Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Srbija na 68 odsto BDP-a iz 1989.

Mastakilla

Gesperrt
Nur damit ihr mal so ne Referenz zu SR Serbien in Jugoslawien habt.

Srbija na 68 odsto BDP-a iz 1989.

Ante%20i%20Sloba.jpg

Na prekretnici: Ante Marković i Slobodan Milošević

BEOGRAD – Predsednik Saveza ekonomista Srbije Dragan Đuričin izjavio je da će Srbija na kraju 2009. godine biti na nivou 68 odsto bruto domaćeg proizvoda iz 1989. godine.
Đuričin je drugog dana Devetog ekonomskog samita, koji se održava u Beogradu, istakao da je Srbija ekonomski maksimum od početka tranzicije dostigla prošle godine kada je bila na nivou 74 odsto BDP-a iz 1989.
Prema njegovim rečima, od septembra prošle godine naša zemlja se nalazi u kombinovanoj krizi, odnosno tranzicionoj recesiji koja traje već 20 godina, a zatim je zahvaćena i svetskom ekonomskom krizom.
Đuričin je ocenio da je najveći problem srpske privrede nizak izvoz, koji je prošle godine iznosio oko 20 odsto BDP-a, što znači da izvozom ne može da reši pitanje spoljne likvidnosti, za šta je potrebno da izvoz bude od 50 do 80 odsto BDP-a.
On je naglasio da je za privrednike najvažnije stabilan devizni kurs tako da je kredit od MMF-a u te svrhe „nešto najbolje što je moglo da se desi Srbiji u 2009. godini”.
Prema njegovoj oceni, najbolje rešenje bilo bi investiranje u javni sektor, koji je u Srbiji relativno veliki i nalazi se u strateškim delatnostima.
Đuričin je rekao da bi se ulaganjem i efikasnim upravljanjem u javnom sektoru podigla njegova efikasnost, i dodao da država ne bi trebalo da prodaje većinske pakete u strateškim preduzećima
On je istakao i da bi Srbija trebalo da ulaže u infrastrukturu, ali ne kroz uzimanje kredita već kroz davanje koncesija.

Und den letzten Satz sollten sich alle Balkan-Länder zu Herzen nehmen

Wenn man jetzt noch ein paar alte SFRJ Republiken hätte, könnte man auch wieder irgendwem die Kohle aus der Tasche ziehen, aber leider leider....

Ob du mit meiner Person ein Problem hast interessiert mich einen feuchten Furz!

Was meine Aussage angeht kannst du sie ja gerne kommentieren und mich eines besseren belehren!

Seh ich, deswegen hassen dich hier sehr sehr viele User, wobei du am Anfang noch schlimmer warst.

Zu deiner Aussage, könnte man ne Gegenaussage aufstellen, die lautet "gäbe es noch eine bedeutende ethnische Minderheit in Kroatien, dann würde man die ja auch in einer illegalen Aktion getarnt von den westlichen Mächten als legitiemer Beifreiungsakt, mal eben so vertreiben, nicht wahr " ? :rolleyes:

Seh ich, deswegen hassen dich hier sehr sehr viele User, wobei du am Anfang noch schlimmer warst.

Zu deiner Aussage, könnte man ne Gegenaussage aufstellen, die lautet "gäbe es noch eine bedeutende ethnische Minderheit in Kroatien, dann würde man die ja auch in einer illegalen Aktion getarnt von den westlichen Mächten als legitiemer Beifreiungsakt, mal eben so vertreiben, nicht wahr " ? :rolleyes:

Da sieht man mal wie sauber du im Oberstübchen bist, nämlich gar nicht!

Wie kann man in einem Forum jemanden hassen den man nie gesehen hat? Den man eigentlich gar nicht kennt? Wer erzieht den seine Kinder so zu empfinden?

Wenn du was zu meiner Aussage zu sagen hast, tu es! Bevor du hier aber Propagandainfos verbreitest und NATÜRLICH gar nicht auf die Aussage eingehen kannst, schreib lieber gar nichts!

Zurück
Oben