Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Скопје | Skopje | Shkup

Hier im Skopje Thread wird über Skopje 2014 diskutiert. Und warum habe ich keine Ahnung? Ich habe doch nen Artikel gepostet, wo sich die Welt amüsiert über FYROM lustig macht und seine tollen Projekte! ::lol:

- - - Aktualisiert - - -

Plus, willst dir weiß machen, dass die Bevölkerung voll hinter Skopje 2014 steht?

Woher willst du das wissen, du kennst Makedonien und dessen Bevölkerung nur vom Internet :lol:
 
Hier im Skopje Thread wird über Skopje 2014 diskutiert. Und warum habe ich keine Ahnung? Ich habe doch nen Artikel gepostet, wo sich die Welt amüsiert über FYROM lustig macht und seine tollen Projekte! ::lol:

- - - Aktualisiert - - -

Plus, willst dir weiß machen, dass die Bevölkerung voll hinter Skopje 2014 steht?

Weildu einfach keine Ahnubg hast das ist Tatsache.
Die Hauptsache bei dem Projekt ist die verschönerung der hauptstadt nothing else ;-)

Soll sich die Welt doch amüsieren was kratzt uns das? Jeder soll auf seine eigene Scheisse schauen!
Kritiker wird es immer geben mein lieber egal um was es geht auf dieser Welt gibt es immer Kritiker und zustimmer. Das ist nichts neues! ;-) Es wird so viel investiert neue Firmas schoppingzentren dies das es gibt mehr Arbeitsstellen was willst du noch kritisieren du depp? Wenn das Parlament millionen investieren würde aber beim wirtschaftssektor kein bisschen dann wäre das was anderes aber da es nicht der Fall ist klappe halten wenn du keine ahnung hast ;-) !
 
Weildu einfach keine Ahnubg hast das ist Tatsache.
Die Hauptsache bei dem Projekt ist die verschönerung der hauptstadt nothing else ;-)

Soll sich die Welt doch amüsieren was kratzt uns das? Jeder soll auf seine eigene Scheisse schauen!
Kritiker wird es immer geben mein lieber egal um was es geht auf dieser Welt gibt es immer Kritiker und zustimmer. Das ist nichts neues! ;-) Es wird so viel investiert neue Firmas schoppingzentren dies das es gibt mehr Arbeitsstellen was willst du noch kritisieren du depp? Wenn das Parlament millionen investieren würde aber beim wirtschaftssektor kein bisschen dann wäre das was anderes aber da es nicht der Fall ist klappe halten wenn du keine ahnung hast ;-) !


Genau so ist es, siehe die neue Fußgängerzone neben dem Ploshtad Richtung Soborna Crkva bei den Banken. Einfach nur herrlich


[h=1]ФОТО: Новата пешачка зона во центарот на Скопје[/h]АКТУЕЛНО, ОД ТЕРЕН | 06.10.2012, 16:38







Готова е новата пешачка зона во центарот на Скопје. Погледнете како изгледа.







Автор:Борјан Никовски-Скопје
 
Genau so ist es, siehe die neue Fußgängerzone neben dem Ploshtad Richtung Soborna Crkva bei den Banken. Einfach nur herrlich


ФОТО: Новата пешачка зона во центарот на Скопје

АКТУЕЛНО, ОД ТЕРЕН | 06.10.2012, 16:38







Готова е новата пешачка зона во центарот на Скопје. Погледнете како изгледа.







Автор:Борјан Никовски-Скопје

Sieht Wunderschön aus Prekrasnoo!!
 
Сеќавање: Автобусите во старо Скопје

Напредокот на јавниот сообраќај во градот се почувствувал со воведувањето на автобускиот превоз. Тој датира од 1925 година. Во прво време автобускиот сообраќај се одвивал стихијно, бидејќи сé уште не било формирано превозно претпријатие. Први превозници биле браќата Поповиќ кои поседувале автобуси”Круп” и “Форд” уште во 1929 година. Како превозник работел и Коце Попанков. Но, многубројни околности влијаеле во Скопје да се формира сообраќајно претпријатие.
Тие околности биле: зголемување на површината на скопскиот атар, поголемиот пораст на населението, ширењето кон периферијата, изградбата на фабрики, развојот на трговијата и стопанисувањето воопшто, порастот на патничкиот промет и сл. Вардарското автобуско претпријатие”ВАП” на браќата Поповиќ било конечно формирано во 1934 година и тие поседувале 30 автобуси. Ова претпријатие ги држело линиите Скопје-Дебар-Охрид и Гостивар-Кичево-Охрид, а линијата Бујановац-Гњилане-Урошевац-Призрен заедно со други претпријатија. Во “ВАП” работеле 50 работници, а за формирање на самото претпријатие биле вложени 4.000.000 динари.
avotobusitevostaroskopje.jpg
Според законот од 1931 година, автобуските претпријатија покрај сите такси, на државата í плаќале и 13% од бруто-прометот за вонредно искористување на патиштата
Во 1933 година Управата на полицијата ги издала следниве наредби за безбедност на сообраќајот: автобусите требале да стојат само на одредени станици; секој автобус требало да има видно истакнат ред на возење и ценовник; покрај шоферот во автобусот можел да седи само помошникот; шоферите морале да бидат чисти и да го одржуваат автобусот во чиста состојба. Во 1934 година биле додадени и следниве наредби: било забрането превезување на патници на покривот и на папучата од возилото; во случај на несреќа и сл. морале да примат повредени лица без надомест; автобусот морал да го понесе само рачниот багаж на патниците и сл. Станица за сите автобуси бил Плоштадот на местата пред Офицерскиот дом и пред паркот, а на браќа Поповиќ прва станица им била во ул “Крал Петар”, а втора пред Капан-ан. Автобуските претпријатија често на своја сметка чистеле снег и вршеле поправка на патиштата.
Автобуските линии во голема мерка придонеле за развој на туризмот. Со нивно воведување се зголемила посетеноста на многу примамливи делови на земјата кои полека прераснале во туристички места како што се Св. Наум, Охрид, пределите по течението на Радика, а особено манастирот Св. Јован Бигорски. Друштвото за унапредување на туризмот “Југ” имало евиденција за тоа дека претпријатието “Браќа Поповиќ” покрај автобуси за редовен превоз на патници имало и одлични специјални отворени автобуси за туристи.
Со автобускиот сообраќај во Скопје е поврзана и појавата на занаетчии изработувачи на каросерии кои произлегле од “коларите”. Изработувачите на каросерии при полагањето мајсторски испит за добивање на звање, требале целосно да изработат: преден дел на каросерија за пајтон, заден дел на истата каросерија, крила за заштита од кал, заден агол на автобуска каросерија и врата за автобус.
Во 1934 год. биле донесени измени во законот за даноци, со што данокот за автобускиот сообраќај се зголемил за 15%. Ова особено ја погодило цела Вардарска Бановина каде што концесионираните претпријатија и дотогаш тешко ги поднесувале оптоварувањата.
Во 1938 год. се јавила иницијатива за воведување на ново јавно превозно средство, а како најпогоден се спомнувал трамвајот. Оваа иницијатива произлегла како резултат на потребата за подобрување на јавниот превоз, бидејќи веќе употребуваните автобуси создавале облаци од прашина возејќи по лошите скопски улици, го загадувале воздухот со согорена нафта, а не ги задоволувале потребите на жителите на Скопје. И покрај сите јавни залагања, воведувањето на трамвај останало само на хартија, поради тоа што парите што Вардарска Бановина требало да ги добие од репарациите за Првата светска војна, а биле предвидени за воведување на трамвај, никогаш не стигнале.
Денес низ Скопје повторно можат да сретнат двокатните автобусите кои потсетуваат на старото Скопје. Старите Скопјани со задоволство си евоцираат спомени уживајќи во сликата која ја создаваат низ градот.
 
Zurück
Oben