Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Sat Frequenzen RTS & Co

RTS SAT privremeno preko satelita Astra 3B


RDU RTS obaveštava gledaoce i operatere koji preuzimaju naš satelitski program sa satelita Astra 19 E da zbog tehničkih razloga vlasnika satelita signal privremeno nije dostupan i da mogu da ga preuzmu sa satelita Astra 3B. RTS SAT može da se prati i na sajtu, preko lajv striminga.
Gledaoci i operateri na teritoriji Evrope i Bliskog Istoka koji preuzimaju naš satelitski program sa satelita Astra 19 E trebalo bi da ga privremeno preuzmu sa satelita Astra 3B.


astra_3b.jpg


PARAMETRI ZA PRIJEM SATELITSKOG PROGRAMA RTS-a preko Astre 3B:
Orbitalna pozicija: 23,5 stepeni istočno
Frekvencija: 11683 Mhz
Polarizacija: vertikalna
Symbol rate: 2734 kSym
FEC:5/6
Signal je u MPEG 4 formatu.


Važno je napomenuti da RTS SAT možete gledati i na našem sajtu preko lajv striminga.

vorübergehend auf Astra 3B umgestellt..

für Frequenzänderungen von Sendern in Europa insbesondere des Balkans ist diese Website zu empfehlen: http://de.kingofsat.net/
 
Ich kenne die Frequenz, werde sie aber nicht nennen weil der Sender von sehr bösen Menschen betrieben wird. Anstelle gebe ich dir die Frequenz von Duga TV: Eutelsat 16°ost 11366V 30000
 

Unter dieser Frequenz funktioniert der Sender leider nicht .

Auf deren Seite findet man auch keine passenden Daten .


Danke für die Mühe .

- - - Aktualisiert - - -

Ich kenne die Frequenz, werde sie aber nicht nennen weil der Sender von sehr bösen Menschen betrieben wird. Anstelle gebe ich dir die Frequenz von Duga TV: Eutelsat 16°ost 11366V 30000

Ob das böse Menschen sind weis ich nicht ,zumindest für Balkanregion bringen sie nützliche Informationen .
 
Zurück
Oben