Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

[Türk Silahlı Kuvvetleri] - Turkish Armed Forces - Türkische Streitkräfte

Çelikten Dayanıklı Yerli Zırh

08 Ekim 2012 AA

Türk mühendislerince geliştirilen "T-Zırh"a 45 milyon dolarlık talep

Nurol Teknoloji AŞ Genel Müdürü Tunç Batum, 2 yıl önce geliştirdikleri T-Zırhı, bor karbür, seramik ve kompozit malzeme kullanarak tasarladıklarını ve bu alanda Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdiklerini anlattı.

Klasik çelik zırh yerine seramik-kompozit bileşimi zırh kullandıkları için özellikle Orta Doğu ülkelerinden araç zırhlama konusunda çok talep aldıklarını belirten Batum, ''Çelik, araçlara çok ciddi yük getiriyor ve aracın birçok özelliği bozuluyor. Ayrıca bizim geliştirdiğimiz zırhlar, çelikten çok daha dayanıklı. O anlamda biz ürünümüzle gurur duyuyoruz ve ihracata da başladık. Sivil araçlarda yüzde 100 koruma sağlayan zırhlarımız bugün Orta Doğu ülkelerine ihraç ediliyor'' dedi.

Batum, şu anda 45 milyon dolarlık ihracat bağlantısı yaptıklarını söyledi.

ÇELİK YELEKTEN DAHA HAFİF

Şu anda TSK için özel amaçlı balistik koruyucu yelek ürettiklerini anlatan Batum, şöyle devam etti:

''İlk bin adetlik parti teslim edildi. Bunlar çok özel yelekler. Klasik çelik yeleklerden çok daha hafif. Klasik yelek ön ve arka plakadan oluşuyor. Bizim T-Zırh yaşamsal uzuvların hepsini içine alacak şekilde tasarlandı. 2'den çok daha fazla plakası olan ve en üst tehdit seviyesine karşı dayanıklı olan bir ürün. Bugün için uzun namlulu zırh delici mermiye bile dayanıklı. Bu seviyede bir yelek sadece ABD ordusunda var, hem koruma alanı hem de koruma gücü olarak. Biz bütün ürünlerimizi dünya standartlarına göre yapıyoruz.''

Batum, milli gemi MİLGEM ve milli tank Altay'da da Türk yapımı zırhların kullanılacağını kaydetti.

Türk mühendislerince geli?tirilen Türkiye'nin ilk yerli z?rh? "T-Z?rh" (Türk Z?rh)için 45 milyon dolarl?k talep geldi - En Son Bilim Haberleri - HTEkonomi

Nurol Teknoloji Savunma Ürünleri
Savunma Ürünleri - Nurol Teknoloji A.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

mich würde mal interessieren wer die abnehmer sind und ob sie in der tsk schon anwendung finden.

Man hört immer in den Medien Erdogans Verdienst usw. aber ich glaube durchaus das er ersetzbar ist. Der ganze Aufschwung ist sicherlich nicht nur auf seinem Mist gewachsen. Er wird immer unsympatischer. Gut man muss nicht alle Demonstranten in Schutz nehmen aber vorgestern habe ich mir eine Reportage angeguckt und seitdem ist er bei mir nten durch. Er behandelt das türkische Volk wie eine Gruppe von Kleinkindern. Er versucht alles zu wiederlegen, er versucht sich in Schutz zu nehmen usw. Ich denke er wird definitiv weniger Stimmen bekommen.

Jetzt bräucht man eine gute Opposition die wählbar ist. Die ganzen Projekte sind sicherlich weiterführbar, es sei denn die Nachfolger sind korrupter als die jetzige Regierung^^.

Was die Schutzwesten betrifft, ich sehe diese Schutzwesten zum ersten mal. Es ließt sich wieder alles zugut. In der Realität trägt wohl keiner sowas. Die Türken entwickeln und studieren was das Zeug hält aber am Ende sieht man nicht viel von. Ich bin mal auf die nächste Zeit gespannt. Postet mal wieder neue Fotos oder Videos ;-).

Habt ihr eigentlich noch änhliche Seiten/Foren wo man sich informieren kann? Sehr Interessant diese ganzen Projekte.

es muss nicht immer der "arma" sein:

[video=youtube;K9k9jMMG]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K9k9jMMG 4to#![/video]

- - - Aktualisiert - - -

@tiberiusxt

das solte für den anfang reichen:

[video=youtube;vgacQSws]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vgacQSws KrE#![/video]

TAI UMET (Uydu Montaj Entegrasyon Test Merkezi)

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

es muss nicht immer der "arma" sein:

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

- - - Aktualisiert - - -

@tiberiusxt

das solte für den anfang reichen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vgacQSwsKrE

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K9k9jMMG4to

hoffe es geht jetzt.

Zurück
Oben