Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Prishtina bekommt 165 met. hohen Tower welcher von einer kroatischen Firma gebaut wir

.
konstruktor1.jpg


Splitska tvrtka “Konstruktor” pred potpisivanjem je ugovora za gradnju najvišeg nebodera na Balkanu, poslovno-stambenog objekta u Prištini, vrijednog 250 ...
...milijuna eura, što je ovoga trenutka najveći investicijski zahvat na Kosovu. Projekt investira kosovska tvrtka ENK Invest Group u suradnji s četiri suinvestitora iz Albanije. Pripreme za gradilište već se obavljaju, a predviđeni rok izgradnje je šest godina, piše Slobodna Dalmacija.

Budući da su razgovori o angažiranju “Konstruktora” još u tijeku, u utorak 8. travnja u Split će doputovati direktor i suvlasnik ENK Investa Edmond Krliu da bi, prije konačnog potpisivanja ugovora, s direktorom splitskog poduzeća Željkom Žderićem precizirao detalje.

radnici.jpg



Desetak dana kasnije (17. travnja) u Prištini je planirana glavna prezentacija projekta, izjavio je za “Slobodnu Dalmaciju” Krliu. Prezentaciji će, među ostalima, biti nazočni članovi kosovske Vlade i predstavnici grada Prištine, te gosti iz Hrvatske. Investitor će gradnju dijelom financirati vlastitim sredstvima, a dijelom kreditnim aranžmanima s IFC-om (75 milijuna eura) i Raiffeisen bankom (15 milijuna eura). Poslovno-stambeni kompleks gradit će se u samom središtu Prištine, na parceli površine oko 26.000 “kvadrata”. Bruto površina oko 300.000 “kvadrata” bit će raspoređena na 100-ak luksuznih stanova, poslovni toranj visine 165 metara, šoping centar, hotel i garaže za koje je predviđeno 110.000 “kvadrata”, odnosno šest podzemnih etaža.

O cijeni “kvadrata” poslovnih prostora i stanova, koji će, kaže Krliu, biti luksuzni i rađeni po visokoeuropskim standardima, još je rano govoriti, ali zainteresiranih kupaca već ima, i to u velikom broju. Među ostalim, zanimanje je pokazala i Raiffeisen banka s kojom se razgovara o čak 5400 “kvadrata” poslovnog prostora koje bi koristila za vlastite potrebe. Budući da je riječ o tako vrijednoj investiciji, ENK Investu je važna podrška dobivena od Vlade Kosova, kao i prištinske gradske uprave, što je dodatni motiv za realizaciju projekta u zadanom roku. Kvalitetna izgradnja, poštovanje rokova te ozbiljnost u poslu i jesu povod angažiranju splitskoga “Konstruktora” za glavnog izvođača, koji nije odabran natječajem, nego na preporuku Hrvatske gospodarske komore, naglasio je naš sugovornik.





Neovisni online Business magazin - KONSTRUKTOR GRADI NEBODER U PRIŠTINI VISOK 165 METARA



:D:D:D

Ehhhhh.....gde odoshe pare shto im dala EU......Woher kommt soviel Geld???Warum wird es nicht an die Armen verteilt oder in etwas Nützlicheres investiert....Thaci hat dieses Geld von der EU bekommen um es in die Wirtschaft reinzustecken und nicht die höchten Gebäude auf dem Balkan zu errichten und die "normale" Bevölkerung hat nichts davon.....Alle sind se gleich die Politiker....:(:(:(:(
 
son haus das passt irgendwie nicht nach prishtina

sowas wird auch nicht in berlin gebaut weil es hier ebend nicht so rein passt vom bild her
 
So Verwandte von mir (kusheri) bauen auch gerade ein Hochhaus in Prishtina. Die wollten am Anfang (so haben die es gesagt) ein Hochhaus mit fast 40 Stockwerken errichten, haben aber nur etwas um die 20 Stockwerke genehmigt bekommen. Die haben vor ein paar Monaten angefangen, ist im Zentrum von Prishtina. Gesehen habe ich es auch noch nicht.
 
So Verwandte von mir (kusheri) bauen auch gerade ein Hochhaus in Prishtina. Die wollten am Anfang (so haben die es gesagt) ein Hochhaus mit fast 40 Stockwerken errichten, haben aber nur etwas um die 20 Stockwerke genehmigt bekommen. Die haben vor ein paar Monaten angefangen, ist im Zentrum von Prishtina. Gesehen haben ich es auch noch nicht.
Abriss_Plattenbau_Rostock_Evershagen_1.jpg



sowas ist gerade auch nicht so toll das hilft der optik der stadt wohlkaum
 
Ehhhhh.....gde odoshe pare shto im dala EU......Woher kommt soviel Geld???Warum wird es nicht an die Armen verteilt oder in etwas Nützlicheres investiert....Thaci hat dieses Geld von der EU bekommen um es in die Wirtschaft reinzustecken und nicht die höchten Gebäude auf dem Balkan zu errichten und die "normale" Bevölkerung hat nichts davon.....Alle sind se gleich die Politiker....:(:(:(:(


Es ist kein Statliches Projekt.!
Wie oft noch ?
 
Zuletzt bearbeitet:
Abriss_Plattenbau_Rostock_Evershagen_1.jpg



sowas ist gerade auch nicht so toll das hilft der optik der stadt wohlkaum

Nö, das wird wohl viel besser. :p Alleine der Plan hat über eine halbe Millionen gekostet. Da wird eine Tiefgarage gebaut und da sollen mehrere Geschäfte Platz finden. Die Bauen das wohl auch mehr so als Prestigeobjekt, ihr Geld vedienen tun sie anders, hauptsächlich als Großhändler. Die haben die Exclusive Rechte für viele Produkte die im Kosovo importiert werden und selbst für Coca Cola haben sie eigentlich die einzig legale Einfuhrgenehmigung.
 
Nö, das wird wohl viel besser. :p Alleine der Plan hat über eine halbe Millionen gekostet. Da wird eine Tiefgarage gebaut und da sollen mehrere Geschäfte Platz finden. Die Bauen das wohl auch mehr so als Prestigeobjekt, ihr Geld vedienen tun sie anders, hauptsächlich als Großhändler. Die haben die Exclusive Rechte für viele Produkte die im Kosovo importiert werden und selbst für Coca Cola haben sie eigentlich die einzig legale Einfuhrgenehmigung.

wie genau kommt man im kosovo zu soviel geld frage ich mich alles muss doch irgendwie anfangen nicht jeder kann sachen importieren
 
Ich finde das Bauprojekt World trade center in Prishtina
als auch dieses hier nur sinnvoll.
Das Schafft Arbeitsplätze u. lockt die Investoren an..
Und was das beste ist es wird NICHT VOM STAAT FINANZIERT.
 
wie genau kommt man im kosovo zu soviel geld frage ich mich alles muss doch irgendwie anfangen nicht jeder kann sachen importieren

Stell dir vor es gibt auch im kosovo Unternehmen.
Begjet pacolli hat auch eins, hat die Hauptstadt Kasastan's mit aufgebaut.
Und die Unternehmer von Albanien haben auch einen Teil zu diesem Projekt beigetragen.
Wenn du den Text liest denn ich zuvor hinein kopiert habe, dann würdest du nachlesen können das die Banken es auch mitfinanzieren.
 
Zurück
Oben