Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

[Türk Silahlı Kuvvetleri] - Turkish Armed Forces - Türkische Streitkräfte

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

slm salva..hab das hier gefunden..der unterschied ziwschen der version 328 und 628

11236470_1104642566217603_8286249978537590906_n.jpg

Ganz "Türkisch" werden sie aber auch nicht sein. Es wurden Lizenzen von einem deutschen Unternehmen erworben.

Wird wohl ähnlich sein wie Techtransfer. Das Design wird wohl auch jemand aus dem Ausland gezeichnet haben. Bin mal auf die Triebwerke gespannt. Aber schade nicht mal eine Ankündigung in der Hinsicht, dass heißt dann wohl wieder - kräftig einkaufen im Ausland.

Mir erscheint die der Abstand zwischen Testphase und Massenproduktion auch irgendwie zu kurz. Bin echt gespannt, 2017 ist ja bald!

nein, wurde schon erwähnt!
ganz "türkisch" werden sie aber auch nicht sein. Es wurden lizenzen von einem deutschen unternehmen erworben.

- - - Aktualisiert - - -

Hisar-A

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

- - - Aktualisiert - - -

Bordo Bereliler Katar Yolcusu
ABD merkezli Al Monitor internet sitesi, Türkiye ile Katar arasında mart ayında yapılan askeri işbirliği anlaşmasına dikkat çekerek, Türkiye’nin Katar’da daimi askeri üs kurmaya hazırlandığını yazdı.
Anlaşma askeri eğitim, savunma sanayi, ortak askeri tatbikat ve istihbarat paylaşımını kapsıyor. Ancak Al Monitor’a göre en çok dikkat çeken madde tarafların birbirlerinin topraklarında asker konuşlandırmasına izin verilmesi. Metin Gürcan imzalı haber-analizde Meclis Dışişleri Komisyonu’nun, ABD ile yapılan Eğit-Donat mutabakatıyla Katar’a Türk askeri yerleştirilmesi arasında bağlantı olmadığını açıkladığı hatırlatıldı.
TÜRK ORDUSU SEÇİMLERİ BEKLİYOR
Eğit-Donat hariç tutulduğunda Türkiye ile kuracağı askeri ittifakın, Katar’a, savunma sanayi kapasitesini artırma, ordusunu eğitme, ABD’ye olan askeri bağımlılığını azaltarak savunma ortaklarını çeşitlendirme, İran’ı dengeleme ve Türkiye üzerinden NATO ile daha sağlam işbirliği kurma imkanı verebileceği yorumları yapıldı. Monitor’a göre; ‘Ciddi bir askeri gücü olmayan Katar’ın Körfez bölgesindeki caydırıcılık açığını Türkiye ile yapılacak bir askeri ittifak ve gerekirse Türkiye’nin askeri gücü ile doldurmaya istekli olduğu görülüyor. Güvenlik kaynakları Türk ordusunun böyle bir hassas konuda hem ulusal hem de uluslararası hukuk kurallarına sıkı sıkıya bağlı kalmak istediğine de vurgu yapıyor. Kaynakların altını çizdiği bir diğer husus da bu görevi başta ABD olmak üzere Körfez bölgesindeki müttefiklerle ve NATO ile yakın işbirliği içinde yürütmenin önemi.’ Yazıda Türk ordusunun Katar’a göndereceği ilk birliğin küçük bir deniz unsurunu, istihkam ve özel kuvvetler timlerini içerdiği belirtildi. Al-Monitor, adını vermediği ‘iyi konumdaki bir kaynağa’ dayanarak, Türk ordusunun üssün açılması için acele etmediğini, 7 Haziran seçimlerinin sonucunu beklediğini iddia etti. Türk askerinin 19 Ağustos 1915’te Katar’dan çekildiği de hatırlatıldı.

NİYE BUNA GEREK DUYULDU
‘Türkiye’yi böyle bir anlaşmaya iten temel neden ne olabilir’ diye soran Al Monitor’a açıklama yapan Gazi Üniversitesi’nden Doç. Dr. Mehmet Akif Okur’a göre Körfez bölgesi, dünya ekonomi-politik dengeleri bakımından büyük bir öneme sahip. Türkiye bölgesel oyuncu olarak Körfez’da her alanda etkili olmak istiyor. Katar’la yakın iş birliği Türk savunma sanayi için önemli bir pazara girme fırsatı sunarken, İran’ın dengelenmesi, Türkiye’nin küresel güvenlik ortamındaki etki gücünün artması, Rusya ve Çin’le ikili müzakerelerde elinin güçlenmesi ve Türkiye’nin küresel enerji güvenliği konusunda söz sahibi olması anlamına geliyor. Okur, askeri üs planı ile ilgili iki hususa dikkat çekiyor: “Öncelikle, Türkiye’de genel olarak Körfez gibi stratejik önemi büyük bir bölgede üs açmanın beraberinde getireceği risk ve fırsatların kamuoyu tarafından iyi anlaşılmasına ve üs açma-güvenlik sağlama süreçlerini denetleyecek demokratik mekanizmaların inşasına ihtiyaç var”

Anhänge

die us-luftwaffe wird an ihren neuen f-35 jets die neuen turkischen marschflugkoerper (SOM) testen,durch aus moeglich das man paar hundert stueck bestellt.
ein lob an die turkischen ingenieure..

die turkischen SOM werden auch die turkischen f-35 und f16 benutzen

der marschflugkoerper SOM

A14C7F0BEBEEB0601973BE29E90FE127.jpg

ABD, füzeleri Türk yapımı olan en pahalı savaş uçağını deneyecek

02.06.2015 23:51 | Güncelleme: 02.06.2015 23:51

ABD hükümetine, son zamanların en pahalı askeri harcama planı sunulacak.

020620152350335908220_2.jpg
Pentagon, ABD’li yetkililere sunulacak paket içinde 11 milyar dolar değerindeki 57 F-35s adındaki tüm zamanların en pahalı savaş uçağı da yer alıyor. Lockheed Martin’in yeni modelleri F-35 A, B, ve C ordu filosunda ilk kez denenecek. ABD’li Lockcheed Martin ile Roketsan arasında F-35 savaş uçağı için uzun menzilli seyir füzelerinin ortak üretimi amacıyla geçen yıl ekim ayında bir anlaşma imzalanmıştı. Bu kapsamda Türkiye’de üretilen SOM füzeler F-35’lere uyarlandı. Yapılacak denemeler, ABD ordusunun havadan karaya müdahalelerindeki kuvvetini test edecek. Denenecek modeller arasında farklı F-35 A model jet uçakların yanı sıra savaş gemileri ve farklı silahlar da yer alacak. Yetkililer, bugüne kadar test amacıyla sunulan 2.443 savaş uçağından 140 tanesinin onaylandığını söyledi.

ABD, füzeleri Türk yap?m? olan en pahal? sava? uça??n? deneyecek - Ekonomi

"nein, wurde schon erwähnt!"

Also ich habe davor nirgends was von der Sierra Nevada Corporation gelesen in diesem Zusammenhang, geschwiege den von dem türkischen Ehepaar und paar anderen technischen Informationen, ebenso auch die sehr interessanten Kommentare. Insofern waren einige Informationen für mich neu, da bin ich sicherlich auch nicht der einzige. Was stört dich so dran dass du gezielt einzelne Wörter rot markierst. Wie soll ich das verstehen? Muss ich jetzt das ganze Forum abklappern oder eine Glaskugel anschaffen, um entscheiden zu können was für dich neu ist und was nicht?

die us-luftwaffe wird an ihren neuen f-35 jets die neuen turkischen marschflugkoerper (SOM) testen,durch aus moeglich das man paar hundert stueck bestellt.
ein lob an die turkischen ingenieure..

die turkischen SOM werden auch die turkischen f-35 und f16 benutzen

der marschflugkoerper SOM

A14C7F0BEBEEB0601973BE29E90FE127.jpg

Hmm ich würde es nicht begrüßen,wenn die Türkei nach so einer Leistung ihre Waffen an den nächstbesten verkauft.Etwas Geheimhaltung sollte könnte nicht schaden ich meine wir bieten ja ziemlich viel zum Verkauf an oder täusche ich mich?

Danke

Hmm ich würde es nicht begrüßen,wenn die Türkei nach so einer Leistung ihre Waffen an den nächstbesten verkauft.Etwas Geheimhaltung sollte könnte nicht schaden ich meine wir bieten ja ziemlich viel zum Verkauf an oder täusche ich mich?

Danke

die usa verfuegt ja schon ueber marschflugkoerper sie haben also schon eigentlich das know how dafuer,wir haben mehr davon es werden ca 3000 f -35 gebaut wenn jeder die SOM bestellen wuerde waere das der durchbruch fuer die turkische rustungsindustrie.

wir sind ausserdem noch level 3 partner im f-35 projekt bekommen einen kleinen technologischen einblick ins projekt und werden auch noch bei jeden verkauften f-35 was dazu verdienen.

[h=1]F-35 Jets: Türkei rechnet mit 12 Milliarden Dollar an Einnahmen[/h]Der Vizepräsident des US-Rüstungs- und Technologiekonzern Lockheed Martin, Steve O’Bryan, sagt, dass die Türkei durch ihre Teilnahme am Joint Strike Fighter-Programm (Entwicklung von neuen F-35 Jets) 12 Milliarden US-Dollar verdienen werde. Ausschlaggebend seien die Mitwirkung türkischer Ingenieure und die Lieferung von Einzelteilen, die in der Türkei hergestellt werden.
F-35 Jets: Türkei rechnet mit 12 Milliarden Dollar an Einnahmen | DEUTSCH TÜRKISCHE NACHRICHTEN

wichtig ist das laender wie griechenland,iran,irak,sudzypern und syrien dieses waffensystem nicht bekommen:lol:

Zurück
Oben