Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Tourismus im Aufwind - Griechenland

Im Reisebüro wurde mir gesagt, dass viele Deutsche dieses Jahr Griechenland gemieden hätten. Könnt ihr das nachvollziehen bzw. habt ihr auch sowas gehört?
Grund dafür sei die abschreckende Konfrontation. Die Deutschen befürchteten bei den Griechen nicht willkommen zu sein.

Im Reisebüro wurde mir gesagt, dass viele Deutsche dieses Jahr Griechenland gemieden hätten. Könnt ihr das nachvollziehen bzw. habt ihr auch sowas gehört?
Grund dafür sei die abschreckende Konfrontation. Die Deutschen befürchteten bei den Griechen nicht willkommen zu sein.

Es gab genügend Deutsche diese Jahr in Hellas,natürlich net soviele wie die Jahre zovor.

Deutsche sind wirklich net willkommen in Hellas zurzeit,ausserdem gelten sie als schlechte Touristen :D

Hier mal die Eindrücke eines Freundes von Mir.

leider sind wir heute zurück gekommen. wir waren in malia sandstranddenke war eher südlich) an der ägäis.wenn ich meine bilder sortiert sind sende ich dir ein paar.
ist ja echt traurig,dass du`s nicht gebacken bekommst, an`s meer zu kurven. mach das!!!
arbeit ist nicht alles,eher ein mittel zum zqweck,eben dass man sich derlei wünsche erfüllen kann...
mus auspacken,melde mich demnächst.
ps gerüchte haben mich noch nie abgeschreckt etwas zu starten.da ich aber meine 11jahre alte tochter dabei habe,ist für mich die politische situation schon wichtig, aber nur was körperliche unversehrtheit angeht,sprich lybien wäre jetzt kein favorit...
aber inflation,schwarzgeldaffairen,schulden oder dergleichen halten mich nicht davon ab-im gegenteil,es war sehr günstig und die griechen endfreundlich und wir hatten nie das gefühl ,dass es wegen dem geldseegen ist, der mit dem tourismus einhergeht. in grancanaria und der türkei waren die händler soo aufdringlich(sogar mit anfassen...). da waren die griechen viel distanzierter, das war sehr angenehm.
also mein freund,ne schöne zeit und bunker die ein wenig kohle und zeit,dann nix wie ans meer!!!!!!!
seppone

Dieses Jahr gabe es trotzd der ganzen Krise etc. viele Deutsche sowie auch Briten, aber nicht so viele wie im letzten Jahr. Dafür sind die Zahlen bei den Russen, Osteuropäer und Asiaten gestiegen.

Der flughafen Makedonia mit einen zuwachs von 9 %

[h=2]Αεροδρόμιο Μακεδονία: +9% οι αφίξεις από εξωτερικό, -9% οι αφίξεις από την Ελλάδα[/h] Την παρτίδα έσωσαν οι τουρίστες από τη Ρωσία

17/09/2012 - 16:36

Στο 8μηνο του έτους, οι επιβάτες εξωτερικού αυξήθηκαν κατά 9,43%, αντίθετα οι επιβάτες εσωτερικού μειώθηκαν κατά 9%.

Η άνοδος στο δίκτυο εξωτερικού οφείλεται κυρίως στην αύξηση τουριστών από τη Ρωσία, η οποία ανήλθε στο 28,5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ανοδικά, κινήθηκε η Ουκρανία (47,5%), η Τουρκία (202%), η Ιταλία (16,5%), η Κύπρος (43,5%) και το Βέλγιο (44,5%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οριακή άνοδο κατέγραψε η Γερμανία με 2,4%, ενώ μείωση 5% παρουσίασε η Βρετανία.

Η ημερήσια κίνηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», κατά τη θερινή περίοδο (28 Μαρτίου - 28 Οκτωβρίου), για όλες τις πτήσεις (τακτικές και έκτακτες) κυμαίνεται από 100 έως 110 κινήσεις (άφιξη και αναχώρηση), ενώ για τη χειμερινή περίοδο, ο αριθμός μειώνεται στις 55 - 65 πτήσεις ημερησίω

[h=1]Αυτό είναι το ξενοδοχείο της Αργολίδας που λάτρεψαν οι Financial Times [εικόνες][/h]

18.09.2012 15:07

Μπορεί οι Financial Times να μην μας έχουν συνηθίσει σε άρθρα φιλικά προς τη χώρα μας, όμως ήρθε η ώρα, πέρα από τα προβλήματα που δημιουργούμε στην Ευρωζώνη, να ασχοληθεί η εφημερίδα και με τις ομορφιές του τόπου μας.
Έτσι λοιπόν, την περασμένη Παρασκευή δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ένα άρθρο με τον τίτλο «Η Ελλάδα καταφεύγει στην πολυτέλεια», στο οποίο παρουσιάζεται εκτενώς το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα Amanzoe, που άνοιξε φέτος το καλοκαίρι στην Αργολίδα.
Μεταξύ άλλων, ο αρθρογράφος αναφέρει: «Η Ελλάδα χρειάζεται χρήματα, οι Έλληνες χρειάζονται θέσεις εργασίας και οι πιστοί οπαδοί των Aman Resorts διαθέτουν χρήματα για να ξοδέψουν. Σχεδιασμένο από τον Ed Tuttle, το φημισμένο αρχιτέκτονα των Aman, το Amanzoe μοιάζει με μια "ακρόπολη" στην κορυφή ενός λόφου, με ανεξάρτητα πέτρινα οικοδομήματα, που έχουν επίπεδες σκεπές φυτευμένες με λεβάντα, δενδρολίβανο και άλλα αρωματικά μεσογειακά βότανα, καθώς και ιδιωτικές πισίνες υπερχείλισης».

aman1.jpg

aman2.jpg

aman3.jpg

aman4.jpg

aman5.jpg

aman6.jpg

Amanzoe Resort - YouTube

Zurück
Oben