Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

[Türk Silahlı Kuvvetleri] - Turkish Armed Forces - Türkische Streitkräfte

hoffentlich klappt das nicht mit den blok 70,die ef wären mir viel lieber...


Türkei sucht Kampfjets​


Wird der Eurofighter zum lachenden Dritten?​


Eurofighter im Visier

Erdogan-Sprecher Ibrahim Kalin brachte indes vor Kurzem eine weitere Option aufs Tapet - und die klingt deutlich realistischer. Gegenüber dem Nachrichtensender NTV erklärte Kalin laut türkischen Medien am 23. September: "Wenn es keine Einigung über den Verkauf der F-16 gibt, steht der Eurofighter Typhoon auf unserer Agenda."

Obwohl die jetzigen F-16 Kampfjets würden nach meiner Meinung und Analyse völlig ausreichen, weil wir Waffen und Elektronik bis zu den Block 50 Typen integrieren können, was nicht alle in der Öffentlichkeit wissen.

Aber das türkische Volksmund sagt: fazla mal göz çıkarmaz.
 
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.


Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ne demiş?

Ben gidiyorum ama and olsun ki Trablusgarp Savaşı 100 sene sonra tekrar başladığında geri geleceğiz
 
Vermezler Tranche 3+ zaten. Oyalar dururlar.
Verseler 30-40 adet, Amerikanin inadina, güzel olur. Ansonsten vertrete ich auch die Ansicht, dass eine F16 ausreicht.
 
Vermezler Tranche 3+ zaten. Oyalar dururlar.
Verseler 30-40 adet, Amerikanin inadina, güzel olur. Ansonsten vertrete ich auch die Ansicht, dass eine F16 ausreicht.
Bu geri zekalı alman hükümeti mutlaka çelme takar çünkü Dasa Aerospace Eurofighter konsorsiyuma dahil. Şirket Türkiye ile çalışmaya gönüllü ama iş alman güvenlik Konseyi’nde bitiyor. Alman güvenlik konseyi PKK Seviciler yeşillerle ve sosyalistlerle işgal edilmiş durumda. Baş ibne zaten Cem Özdemir ve tayfaları. O sıçtığım bok bundan sonra Türkiye’ye bir ayak bassın bakalım.

Thyssen Krupp’a kalsa o konseye atom bombası atıp imha edecek
 
Vermezler Tranche 3+ zaten. Oyalar dururlar.
Verseler 30-40 adet, Amerikanin inadina, güzel olur. Ansonsten vertrete ich auch die Ansicht, dass eine F16 ausreicht.
Bu geri zekalı alman hükümeti mutlaka çelme takar çünkü Dasa Aerospace Eurofighter konsorsiyuma dahil. Şirket Türkiye ile çalışmaya gönüllü ama iş alman güvenlik Konseyi’nde bitiyor. Alman güvenlik konseyi PKK Seviciler yeşillerle ve sosyalistlerle işgal edilmiş durumda. Baş ibne zaten Cem Özdemir ve tayfaları. O sıçtığım bok bundan sonra Türkiye’ye bir ayak bassın bakalım.

Thyssen Krupp’a kalsa o konseye atom bombası atıp imha edecek
Lässt sich umgehen

İşte bu noktada Ankara B planı için düğmeye bastı. Hava Kuvvetleri Komutanı Hasan Küçükakyüz, Londra’da İngiliz Kraliyet Hava Kuvvetleri Komutanı’yla bir görüşme yaptı. Dışarıya sızan bilgilere göre, Türkiye, yerli 5. nesil savaş uçağı envantere girinceye kadar, gelişmiş uçak ihtiyacını İngiltere’den 2. el Eurofighter Typhoon uçakları alarak kapatabilir.
 
Janes tarafından edinilen bilgiye göre; İngiliz Kraliyet Hava Kuvvetleri (RAF) envanterinde bulunan 30 adet Eurofighter Typhoon Tranche 1 savaş uçağı, erken emekliye ayrılıyor.

Eurofighter Typhoon Tranche 1 uçakları öncelikle hava-hava görevleri olarak daha kabiliyetli uçaklar. Uçaklarda CAPTOR radarı bulunmakta. Günümüzde CAPTOR-E AESA radarı Eurofighter Typhoon uçakları için sunuldu. Kullanıcı ülkeler bu AESA radarı kendi uçaklarına takabilmekte. İkinci olarak Eurofighter Typhoon Tranche 1 uçakları çeşitli ülkelerde modernize edilerek Tranche 3-4 seviyesine yükseltilebilmekte.

 
Ich hatte im Kopf, dass man die Tranche 1 nicht aufrüsten kann, weil irgendetwas im Kampfjet fehlte?

Anonsten wäre das nice. Und wenn man die Integration der ganzen yerli Missiles noch verhandeln könnte.
 
2 günlük is :pc:
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.
 
Zurück
Oben