Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wissenschaftliche Arbeiten der albanischen Studenten in BRD

Das ist eine alte bekannte ziemlich Nationalistisch eingestellte Albanische Studenten Seite aus Hamburg. Die Betreiber sind eng verbunden mit der Mazedonischen Albanischen Mafia und der ANA!

Es sind aber etliche gute Beiträge dabei, u.a. über die Wirtschaft Problem und Zustände in Albanien Anfang 1990 usw..

Und deshalb fällt mir hier nur das ein!

Falls sich die Einstellung der Betreiber von Illyria geändert hat, bitte ich um Hinweis,dann schaue ich mir das nochmal an!

Idiot-Idiot
Budalla-extrem dumm
Hajvan-dumm wie ein Tier

Nje idiotizem fetar dhe nje idiotizem penal
Nga Bashkim Shehu/ Para do kohe, u vu ne levizje procedura e ndalimit te librit "Nacional-islamizmi shqiptar" dhe e hapjes se ceshtjes penale ndaj autorit, i akuzuar si nxites i urrejtjes fetare nepermjet pohimit se feja islame qenka poshteruese per njeriun, sikurse u dukerka ne te renet permbys te besimtareve. Mendoj se ky veprim i organeve te drejtesise eshte po aq idiot sa dhe thenia e atij libri. Sqaroj se fjalen "idiot" po e perdor jo ne kuptimin fyes, "budalla" ose "hajvan" pak a shume, porse ne kuptimin etimologjik te greqishtes se lashte, qe do te mund te perkthehej, pak a shume, "njeri mendjembyllur". Eshte sinonime edhe me "ignoramus", fjale e latinishtes qe ka hyre ne anglishte nepermjet emrit te personazhit te nje juristi ne nje pjese teatrore homonime te shekullit XVII. Po i shqyrtoj keto dy idiotizma njeri pas tjetrit.

Nga thenia e censuruar sic e citojne gazetat, ngjan se autori i librit e vecon fene islame nga fete e tjera ne aspektin e poshterimit te dinjitetit njerezor. Nderkaq, ne menyre analoge feja e krishtere ka gjunjezimin. Mirepo autori yne mund te pretendoje se gjunjezimi nuk eshte poshterues, perderisa djaloshi i dashuruar (normalisht, duke perjashtuar homoseksualitetin) bie me gjunje romantikisht para vajzes qe dashuron. Pra, Zoti i te krishtereve qenka Zot i dashurise. E ai i myslimaneve? A nuk biem permbys, shtrire fare madje, tek bejme dicka pa te cilen dashuria s'mund te jete e plote, pa njecike seks, pra? Se paku keshtu ndodh ne nje nga pozicionet klasike, shtrire te dashuruarit rrafsh, dystuar mire, me te vetmin ndryshim nga riti islamik se nuk shtrihen para njeri-tjetrit, porse permbi njeri-tjetrin. Megjithate, mund te kete edhe seks pa dashuri, do te pretendonte me njefare te drejte autori yne, denigruesi i islamit. Sidoqofte, verehet se ne dashurine romantike vetem mashkulli bie me gjunje (me perjashtim, ndoshta, te lesbianeve), sikurse edhe ne pozicionin klasik eshte mashkulli ai qe bie "barkas-shtrihu" persiper nje femre. Dhe eshte interesante se, ne kundershtim me te shembellyerit e dashurise (perjashto, normalisht, gay-t dhe lesbianet), edhe feja islame, edhe ajo e krishtere e perfytyrojne si mashkull Perendine, para te cilit bien permbys apo me gjunje perkatesisht - para nje mashkulli teper te moshuar e mjekerbardhe (edhe ketu, gerontofilia e skajshme perjashtohet, e denueshme nepermjet konsensusit nderfetar si perversion po aq sa edhe homoseksualiteti). Vertet, autori yne mund te ngulmoje ne te tijen, duke u gjegjur se feja e krishtere eshte mbrujtur fort nga elementi femeror, fale adhurimit te Virgjereshes Shen Meri (ndonese jo tek protestantet). Vecse perpara Saj, sipas rregullit te dashurise, vetem Shpirtit te Shenjte, qe e mbarsi, mund t'i lejohej te binte me gjunje. Me ane tjeter, autori yne do te na derrmonte me argumentin se konvertimi nga i krishtere ne mysliman, perkatesisht kalimi perfundimtar nga pozicioni romantik i gjunjezimit ne pozicionin e herepashershem realist apo materialist shtrire permbys, shpie sadokudo ne bjerrje te spiritualitetit.

Nuk desha te lendoj ndjenjat e sinqerta te besimtareve duke blasfemuar. U perpoqa vetem te coja deri ne fund logjiken e autorit te librit te ndaluar dhe, paralelisht, gjithe duke ndjekur idiotizmin e tij ne menyre logjike, i mbyllur ne mendjen time- se vetem me ane te imitacionit mund t'i kuptojme njerezit mendjembyllur- te dialogoja duke perfytyruar argumentet e kunderta. Ne kete debat brenda mendjes sime, ngadhnjeu idioti i librit. Domosdo, perderisa ndoqa logjiken e tij. Dhe deshiroj te theksoj - perkunder kesaj logjike idiote, dhe duke perifrazuar Klod Levi-Strosin, sipas te cilit barbare jane vetem ata qe besojne ne ekzistencen e barbareve- se asnje fe nuk e poshteron dinjitetin njerezor, dhe se poshteruese per njeriun eshte stigmatizimi i Tjetrit te pergjithesuar, thjesht ngaqe eshte ndryshe.

Idiotizmi i dyte, ai me karakter penal, ngjan te jete me serioz. Ne asnje demokraci te perparuar nuk denohet shprehja e qendrimeve dhe opinioneve anti- fetare, madje as edhe anti- klerikale, deri te talljet me simbolet dhe me institucionet e me vete Papen. Ne Shqiperi, ku nen diktaturen komuniste propaganda fetare konsiderohej krim kunder shtetit dhe kleri martirizohej burgjeve ose nen plumbat e skuadres se pushkatimit, nuk duhet te mburremi se garantohet liria e ndergjegjes nese tani eshte opinioni anti- fetar ai qe vihet nen goditje penale.

Mund te thuhet se nuk kemi te bejme ne rastin konkret thjesht me pikepamje ateiste, te cilat, sikurse ne asnje demokraci, as shteti shqiptar nuk i ndeshkon, porse eshte fjala per denigrimin e nje feje te caktuar, e kjo qenka me keq se po t'i shash te gjitha fete, aq me teper qe behet nga pozitat e nje feje tjeter, gje qe sjell urrejtje fetare, e prandaj demton interesat e kombit. Kjo perligjje do te mund te qendronte vetem po te ishte autori i librit te ndaluar nje perfaqesues i larte i ndonje komuniteti fetar. Ai perfaqeson vetem veten. Dhe urrejtja qe mund te zgjoje tek besimtaret e ndershem, por jo te marrosur nga fanatizmi, nuk ka pse te jete urrejtje ndaj ndokujt tjeter pervecse atij vete. Por ketu nuk hyn ligji. Dhe ka pasur ne Shqiperi mjaft akuza publike ndaj te krishtereve si te tille ne emer te islamit, por jo nga autoritetet e fese myslimane- d.m.th., raste te peraferta me kete te librit te ndaluar, e ligji nuk ka vepruar, dhe me mire keshtu, sado te shemtuara ne egersine e tyre edhe ato shprehje opinioni.

Shtrohet pyetja, perse ndodh tani nje interpretim kaq idiot i ligjit? Mos valle ngaqe myslimanet, apo me sakte njerezit me prejardhje myslimane, perbejne shumicen ne Shqiperi? Mua me duket se eshte dicka tjeter, perderisa ne Shqiperine plurale nuk ka kurrefare hegjemonie myslimane, as politike, as edhe kulturore. Me duket se eshte presioni i nje pakice fondamentaliste apo haxhiqamiliste, te ngushte, po teper agresive, se ciles i pelqen te paraqitet si viktime ngaqe nuk ka nje hegjemoni e tille, e pushteti gjyqsor thjesht genjen veten se po i qeteson. Sipas reflekseve te kushtezuara te nje tradite te shendoshe kombetare, pushteti gjyqsor nenshtrohet - me gjunje ose duke rene permbys - ndaj atyre qe me shume bertasin e hakerrohen.

Bashkim Shehu

P.S. Shpresoj se per kete shkrim nuk do te kem pasoja penale.

http://www.korrieri.com/
 
lupo-de-mare schrieb:
Das ist eine alte bekannte ziemlich Nationalistisch eingestellte Albanische Studenten Seite aus Hamburg. Die Betreiber sind eng verbunden mit der Mazedonischen Albanischen Mafia und der ANA!

Es sind aber etliche gute Beiträge dabei, u.a. über die Wirtschaft Problem und Zustände in Albanien Anfang 1990 usw..

Und deshalb fällt mir hier nur das ein!

Falls sich die Einstellung der Betreiber von Illyria geändert hat, bitte ich um Hinweis,dann schaue ich mir das nochmal an!

Idiot-Idiot
Budalla-extrem dumm
Hajvan-dumm wie ein Tier

Nje idiotizem fetar dhe nje idiotizem penal
Nga Bashkim Shehu/ Para do kohe, u vu ne levizje procedura e ndalimit te librit "Nacional-islamizmi shqiptar" dhe e hapjes se ceshtjes penale ndaj autorit, i akuzuar si nxites i urrejtjes fetare nepermjet pohimit se feja islame qenka poshteruese per njeriun, sikurse u dukerka ne te renet permbys te besimtareve. Mendoj se ky veprim i organeve te drejtesise eshte po aq idiot sa dhe thenia e atij libri. Sqaroj se fjalen "idiot" po e perdor jo ne kuptimin fyes, "budalla" ose "hajvan" pak a shume, porse ne kuptimin etimologjik te greqishtes se lashte, qe do te mund te perkthehej, pak a shume, "njeri mendjembyllur". Eshte sinonime edhe me "ignoramus", fjale e latinishtes qe ka hyre ne anglishte nepermjet emrit te personazhit te nje juristi ne nje pjese teatrore homonime te shekullit XVII. Po i shqyrtoj keto dy idiotizma njeri pas tjetrit.

Nga thenia e censuruar sic e citojne gazetat, ngjan se autori i librit e vecon fene islame nga fete e tjera ne aspektin e poshterimit te dinjitetit njerezor. Nderkaq, ne menyre analoge feja e krishtere ka gjunjezimin. Mirepo autori yne mund te pretendoje se gjunjezimi nuk eshte poshterues, perderisa djaloshi i dashuruar (normalisht, duke perjashtuar homoseksualitetin) bie me gjunje romantikisht para vajzes qe dashuron. Pra, Zoti i te krishtereve qenka Zot i dashurise. E ai i myslimaneve? A nuk biem permbys, shtrire fare madje, tek bejme dicka pa te cilen dashuria s'mund te jete e plote, pa njecike seks, pra? Se paku keshtu ndodh ne nje nga pozicionet klasike, shtrire te dashuruarit rrafsh, dystuar mire, me te vetmin ndryshim nga riti islamik se nuk shtrihen para njeri-tjetrit, porse permbi njeri-tjetrin. Megjithate, mund te kete edhe seks pa dashuri, do te pretendonte me njefare te drejte autori yne, denigruesi i islamit. Sidoqofte, verehet se ne dashurine romantike vetem mashkulli bie me gjunje (me perjashtim, ndoshta, te lesbianeve), sikurse edhe ne pozicionin klasik eshte mashkulli ai qe bie "barkas-shtrihu" persiper nje femre. Dhe eshte interesante se, ne kundershtim me te shembellyerit e dashurise (perjashto, normalisht, gay-t dhe lesbianet), edhe feja islame, edhe ajo e krishtere e perfytyrojne si mashkull Perendine, para te cilit bien permbys apo me gjunje perkatesisht - para nje mashkulli teper te moshuar e mjekerbardhe (edhe ketu, gerontofilia e skajshme perjashtohet, e denueshme nepermjet konsensusit nderfetar si perversion po aq sa edhe homoseksualiteti). Vertet, autori yne mund te ngulmoje ne te tijen, duke u gjegjur se feja e krishtere eshte mbrujtur fort nga elementi femeror, fale adhurimit te Virgjereshes Shen Meri (ndonese jo tek protestantet). Vecse perpara Saj, sipas rregullit te dashurise, vetem Shpirtit te Shenjte, qe e mbarsi, mund t'i lejohej te binte me gjunje. Me ane tjeter, autori yne do te na derrmonte me argumentin se konvertimi nga i krishtere ne mysliman, perkatesisht kalimi perfundimtar nga pozicioni romantik i gjunjezimit ne pozicionin e herepashershem realist apo materialist shtrire permbys, shpie sadokudo ne bjerrje te spiritualitetit.

Nuk desha te lendoj ndjenjat e sinqerta te besimtareve duke blasfemuar. U perpoqa vetem te coja deri ne fund logjiken e autorit te librit te ndaluar dhe, paralelisht, gjithe duke ndjekur idiotizmin e tij ne menyre logjike, i mbyllur ne mendjen time- se vetem me ane te imitacionit mund t'i kuptojme njerezit mendjembyllur- te dialogoja duke perfytyruar argumentet e kunderta. Ne kete debat brenda mendjes sime, ngadhnjeu idioti i librit. Domosdo, perderisa ndoqa logjiken e tij. Dhe deshiroj te theksoj - perkunder kesaj logjike idiote, dhe duke perifrazuar Klod Levi-Strosin, sipas te cilit barbare jane vetem ata qe besojne ne ekzistencen e barbareve- se asnje fe nuk e poshteron dinjitetin njerezor, dhe se poshteruese per njeriun eshte stigmatizimi i Tjetrit te pergjithesuar, thjesht ngaqe eshte ndryshe.

Idiotizmi i dyte, ai me karakter penal, ngjan te jete me serioz. Ne asnje demokraci te perparuar nuk denohet shprehja e qendrimeve dhe opinioneve anti- fetare, madje as edhe anti- klerikale, deri te talljet me simbolet dhe me institucionet e me vete Papen. Ne Shqiperi, ku nen diktaturen komuniste propaganda fetare konsiderohej krim kunder shtetit dhe kleri martirizohej burgjeve ose nen plumbat e skuadres se pushkatimit, nuk duhet te mburremi se garantohet liria e ndergjegjes nese tani eshte opinioni anti- fetar ai qe vihet nen goditje penale.

Mund te thuhet se nuk kemi te bejme ne rastin konkret thjesht me pikepamje ateiste, te cilat, sikurse ne asnje demokraci, as shteti shqiptar nuk i ndeshkon, porse eshte fjala per denigrimin e nje feje te caktuar, e kjo qenka me keq se po t'i shash te gjitha fete, aq me teper qe behet nga pozitat e nje feje tjeter, gje qe sjell urrejtje fetare, e prandaj demton interesat e kombit. Kjo perligjje do te mund te qendronte vetem po te ishte autori i librit te ndaluar nje perfaqesues i larte i ndonje komuniteti fetar. Ai perfaqeson vetem veten. Dhe urrejtja qe mund te zgjoje tek besimtaret e ndershem, por jo te marrosur nga fanatizmi, nuk ka pse te jete urrejtje ndaj ndokujt tjeter pervecse atij vete. Por ketu nuk hyn ligji. Dhe ka pasur ne Shqiperi mjaft akuza publike ndaj te krishtereve si te tille ne emer te islamit, por jo nga autoritetet e fese myslimane- d.m.th., raste te peraferta me kete te librit te ndaluar, e ligji nuk ka vepruar, dhe me mire keshtu, sado te shemtuara ne egersine e tyre edhe ato shprehje opinioni.

Shtrohet pyetja, perse ndodh tani nje interpretim kaq idiot i ligjit? Mos valle ngaqe myslimanet, apo me sakte njerezit me prejardhje myslimane, perbejne shumicen ne Shqiperi? Mua me duket se eshte dicka tjeter, perderisa ne Shqiperine plurale nuk ka kurrefare hegjemonie myslimane, as politike, as edhe kulturore. Me duket se eshte presioni i nje pakice fondamentaliste apo haxhiqamiliste, te ngushte, po teper agresive, se ciles i pelqen te paraqitet si viktime ngaqe nuk ka nje hegjemoni e tille, e pushteti gjyqsor thjesht genjen veten se po i qeteson. Sipas reflekseve te kushtezuara te nje tradite te shendoshe kombetare, pushteti gjyqsor nenshtrohet - me gjunje ose duke rene permbys - ndaj atyre qe me shume bertasin e hakerrohen.

Bashkim Shehu

P.S. Shpresoj se per kete shkrim nuk do te kem pasoja penale.

http://www.korrieri.com/
Du irrst dich Lupo! Wir kommen meistens alle aus Albanien und wir haben nichts mit den Ekstremisten zu tun!




Grüsse
 
RENEA schrieb:
Du irrst dich Lupo! Wir kommen meistens alle aus Albanien und wir haben nichts mit den Ekstremisten zu tun!




Grüsse[/quote]

Dir glaube ich und deshalb ist es auch erfreulich, das man von Dir dies hört!

Man muss aber auch immer aufpassen, das man nicht unterwandert wird.

Ich fahre wahrscheinlich April oder Mai nach Albanien und dann im Sommer wieder. Wollen wir mal hoffen, das es im Anlauf Nr. 2 klappt, das wir uns treffen.
 
Re: Wissenschaftliche Arbeiten der albanischen Studenten in

Mare-Car schrieb:
RENEA schrieb:
www.illyria.de

Jeder ist willkommen!




Grüsse

Ja, auch in Albanien ist jeder Willkommen. Nur geht niemand hin :lol:

Sei mal nett zu Rhenea, denn er ist

A) ein Vorzeige Albaner


siehe meine Beiträge, als er mal gesperrt wurde im Politikforum, was ein Grund war, das ich der Redaktion dort den Krieg erklärt habe

B) ist er ein vernünftiger und kluger Albaner

und deshalb sollten sich gerade die Intelligenz auf dem Balkan zusammen tun und kooperieren.

Ende der Durchsage mein Freund.
 
Zurück
Oben