Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Prostitutate Shqiptare

o vlla, sobald ein albaner jemanden mit bart sieht, sagt er: "qyre vehabisten he piqken e nanes ja qifsha.." mein cousin in kosove nennt diese leute "binlladena"
.. und das nur wegen dem bart. als ob ich jetzt jeden rasierten "millosheviq" nennen würde

Ich glaube in Mitrovica nennen diese Leute sich selbst Vahebi die Frau meines Onkels ist sehr gläubig die sagt auch dass die Moschee in Mitrovica schon lange in der Hand der Vahebia ist sie hat nichtmal was gegen diese Leute.

Ich glaube in Mitrovica nennen diese Leute sich selbst Vahebi die Frau meines Onkels ist sehr gläubig die sagt auch dass die Moschee in Mitrovica schon lange in der Hand der Vahebia ist sie hat nichtmal was gegen diese Leute.

bruder, qetash pa hajgare e kam.. ich habe noch nie in meinem ganzen leben einen albaner getroffen ( außer muhaxher), der von sich selbst behauptet hat er sei ein vehabist.. kto jan prralla vllau i jem.

der bart ist bei uns moslems sunnet, d.h. es ist gut, wenn ein moslem sich kleidet und aussieht wie unsere propheten. nur viele albaner, die keine ahnung vom islam haben, den koran noch nie in ihrem leben in der hand hatten, behaupten sowas.

драгињо;3179477 schrieb:
Vorallem da ja Serbien so viel in Albanien zu tun hat :rolleyes:...auch wenn Du es ironisch meinst

natuerlich gibts Albanische Huren !!

Wenn er es ironisch gemeint hat wieso antwortest du dann darauf
Trottel :lol:

Ich kann zwar kein Albanisch, aber wenn ich mir die Überschrift und dann die Forums-Rubrik so ansehe, könnte das vielleicht missverstanden werden.

Prostitutate Shqiptare
Forum: Bildung und Karriere
:ugly3:

was könnte ich mit "shtet islamik" wohl meinen?

Ti je duke pare endrra. Nuk ka, dhe nuk do ta kete "shtete islamike" ne Evrope. Kosova, Shqiperia dhe Bosnja jane shtete laik, ku nuk ka sundim te ligjit sipas rregullave te Kuranit. Harro kete!

Ju, me mendime ekstremiste, jeni armiku i popullit shqiptar dhe demokracise. Populli jone evropian nuk do ta lejoj, qe Kosova do te shendrrohet ne nje shkreti arabike me ekstremiste "shqiptare".

pra ke kujdes Pejan se bash ku te pejes jeni dhe keni pas Traditate 100% turqeli bile edhe Gjuhen e tyre e keni flas pefekte ! Pyte gjyshin tande en koft e ke gjall

Na te Pejes jena 100% shqiptar! Me duket je ka flete per Prizrenin ose per katundin tend, e dhunuar nga turqit! Semurja jote eshte sindromi i Stockholmit. Ti, dhe aj pidh me mjeker, qe e thrret ti "nene" apo "aneeeeee" i lypni turqit me ardh dhe ma jau qi nonen apet dhe apet ne emer t'madhit YARAK!

bruder, qetash pa hajgare e kam.. ich habe noch nie in meinem ganzen leben einen albaner getroffen ( außer muhaxher), der von sich selbst behauptet hat er sei ein vehabist.. kto jan prralla vllau i jem.

der bart ist bei uns moslems sunnet, d.h. es ist gut, wenn ein moslem sich kleidet und aussieht wie unsere propheten. nur viele albaner, die keine ahnung vom islam haben, den koran noch nie in ihrem leben in der hand hatten, behaupten sowas.

Kam pasur nje shoqe nga Prizreni qe ka studiuar arkitektur. Deri sa baba e saj ka pasur nje trip "vehabiste". Baba e saj me presion e ka terheq nga fakulteti dhe tani ajo e ka lene studimin dhe tani mban burka. Ju jeni armiku i edukimit, armiku i demokracise, armiku i logjikes dhe synoni nje shoqeri patriarkale qe do na katapulton qindra vite mbrapa.

Eure Vorfahren welche ihr Leben für die Freiheit gaben, würden euch jetzt ins Gesicht spucken. Aber hey, die Serben haben uns ja auch abgeschlachtet, wechselt ihr nach paar Jahrzehnten dann auch zur serbisch-orthodoxen Kirche?

Du hast nicht meine ganzen Beiträge gelesen wie ich sehe . Ich sagte schon das es sowas auch in Ks gibt aber eher selten und auch in Ks sind die meisten aus Albanien . Fakt ist das man in Kosovo , Presheva , Mazedonien ( bei den Albanern ) anders um geht in solchen Sachen wie in Albanien !
In Islamischen Ländern gibt es sowas auch , versteckt und voller Risiko weill man sie tötet wenn man sie dabei erwischt , hingegen in westlichen Welt es ein anerkannter Beruf ist

edit

Ti je duke pare endrra. Nuk ka, dhe nuk do ta kete "shtete islamike" ne Evrope. Kosova, Shqiperia dhe Bosnja jane shtete laik, ku nuk ka sundim te ligjit sipas rregullave te Kuranit. Harro kete!

Ju, me mendime ekstremiste, jeni armiku i popullit shqiptar dhe demokracise. Populli jone evropian nuk do ta lejoj, qe Kosova do te shendrrohet ne nje shkreti arabike me ekstremiste "shqiptare".

spo di per qfar demokracije jemi tu fol. qeveritaret ton po vjedhin e po na mashtrojn, edhe emrin "republik" e kan shit hajnat ton, thuj qe sasht qashtu!
ata po munohen me prish kulturen dhe moralin e shqiptarve. masi tek asht qekjo demokracia qe e keni lyp, ja pafshit hajrin. jojo shoq, kjo asht mashtrim dhe manipulim i popullit.

Kam pasur nje shoqe nga Prizreni qe ka studiuar arkitektur. Deri sa baba e saj ka pasur nje trip "vehabiste". Baba e saj me presion e ka terheq nga fakulteti dhe tani ajo e ka lene studimin dhe tani mban burka. Ju jeni armiku i edukimit, armiku i demokracise, armiku i logjikes dhe synoni nje shoqeri patriarkale qe do na katapulton qindra vite mbrapa.

ne islam nuk ka dhun ndaj femres. ti je ka fol per nje fe qe nuk e njen hiq, pra t´lutem mos paragjykon.

Zurück
Oben