'u meson, si mund te mesosh pasi prinderit nuk jan te mesuar, apor kan vetem ate traditen te kaluar, do vjen koha per te, nuk eshte nevojshem te dramatizosh, do beret mire, populi nuk eshte met mbrampur, shiko tani shqiptaret ne diaspore dhe ate flisin ma shume kot si te vendit te ardhshem.

Eshte ndryshimi cili ka nevoj per koh, po do vjen do vjen.

Do iku Mireupafshim.

Thread closed*

wegen einem idioten, auf dem wir alle eingeballert haben, und jetzt am ende kommen die bösen auseinandersetztungen heraus, das wollte doch diese spast, also ab in dem müll mit thread

Jo e ber shume keq tani, ate jan çuna dhe goce, eshte normal ca do berin kete, jan te rij , do i'u meson, si mund te mesosh pasi prinderit nuk jan te mesuar, apor kan vetem ate traditen te kaluar, do vjen koha per te, nuk eshte nevojshem te dramatizosh, do beret mire, populi nuk eshte met mbrampur, shiko tani shqiptaret ne diaspore dhe ate flisin ma shume kot si te vendit te ardhshem.

Eshte ndryshimi cili ka nevoj per koh, po do vjen do vjen.

Do iku Mireupafshim.

Mos e she ket sen me syza te kuqe me shqiponje dykrenare. Na e kena ne gjak fanatizim. Ose me patriotizem, ose me fe ose me sena tjer. Pejant folin se e ma zi per drenicakt, kosovart per shiqipetart e shqipnis. Shihet edhe ne Basketboll kur lun pershembull Dukagjini kunder Prishtinen shahen shqiptart njani me tjetrin dhe munojn mi sulmu lojtaret, por me than une jam 100% shqipetar jena te part, po knaqem tu myt njani me tjetrin.

Zurück
Oben