Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Ski: Kostelic (eine Karriere)

Serbian_Prophet schrieb:
Ich hab ja nicht gesagt das sie nichts geleistet hat.
Ich finde nur die Bemerkung von Ujko unverschämt.

Mittlerweile müsstest du unseren Ujko doch abschätzen können.Ist nicht immer alles ernst was er meint.Der Kollege Obrenovic hält sich ja auch nicht immer an die Spielregel wie ich auch manchmal...ich meines teils bemühe mich Leistungen anderer zu respektiren.
Egal aus welchem Land sie kommen... mittlerweile freu ich mich sogar über Erfolge anderer Staaten des ehm.Jugoslawiens...es sei den sie spielen gegen Kroatien...dann ist wieder Kältezeit angesagt. :twisted:

Nered&Stoka schrieb:
Serbian_Prophet schrieb:
Ich hab ja nicht gesagt das sie nichts geleistet hat.
Ich finde nur die Bemerkung von Ujko unverschämt.

Mittlerweile müsstest du unseren Ujko doch abschätzen können.Ist nicht immer alles ernst was er meint.Der Kollege Obrenovic hält sich ja auch nicht immer an die Spielregel wie ich auch manchmal...ich meines teils bemühe mich Leistungen anderer zu respektiren.
Egal aus welchem Land sie kommen... mittlerweile freu ich mich sogar über Erfolge anderer Staaten des ehm.Jugoslawiens...es sei den sie spielen gegen Kroatien...dann ist wieder Kältezeit angesagt. :twisted:

:D

Wir sind auf dem richtigen Weg! :D

SKIJANJE, SK: JANICI KOMBINACIJA U SAN SICARIJU, PAERSON DRUGA 27.02.2005

jan_zlato_spust.jpg

Trostruka svjetska prvakinja Janica Kostelić osvojila je kombinaciju Svjetskoga kupa u San Sicariju. Drugo je mjesto zauzela njezina najveća konkurentica za ukupnu pobjedu u Svjetskome kupu, Šveđanka Anja Paerson, s 43 stotinke zaostatka, a treća je bila Kanađanka Emily Brydon (+1,32).

Snježna kraljica današnjom je pobjedom smanjila zaostatak u ukupnome poretku za Paerson na 63 boda.

Janica je švedskoj skijašici pokvarila izvrsni niz u San Sicariju. Naime, Paerson je najprije u petak ostvarila svoju prvu superveleslalomsku pobjedu u Svjetskome kupu, a zatim je jučer slavila i u spustu, također prvi put u Svjetskome kupu. No, danas se ipak Janica penje na najviše pobjedničko postolje.

Naša je skijašica bila najbrža u spustu, a Paerson je tu vožnju završila sa zaostatkom od 81 stotinku. Iako je švedska skijašica bila brža u slalomu (43,32) od Janice (43,70), nije uspjela nadoknaditi zaostatak iz spusta.

Janici je to 21. pobjeda u Svjetskom kupu, a druga ove sezone (slavila je u slalomu u Aspenu 27.11.2004.). Također, to joj je četvrta pobjeda u kombinaciji Svjetskoga kupa.

Danas sam mnogo bolje odvezla spust nego jučer. U slalomu nisam išla do kraja, iako je staza bila lagana. Vidjela sam da skijašice griješe u središnjem dijelu staze i budući da je to bio vrlo kratki slalom, nije bilo potrebe da forsiram, rekla je nakon utrke Janica.

Do kraja sezone preostale su još samo četiri utrke, odnosno završnica Svjetskog kupa u švicarskom Lenzerheideu od 9. do 13. ožujka.

Anja ima 63 boda više i to je mnogo. Ispada da bi morala pobijediti u sve četiri utrke koje su ostale do kraja. No, bez obzira kako sve završi, ja sam vrlo zadovoljna. Uoči sezone nitko nije očekivao ovakve rezultate, zaključila je trostruka svjetska prvakinja.

Ukupni rezultati kombinacije:

1. Janica Kostelić (Hrv) 2:19.35 (1:35.65/43.70)
2. Anja Paerson (Šve)
2:19.78 (1:36.46/43.32)
3. Emily Brydon (Kan)
2:20.67 (1:36.43/44.24)
4. Nicole Hosp (Aus)
2:21.01 (1:37.61/43.40)
5. Lindsey Kildow (SAD)
2:21.21 (1:36.94/44.27)
6. Julia Mancuso (SAD)
2:21.32 (1:37.56/43.76)
7. Renate Goetschl (Aus)
2:21.34 (1:35.73/45.61)
8. Resi Stiegler (SAD)
2:22.06 (1:39.50/42.56)
9. Marlies Schild (Aus)
2:22.33 (1:38.08/44.25)
10. Brigitte Acton (Kan)
2:22.47 (1:38.16/44.31)

Ukupni poredak u SK nakon 29 utrka:

1. Anja Paerson (ŠVE) 1.241
2. Janica Kostelić
(HRV) 1.178
3. Michaela Dorfmeister
(AUT) 982
4. Renate Goetschl
(AUT) 974
5. Tanja Poutiainen
(FIN) 909

Kostelic gewinnt Duell der Superstars

SKI ALPIN - Im Kampf der beiden Superstars Anja Pärson (Sd) und Janica Kostelic landete die Kroatin in der Kombination von San Sicario (Kro) einen Teilsieg. Kostelic verkürzte den Abstand im Gesamtweltcup auf 63 Punkte. Marlies Oester enttäuschte als 18.

Kombi-Weltmeisterin Kostelic, am Vortag in der Spezialabfahrt von Pärson um 24/100 geschlagen, siegte in der Weltcup-Kombination mit 43/100 Vorsprung vor der Schwedin. In der einzigen Kombination der Frauen im Weltcup-Programm dieses Winters, die analog der Männer-Konkurrenz in Wengen mit einer Abfahrt und nur einem Slalomlauf am gleichen Tag entschieden wurde, hatte die Konkurrenz gegen die dreifache Weltmeisterin Kostelic und die Doppel-Weltmeisterin Pärson nichts zu bestellen. Dritte wurde Emily Brydon (Ka) mit 1,32 Rückstand.

Marlies Oester war die einzige Schweizerin im Feld der 31 Kombiniererinnen. Sie hatte bei den WM in Bormio in der Kombination (zwei Slalomläufe) Rang 14 belegt.

In San Sicario fuhr die 28-jährige Berner Oberländer Technikerin in der Abfahrt mit 3,33 Rückstand auf den 20. Platz, konnte sich aber enttäuschenderweise im Slalom nur unwesentlich verbessern -- ohne sichtbaren Zwischenfall.

Weltcup-Kombination der Frauen in San Sicario. Schlussklassement: 1. Janica Kostelic (Kro) 2:19,35. 2. Anja Pärson (Sd) 0,43 zurück. 3. Emily Brydon (Ka) 1,32. 4. Nicole Hosp (Ö) 1,66. 5. Lindsey Kildow (USA) 1,86. 6. Julia Mancuso (USA) 1,97. 7. Renate Götschl (Ö) 1,99. 8. Resi Stiegler (USA) 2,71. 9. Marlies Schild (Ö) 2,98. 10. Brigitte Acton (Ka) 3,12.

Zurück
Oben